Het is niet verplicht. Op die opmerking reageerde ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee hoor je kunt vanaf elke leeftijd een paspoort krijgen als Nederlander.
Praktische overwegingen. In de tijd dat ik mijn paspoort kreeg kon je met een Nederlands paspoort maar één of twee keer de grens over naar de Spaanse kolonie waar mijn familie naast woont. Met een Marokkaans paspoort kon je zo vaak je wilde heen en weer reizen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:21 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom heb je een Marokkaans paspoort kLowJow. Je neemt zo'n paspoort toch omdat je jezelf Marokkaan voelt?
Natuurlijk heb ik er een bepaalde binding mee. Ik heb daar immers een groot gedeelte van mijn familie wonen.quote:Of heb je geen enkele binding met Marokko?
Volgens mij zitten jullie op een andere golflengte....quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:21 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom heb je een Marokkaans paspoort kLowJow. Je neemt zo'n paspoort toch omdat je jezelf Marokkaan voelt?
Ik val gezien mijn dubbele nationaliteit tussen wal en schip.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:29 schreef Drugshond het volgende:
Is KlowJow een Marokko-Kees ?!?
Aha vandaar dat je zo hammerde op de praktische overwegingen van een Marokkaans paspoort.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:25 schreef kLowJow het volgende:
Praktische overwegingen. In de tijd dat ik mijn paspoort kreeg kon je met een Nederlands paspoort maar één of twee keer de grens over naar de Spaanse kolonie waar mijn familie naast woont. Met een Marokkaans paspoort kon je zo vaak je wilde heen en weer reizen.
Maar door het hebben van een Marokkaans paspoort is je binding sterker dan zonder Marokkaans paspoort omdat je een bewijs hebt van het staatsburgerschap.quote:Natuurlijk heb ik er een bepaalde binding mee. Ik heb daar immers een groot gedeelte van mijn familie wonen.
Als jij zo'n Duits paspoort nu in je schoot geworpen kreeg, wat verandert er dan in je leven?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:36 schreef MrX1982 het volgende:
Stel dat ik naast mijn Nederlandse paspoort ook een Duits paspoort zou hebben. Dan voel ik me sterker verbonden met Duitsland dan dat ik nu voel.
Also also... we hoeven helemaal niet wachten op de 5e colonne.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:32 schreef kLowJow het volgende:
Ik val gezien mijn dubbele nationaliteit tussen wal en schip..
Hij probeerde het te verbergen, maar ik speel ALLES door.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:37 schreef MrX1982 het volgende:
Wel cool dat kLowJow een Marokkaan is en ik dat al die tijd niet heb geweten.
Zo zie je maar weer dat op een forum niets is zoals het lijkt. In het echt ben ik bijvoorbeeld heel aardig![]()
De Duitse keuken is iets beter dan de Nederlandse keuken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:38 schreef RichardQuest het volgende:
Als jij zo'n Duits paspoort nu in je schoot geworpen kreeg, wat verandert er dan in je leven?
Hij heeft het idd goed verborgen weten te houden. Niet zo opzichtig als Mutant01quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:39 schreef RichardQuest het volgende:
Hij probeerde het te verbergen, maar ik speel ALLES door.
Dat is natuurlijk hypothetisch. Niemand werpt mij ineens een Duits paspoort in de schoot.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:38 schreef RichardQuest het volgende:
Als jij zo'n Duits paspoort nu in je schoot geworpen kreeg, wat verandert er dan in je leven?
Tolle keuken ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De Duitse keuken is iets beter dan de Nederlandse keuken.![]()
Dat is hypotetisch ja, zoals jij een hypotetische bewering maakte. Maar zeg 's, wat zou dat met jou doen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk hypothetisch. Niemand werpt mij ineens een Duits paspoort in de schoot.
Ik zou eerlijk gezegd wel meer binding met dat land voelen dan zonder zo'n bewijs.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:45 schreef RichardQuest het volgende:
Dat is hypotetisch ja, zoals jij een hypotetische bewering maakte. Maar zeg 's, wat zou dat met jou doen?
Bij mij zou het document geen hol veranderen, de reden achter het document wellicht.
HD topic nog gelezen ?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:47 schreef pberends het volgende:
Laten we spirituele hulp naar Afrika sturen. Alle oude bijbels en koran's naar Niger! Kunnen de ontwikkelingsgelden weer omlaag.
En dat document op zich? (mijn hypotetische vraag dus)quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd wel meer binding met dat land voelen dan zonder zo'n bewijs.
Ja, was voor iemand anders btw, dus ik bedankt jullie later wel 8).quote:
Zolang de kama-sutra en Mein Kampf maar in Nederland blijft...quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:47 schreef pberends het volgende:
Laten we spirituele hulp naar Afrika sturen. Alle oude bijbels en koran's naar Niger! Kunnen de ontwikkelingsgelden weer omlaag.
Hmm Gaat heen en vermenigvuldig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:47 schreef pberends het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |