Geeft ook niet maar reageer ff normaal en quote me dan nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Sorry, dat was meer een reactie naar Joey, via de reactie van jackson.
Was niet de bedoeling dat het zo overkwam
Geeft ook niet, maar je was ineens zo fel en ik begreep al niet waarom. Had ik ff Joey moeten quoten...quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Geeft ook niet maar reageer ff normaal en quote me dan niet. Of wees gewoon duidelijk
.
Geen punt verder hoor
Naja als jij de hele tijd t hebt over jezelf helemaal veranderen of de oude BttD was vandaag even terug dan ga ik idd twijfelen... Spijt mequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, gast, jezus, je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen ofzo hoor...
Ik had het over Joey. Je eigen post was toch duidelijk genoeg
Nee, we zijn t nog steeds aant onderzoekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:27 schreef vibri het volgende:
Zijn we er uit?
Alles vergeven en vergeten?
Mooi!
Jah.... Als mensen niet goed lezen en ineens met allerlei dingen aankomen dan laat ik ff weten dat dit zo nie werktquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geeft ook niet, maar je was ineens zo fel en ik begreep al niet waarom. Had ik ff Joey moeten quoten...
Nee... ik wil eerst een kusje enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:27 schreef vibri het volgende:
Zijn we er uit?
Alles vergeven en vergeten?
Mooi!
Cheers to that matequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Daar wilde ik gewoon nog even aan toevoegen dat ik het nogal vervelend vind als men constant denkt dat ik een kloon ben. Ik ga me niet verschuilen achter laffe acties. Ik ben gewoon mezelf.
Ik snap niet waarom dat je aan het twijfelen zette. Als je mijn postacties van de afgelopen tijd gevolgd had dan had je wel begrepen wat ik bedoelde, kennelijk interpreteerde je het verkeerd ofzo. Dan nog, ik schrijf hier ook maar op zoals ik me voel...quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja als jij de hele tijd t hebt over jezelf helemaal veranderen of de oude BttD was vandaag even terug dan ga ik idd twijfelen... Spijt me
Nee ik interpreteerde t helemaal goed, maar t wordt me iets te overdreven. En ik kan me werkelijk niet voorstellen dat mensen op FOK! je echt kunnen raken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat je aan het twijfelen zette. Als je mijn postacties van de afgelopen tijd gevolgd had dan had je wel begrepen wat ik bedoelde, kennelijk interpreteerde je het verkeerd ofzo. Dan nog, ik schrijf hier ook maar op zoals ik me voel...
![]()
En jij bent 't hoofd van de onderzoekscommissie zeker?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee, we zijn t nog steeds aant onderzoeken![]()
Ik denk niet dat BttD jou een kusje wil gevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee... ik wil eerst een kusje enzo![]()
Tenzij het een leuke dame isquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:36 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik denk niet dat BttD jou een kusje wil geven
Kan jij die taak niet overnemenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:36 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik denk niet dat BttD jou een kusje wil geven
Nou dat ben ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tenzij het een leuke dame is
Ja.. die knaap met die lange naamquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn er nog klonen in de zaal?
Lijkt me logisch als natuurlijk leider van deze SCquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:36 schreef vibri het volgende:
[..]
En jij bent 't hoofd van de onderzoekscommissie zeker?
Geef je toch nog ergens leiding aan hehquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me logisch als natuurlijk leider van deze SC![]()
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Ah. Je geeft leiding aan een stel kansloze internetjosties. Chapeau!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me logisch als natuurlijk leider van deze SC![]()
Dag Clonelike02quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah. Je geeft leiding aan een stel kansloze internetjosties. Chapeau!
Ga nou maar weer verder met t poetsen van mn schoenenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah. Je geeft leiding aan een stel kansloze internetjosties. Chapeau!
Wakker wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga nou maar weer verder met t poetsen van mn schoenen![]()
Ik lik ze liever schoon. Mag dat ook?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga nou maar weer verder met t poetsen van mn schoenen![]()
Moet je aan BttD vragen... Die doet dat normaal gesproken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik lik ze liever schoon. Mag dat ook?![]()
Het mag dusquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet je aan BttD vragen... Die doet dat normaal gesproken.
Is dat zo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij doelt dan voornamelijk op jou hequote:
Dan wordt m'n vent boosquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan jij die taak niet overnemen?
Ah. Dus ik moet aan hem gaan vragen hoe ik het beste jouw schoenen schoon kan likken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik.... Ik sta er dan ook bovenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij doelt dan voornamelijk op jou he![]()
Geeft niet gozer... Part of the deal... Nadat je mijn schoenen hebt schoongelikt boeien die wijven je ook niet meerquote:
Ken ik die ?quote:
Om schoon te likken bedoel jequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geeft niet gozer... Part of the deal... Nadat je mijn schoenen hebt schoongelikt boeien die wijven je ook niet meer![]()
Lijkt me logisch... We hebben t toch over josti'squote:Op woensdag 15 februari 2006 10:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Sjee, je hebt me wel heel laag zitten.![]()
ach tis Airwin maar, dus dat moet je kunnen overlevenquote:
Zij zelf ook niet, dus sowieso geen probleem.quote:
Ja... en dan alleen maar onnozele dingen roepen zoals ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef melismay het volgende:
Ik moet ook maar eens aan het klonen slaan snap ik al
Klonen is overschatquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef melismay het volgende:
Precies.... en ach.. een paar tikken kan ik wel hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach tis Airwin maar, dus dat moet je kunnen overleven
Nee!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Al jaren ja....quote:
Je bent geen kloonquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef melismay het volgende:
Nee alleen Willie Wartaalquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Nope, hier geen kloon..(wat is daar het nut eigenlijk van, dan alleen het forum verzieken?)quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Broek, dubbel D? Heb je tegen woordig ook bil-cups?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee alleen Willie Wartaal![]()
En chickies met dubbel D... Jammer dat hun maat broek ook dubbel D is![]()
Dat lijkt me toch voldoendequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
wat is daar het nut eigenlijk van, dan alleen het forum verzieken?
Helaas kan ik hier niet ontkennend op antwoorden. Tell Sellquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Broek, dubbel D? Heb je tegen woordig ook bil-cups?
Dan kan je anoniem je verhaal kwijtquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nope, hier geen kloon..(wat is daar het nut eigenlijk van, dan alleen het forum verzieken?)
Jah.... Persoonlijk nooit zo'n behoefte aan eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan kan je anoniem je verhaal kwijt.
Geen knipoog, geen PI... Ynske, wat doe je met me?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach tis Airwin maar, dus dat moet je kunnen overleven
Idd niet iedereen hoeft te weten dat Litpho een relatie heeft met een borderliner die abortus heeft gepleegdquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan kan je anoniem je verhaal kwijt.
Toch kan je dat wel radenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd niet iedereen hoeft te weten dat Litpho een relatie heeft met een borderliner die abortus heeft gepleegd![]()
Wat doet hij met jou ex?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd niet iedereen hoeft te weten dat Litpho een relatie heeft met een borderliner die abortus heeft gepleegd![]()
Wat denk je ?quote:
dus toch geen post gisterquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:59 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft eindelijk zijn contract binnen
Ben 't dus nu goed doorlezen
Euuuh lijkt me vrij logisch... We hebben trws gewoon nog een relatiequote:
Kutcookiesquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja sjegquote:
hmm dat duurt hier nog een dikke 2 wekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:03 schreef vibri het volgende:
Jeeeeeeee, today is payday
Zal wel een enorme disappointment worden
Verhaal kwijt wel..quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... Persoonlijk nooit zo'n behoefte aan eigenlijk
Dan heb je vast nog zatquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm dat duurt hier nog een dikke 2 weken
Ja mee eens. Ik doe alleen liever mij verhaal op andere manierenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Verhaal kwijt wel..
Anoniem.. maakt me niet zo veel uit..
Je bent net zo anoniem als dat je zelf wilt..
Als jij voor zo'n kansloze knuppel gaat, dan heb je mij überhaupt al nooit verdiend...quote:
Dat is jou foutquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik volg dit topic niet op de minuut
hmmm, euhm...quote:
Ik krijg altijd al op de 15e betaald. De eerste keer is dat leuk, maar verder maakt 't geen donder uit natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm dat duurt hier nog een dikke 2 weken
Mee eens.... dumpen die knaapquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij voor zo'n kansloze knuppel gaat, dan heb je mij überhaupt al nooit verdiend...![]()
Tell sell? Wat hebben die nu weer 'uitgevonden'?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helaas kan ik hier niet ontkennend op antwoorden. Tell Sell
En de andere helftquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm, euhm...
zat nee, dat nooit
maar iig genoeg over voor een halve laptop
Spuiten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja mee eens. Ik doe alleen liever mij verhaal op andere manieren
Ümlautquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij voor zo'n kansloze knuppel gaat, dan heb je mij überhaupt al nooit verdiend...![]()
die blijft volgende maand overquote:
Of nieuwe klerenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm, euhm...
zat nee, dat nooit
maar iig genoeg over voor een halve laptop
Tofheid. Laptops zijn oke voor in bed enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
die blijft volgende maand over
en dan kan ik een nieuwe gaan halen
De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Tofheid.Laptops vrouwen zijn oke voor in bed enzo
quote:
Tis erg met ze.... maar ze weten wel wat lekker isquote:
daar niet alleen voor, maar aangezien ik nog veel door het land zwerf, en foto;s maak wil ik mijn flap graag bij me hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Tofheid. Laptops zijn oke voor in bed enzo
5Jaar... heb je er nog best lang mee gedaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar niet alleen voor, maar aangezien ik nog veel door het land zwerf, en foto;s maak wil ik mijn flap graag bij me hebben
en de huidige is na 5 jaar eigenlijk wel aan vervanging toe
Zo gauw je die term met regelmaat gaat gebruiken begin je oud te wordenquote:
mensen mensen mensenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar niet alleen voor, maar aangezien ik nog veel door het land zwerf uit ga, en foto;s maak wil ik mijn flap graag bij me hebben
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef jackson het volgende:
[..]
5Jaar... heb je er nog best lang mee gedaan
als je je zorgen maakt of je oud begint te worden, ben je oud.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo gauw je die term met regelmaat gaat gebruiken begin je oud te worden.
Als oud zijn betekent met vrouwen ipv laptops in bed liggen dat leg ik me daarbij neerquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo gauw je die term met regelmaat gaat gebruiken begin je oud te worden.
Ideaal zeg.... Het kan soms ook snel naar de klote zijn zo'n laptopquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Ynske het volgende:
[..]iedere dag in gebruik op school, weekenden en daarna nog een jaartje
als mijn nieuwe binnen is, mag mijn paps deze hebben, voor zolang als ie t blijft doen.
heb er ook nooit echt problemen mee gehad
Onderschat de ouderen van nu ook niet... Asociale kutbejaarden die voordringen bij de bakker...quote:
Je kan het ook combineren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als oud zijn betekent met vrouwen ipv laptops in bed liggen dat leg ik me daarbij neer
Ja ik ben denk ik niet zo van jullie soort. Ik word niet geil van een laptopquote:
Gewoon schoppen... desnoods hard, lang en doodquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderschat de ouderen van nu ook niet... Asociale kutbejaarden die voordringen bij de bakker...![]()
Niet eens... ook geen 1 met zo'n mooi zilver-look randje eropquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ben denk ik niet zo van jullie soort. Ik word niet geil van een laptop![]()
Dat had ik wel ingedachten voor de vent die vibri probeerde weg te kapen... Ow, dat was jij!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Gewoon schoppen... desnoods hard, lang en dood
Neequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet eens... ook geen 1 met zo'n mooi zilver-look randje erop
Welke wil je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar niet alleen voor, maar aangezien ik nog veel door het land zwerf, en foto;s maak wil ik mijn flap graag bij me hebben
en de huidige is na 5 jaar eigenlijk wel aan vervanging toe
filmpje op de laptopquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ben denk ik niet zo van jullie soort. Ik word niet geil van een laptop![]()
Ik doe misschien wel wat terug....quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had ik wel ingedachten voor de vent die vibri probeerde weg te kapen... Ow, dat was jij!![]()
Terecht!quote:
Laatste tijd kijk ik eigenlijk nooit meer filmpjesquote:
compraq en hp komen er niet inquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:20 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Welke wil je?
Ik moet mijn Compaq Presario snel vervangen, maar ik zie door het bos de bomen niet meer..
(Dell hoort binnen kort een gave laptop(hybryde te gaan leveren, daar wacht ik eigenlijk op, maar omdat hij als prototype werd geintroduceert, is het niet zeker of ie wel op de markt gaat komen.. zie: http://accessories.us.dell.com/sna/sna.aspx?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&~topic=gaming- ga naar: 2006 Consumer Electronics Show-more dtails en zie XPS mobile concept)
Ik ook te weinig. Begin binnenkort aan 4e seizoen 24quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laatste tijd kijk ik eigenlijk nooit meer filmpjes![]()
Laten we maar hopen dat je mamma op tijd is als je om haar schreeuwt...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik doe misschien wel wat terug....
Dat is hetzelfdequote:
Ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat je mamma op tijd is als je om haar schreeuwt...![]()
Twin Peaksquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook te weinig. Begin binnenkort aan 4e seizoen 24
klopt, maar niet iedereen weet datquote:
*heerst*quote:
Nee dat zal zeker niet iedereen weten neequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, maar niet iedereen weet dat
en ze komen er niet in
Volg ik nietquote:
Een uitstekende serie, en het punt waarop het duidelijk werd dat Lynch een groot fan is van The Prisoner.quote:
Hm... misschien ooit maar eens aan beginnen. Ben zelf kwa series alleen groot 24-fanquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een uitstekende serie, en het punt waarop het duidelijk werd dat Lynch een groot fan is van The Prisoner.
Wat zijn je eisen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
compraq en hp komen er niet in
heb een toshiba gehad, en een fuijitsu siemens van iemand geleend, beide fijne machines
maar heb geen zin om 200 euri meer te gaan betalen voor het naampje
ben nu aan t kijken naar een acer, maar ben er nog niet helemaal over uit
heb wel een paar eisen, dat wel
spoilertags.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een uitstekende serie, en het punt waarop het duidelijk werd dat Lynch een groot fan is van The Prisoner.
Voor Compaq en HP geld hetzelfde voor mij :ik weet hoe ze gemaakt wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
compraq en hp komen er niet in
heb een toshiba gehad, en een fuijitsu siemens van iemand geleend, beide fijne machines
maar heb geen zin om 200 euri meer te gaan betalen voor het naampje
ben nu aan t kijken naar een acer, maar ben er nog niet helemaal over uit
heb wel een paar eisen, dat wel
Een hell is wel okequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen?
Ik heb hier een Dell Latitude 810 met 2GB aan werkgeheugen, werkt prima.
En niet duur (*mompelt iets over baas z'n geld)....
Ik moet schijtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:32 schreef nixxx het volgende:Pinguin
morgen! kopje thee? koffie? koekje erbij?
Als het gratis is wel jaquote:
Wat? Voor The Prisoner? De enige serie die cool genoeg is dat Iron Maiden er niet één, maar maar liefst twee nummers over geschreven heeft?quote:
genoeg opslagruimtequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen?
Ik heb hier een Dell Latitude 810 met 2GB aan werkgeheugen, werkt prima.
En niet duur (*mompelt iets over baas z'n geld)....
puik! succes enzoquote:
Hell is other people - Jean Paul Sartrequote:
en je zit nu op die laptop te werken.. hmmmquote:
Wlan op de plee..quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
en je zit nu op die laptop te werken.. hmmm
True.... dom dom domquote:
Niet mijn genre denk ik.... zegt me nixquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hell is other people - Jean Paul Sartre
Yeah, but all Sartre's mates were French - Dave Lister
Ik sta ook argwanend tegenover mensen die claimen dat Sartre wel hun genre isquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet mijn genre denk ik.... zegt me nix
dat beperkt zich echt niet tot de ruimtes eromheen hoorquote:
Ik kan er nix over zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik sta ook argwanend tegenover mensen die claimen dat Sartre wel hun genre is.
Ik stel voor om elk toilet uit te rusten met een eigen kooi van Faradayquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat beperkt zich echt niet tot de ruimtes eromheen hoor
kweet t.. ik zag t zo voor me dat tijdens het schijten er ook nog even een e-mailtje uit moest..(broek op je knieen, laptop op schoot enz..)quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat beperkt zich echt niet tot de ruimtes eromheen hoor
En dat is dan nog één van de mindere kwaliteiten waar ik over beschik...quote:
Dat zouden alle mensen moeten doen die meer dan 100 euro per uur kosten. Schieten met laptop. Gewoon doorwerken met die handelquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
kweet t.. ik zag t zo voor me dat tijdens het schijten er ook nog even een e-mailtje uit moest..(broek op je knieen, laptop op schoot enz..)
Ik snap de humor...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik stel voor om elk toilet uit te rusten met een eigen kooi van Faraday.
Lekker rustig..(ook geen telefoongesprekkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik stel voor om elk toilet uit te rusten met een eigen kooi van Faraday.
Hey, hoiquote:
ik ben nog een beetje ziekigquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
![]()
Laat uit bed? (lucky u..if so..)
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:46 schreef liefie_ het volgende:
en kon nie slapen dus ik dacht ik slaap maar uit...
Volgens mij gaat eerder dan het gehalte dat er porno gedownload word omhoog..quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zouden alle mensen moeten doen die meer dan 100 euro per uur kosten. Schieten met laptop. Gewoon doorwerken met die handel
Hmm.. dat is ook geen 100+ euro per uur waard voor een werkgeverquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Volgens mij gaat eerder dan het gehalte dat er porno gedownload word omhoog..![]()
Heeft het door gezet?..je noemde het gisteren al..quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben nog een beetje ziekig
en kon nie slapen dus ik dacht ik slaap maar uit...
naja ik ben niet super ziek of zo, maar gewoon ziekig...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heeft het door gezet?..je noemde het gisteren al..
Lekker toch..uitslapen(als je je het kan veroorloven..)
Die zou ik zowiezo afbellenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik ben niet super ziek of zo, maar gewoon ziekig...
vanaaf komt mn tante op bezoek.. misschien dat ik die toch maar afbel...
Vertelquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:56 schreef Ynske het volgende:
zo k ga mijn tijd maar ff nuttig besteden
Tot zo!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:56 schreef Ynske het volgende:
zo k ga mijn tijd maar ff nuttig besteden
ja maar ze zou nog eens naar mn kamer komen kijken... en woon hier al meer dan een jaarquote:
tuurlijkquote:
..meer dan een jaar dus..quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ze zou nog eens naar mn kamer komen kijken... en woon hier al meer dan een jaar![]()
kun je nagaan hoe lang ik het al uit stel haha
nee hoor snap alleen niet wrom ze allemaal langs willen komen... het is een studentenkamerquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
..meer dan een jaar dus..
Heb je een persoonlijke vete met haar?
Of maakt de gedachte aan je tante je standaard ziek?
Kan best nog een maandje bij dan. Dan kom vanavond wel lekker voor je kokenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ze zou nog eens naar mn kamer komen kijken... en woon hier al meer dan een jaar![]()
Als je haar nou afzegt, kom ik bij je picknicken vanavond!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk alleen maar de schade opnemen..meer niet..quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor snap alleen niet wrom ze allemaal langs willen komen... het is een studentenkamerwat is er te zien
Te laat. Ha!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je haar nou afzegt, kom ik bij je picknicken vanavond!![]()
Ok, dan delen we... Jij kookt voor d'r en dan zorg ik wel voor de geweldige sex na afloop van het eten! (kun jij mooi afwassen)quote:
Goeie deal lijkt mequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, dan delen we... Jij kookt voor d'r en dan zorg ik wel voor de geweldige sex na afloop van het eten! (kun jij mooi afwassen)
Als je echt ziek zou zijn, kun je ook niet internetten. Jij hebt gewoon gebrek aan aandacht, maar dat is geen ziekte...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:04 schreef liefie_ het volgende:
maar ik ben ziek! dus alleen een picknick of eten met heeeeeel veel vitamientjes...
of sex (zie voorgaande discussies)quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:04 schreef liefie_ het volgende:
maar ik ben ziek! dus alleen een picknick of eten met heeeeeel veel vitamientjes...
Hij wil je graag met je zieke hoofd nog even over de tafel leggen.... maargoed dat zoek je met hem maar uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:04 schreef liefie_ het volgende:
promises,...promises..quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, dan delen we... Jij kookt voor d'r en dan zorg ik wel voor de geweldige sex na afloop van het eten! (kun jij mooi afwassen)
Eiwitten en proteinen ook goed?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:04 schreef liefie_ het volgende:
ik zei toch al ziekig en niet super ziek, majaquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je echt ziek zou zijn, kun je ook niet internetten. Jij hebt gewoon gebrek aan aandacht, maar dat is geen ziekte...
Precies, en ik wil je alle aandacht geven die je nodig hebt...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zei toch al ziekig en niet super ziek, maja
Puur geilheid hoor...quote:
Zal ik bij jou langskomen dan vanavond? Neem ik jackson mee, gaat die voor ons koken!quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik bij jou langskomen dan vanavond? Neem ik jackson mee, gaat die voor ons koken!
quote:
Negen maanden later antwoord?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat verwacht je ook na een waterval van testosteron..
nee hoor ik werd alleen even afgeleid door sally op tv hahaquote:
Dat kan liefie_ best handlen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat verwacht je ook na een waterval van testosteron..
Ik denk niet dat ze dat wilt..twee mannen geven haar aandacht, terwijl haar aandacht afgeleid wordt door foute talkshowprogramma's..quote:
foute talkshowprogramma's zijn toch geweldig???!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat wilt..twee mannen geven haar aandacht, terwijl haar aandacht afgeleid wordt door foute talkshowprogramma's..![]()
Geen punt! Zal wel laat worden want ik ga eerst even fitnessenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik bij jou langskomen dan vanavond? Neem ik jackson mee, gaat die voor ons koken!
Daar hebben ze op-z'n-hondjes voor uitgevonden. Kun je seksen en allebei TV kijken!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat wilt..twee mannen geven haar aandacht, terwijl haar aandacht afgeleid wordt door foute talkshowprogramma's..![]()
Hier roepen we gelukkig iedere keer wat anders...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:20 schreef liefie_ het volgende:
ze roepen toch telkens het zelfde op tv
gelukkig komt het allemaal op het zelfde neer... anders werd het echt te ingewikkeld voor mequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier roepen we gelukkig iedere keer wat anders...![]()
Tieten!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier roepen we gelukkig iedere keer wat anders...![]()
Doelde je ook op mij in deze ?!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:21 schreef Pheno het volgende:
Need fish!
rokjes !quote:
hard aan het studerenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:22 schreef vibri het volgende:
[..]
En op het moment dat ik die postte vroeg ik me af waar Mokster is
Moet ook gebeurenquote:
quote:
Dat is toch niet alleen bij regenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:22 schreef nozem het volgende:
Het regent dus ik blijf vandaag binnen. Je bent een lamme student of je bent het niet.
de zon breekt hier doorquote:
Jouw intelligentie bevindt zich weer op andere vlakken...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig komt het allemaal op het zelfde neer... anders werd het echt te ingewikkeld voor me![]()
Ideaalquote:
Inderdaad. Als het mooi weer is hang ik ook de lamme student uit.quote:
Hmm... dat doe ik dan onbewust ook denkquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het mooi weer is hang ik ook de lamme student uit.
Ik studeer enkel bij temperaturen van een graad of 8, een zwaar bewolkt doch droog weertype en een zwak windje uit het zuidwesten.
Groeit er haar?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw intelligentie bevindt zich weer op andere vlakken...
quote:
Volgens mij, kijk jij steeds naar een herhaling van dezelfde show..quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
foute talkshowprogramma's zijn toch geweldig???!!!!
en ik lees wel mee hoor
ze roepen toch telkens het zelfde op tv
Ik heb persoonlijk nog nooit een vrouw met borsthaar gezien, jij wel?quote:
Op een drukke straat groeit ook geen gras, dus ik denk van niet...quote:
je hebt drukke straten met zo'n groenstrookje in het middenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op een drukke straat groeit ook geen gras, dus ik denk van niet...![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt drukke straten met zo'n groenstrookje in het midden
Op de kermis met een baardquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk nog nooit een vrouw met borsthaar gezien, jij wel?
hoiquote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
kwas weer terug van mijn tijd nuttig te bestedenquote:
Was het een goede investering?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
kwas weer terug van mijn tijd nuttig te besteden
Op de griep na goed,quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:35 schreef nixxx het volgende:
hey marc hoestie?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Was het een goede investering?
Tsk, tsk, tsk... Toon wat echte interesse in je schatjes. Dan had je geweten dat ze aan de studie is...quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op een drukke straat groeit ook geen gras, dus ik denk van niet...![]()
Mensen schei uit!! Ik moest hardop lachen en toen gingen m'n collega's heel raar kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt drukke straten met zo'n groenstrookje in het midden
Wat denk je nixxx? Zullen we een act als komisch duo beginnen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:42 schreef vibri het volgende:
[..]
[..]
Mensen schei uit!! Ik moest hardop lachen en toen gingen m'n collega's heel raar kijken
Nee, maar ik vond dat ik na een ochtendje huis schoonmaken en studeren wel een pauze verdiend had... Kan ik gelijk mn administratie even doen...quote:
goed, ga nu weer squashenquote:
mwa.. ik word liever ingenieurquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk je nixxx? Zullen we een act als komisch duo beginnen?
Het één staat het ander niet in de weg natuurlijk...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
mwa.. ik word liever ingenieur
laters!!!
Of zouden depressieve jongeren vaker op internet hangen dan niet-depressieve jongeren? De kip of het ei?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:40 schreef Ynske het volgende:
Aan internet verslaafde jongeren vaker depressief
Uitgegeven: 15 februari 2006 09:21
Laatst gewijzigd: 15 februari 2006 11:36
AMSTERDAM - Jongeren die verslaafd zijn aan internet, voelen zich vaker neerslachtig dan leeftijdgenoten. Ook zou excessief surfen ten koste gaan van de prestaties op school. Verslaafde jongeren zitten gemiddeld 26 uur per week achter de computer.
Van 'dwangmatig internetgedrag' is sprake als internetten ten koste gaat van schoolresultaten of sociale contacten. Dwangmatig gedrag lijkt op het gedrag van een drugs- of alcoholverslaafde. Kinderen die dit gedrag vertonen zijn voortdurend bezig met het internet, zegt onderzoekster Regina van den Eijnden. "Deze kinderen verliezen de aandacht voor al het andere in hun omgeving".
Bwhehe... gewoon lekker gezond uitgaan enzo is niet verkeerd lijkt me. Zit allemaal wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:45 schreef vibri het volgende:
[..]
Of zouden depressieve jongeren vaker op internet hangen dan niet-depressieve jongeren? De kip of het ei?
En ik ben dat gezemel over sociale contacten zo zat!! Internet heeft mij sociaal gezien juist enorm veel en snel verder geholpen. En ik heb er veel sociale contacten aan over gehouden.
Kansloze Mient-Jan Faber-achtige anti-kernwapenbaarden die dit soort onzin telkens weer proberen te verkopen
Hij is dat alquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
mwa.. ik word liever ingenieur
laters!!!
You go girl!quote:
Het een staat het ander niet in de weg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwhehe... gewoon lekker gezond uitgaan enzo is niet verkeerd lijkt me. Zit allemaal wel een kern van waarheid in
moet ik de voorzetten voor jullie inkoppers dan maken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk je nixxx? Zullen we een act als komisch duo beginnen?
ik ga niet uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwhehe... gewoon lekker gezond uitgaan enzo is niet verkeerd lijkt me. Zit allemaal wel een kern van waarheid in
Ik had er laatst een discussie met mijn vader over. Hij vond dat ik teveel op internet zat en mijn tijd aan het verdoen was met compleet nutteloze zaken. Ik wierp daar tegenin dat hij de hele avond passief voor de TV hangt terwijl ik communiceer met mensen en aldus aanzienlijk actiever bezig ben dan hij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:45 schreef vibri het volgende:
[..]
Of zouden depressieve jongeren vaker op internet hangen dan niet-depressieve jongeren? De kip of het ei?
En ik ben dat gezemel over sociale contacten zo zat!! Internet heeft mij sociaal gezien juist enorm veel en snel verder geholpen. En ik heb er veel sociale contacten aan over gehouden.
Kansloze Mient-Jan Faber-achtige anti-kernwapenbaarden die dit soort onzin telkens weer proberen te verkopen
klote voor jequote:
Helemaal mee eens. Ik combineer het ook prima zelf. Maar genoeg andere mensen niet denkquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:48 schreef vibri het volgende:
[..]
Het een staat het ander niet in de weg.
Zo kun je het idd zien. Ik vermoed dat de meeste van de lui die zulke dingen zeggen geen flauw idee hebben waar ze 't nou over hebben. Het beeld van computers/internet en kansloze nerds is zo 1985quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik had er laatst een discussie met mijn vader over. Hij vond dat ik teveel op internet zat. Ik wierp daar tegenin dat hij de hele avond passief voor de TV hangt terwijl ik communicieer met mensen en aldus aanzienlijk actiever bezig ben dan hij.
Hmmjah... mee eens. Maar je hebt nog zat rare figuren hoor. Maar die hou je tochquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:51 schreef vibri het volgende:
[..]
Zo kun je het idd zien. Ik vermoed dat de meeste van de lui die zulke dingen zeggen geen flauw idee hebben waar ze 't nou over hebben. Het beeld van computers/internet en kansloze nerds is zo 1985
Ik ga mn best doen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:49 schreef vibri het volgende:
Goedzo
Nu maar hopen dat je door je pauze niet uit je ritme raakt he
Juist, het echte contact met mensen heeft bij mij ook veel meer waarde en dan voel ik dat ik echt iets met iemand gedaan heb. In principe kan ik hier thuis met 101 andere dingen bezig zijn terwijl ik met iemand MSN bijvoorbeeld. Bij een echt gesprek heb je dat nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef liefie_ het volgende:
ik vind internet niet echt vallen onder sociale contacten hoor
ja als je iemand een mailtje stuurt die je al kent om wat af te spreken of zo..
maar bij sociale contacten staan 2 beeldschermen toch vreselijk in de weg vind ik... het is toch belangrijk dat je ook (juist) de non verbale communicatie op kunt pikken?
dat is 80% van hoe mensen communiceren...
Tsja, de mensen die ik dan weer via internet ken zijn over het algemeen niet sociaal gestoord oid. En daar tegenover staat dat ik ook mensen ken die niet op internet rondhangen en juist wel sociaal gestoord zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik combineer het ook prima zelf. Maar genoeg andere mensen niet denk
Mee eens. Dus lekker uitgaan enzo...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef liefie_ het volgende:
maar bij sociale contacten staan 2 beeldschermen toch vreselijk in de weg vind ik... het is toch belangrijk dat je ook (juist) de non verbale communicatie op kunt pikken?
Maar op de avonden dat je verder weinig te doen hebt of voor de tv zou hangen, een beetje kletsen via het internet valt daar prima mee te combineren!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef T1andonly het volgende:
Uitgaan en dingen doen is gwoon superrelaxt
precies...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Juist, het echte contact met mensen heeft bij mij ook veel meer waarde en dan voel ik dat ik echt iets met iemand gedaan heb. In principe kan ik hier thuis met 101 andere dingen bezig zijn terwijl ik met iemand MSN bijvoorbeeld. Bij een echt gesprek heb je dat niet
Ja dat doe ik ook altijd, eigenlijk doe ik dat het merendeel van mijn dag als ik thuis ben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar op de avonden dat je verder weinig te doen hebt of voor de tv zou hangen, een beetje kletsen via het internet valt daar prima mee te combineren!
Daarom hang ik elke avond achter mijn pcquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar op de avonden dat je verder weinig te doen hebt of voor de tv zou hangen, een beetje kletsen via het internet valt daar prima mee te combineren!
So true!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
2 maal graag!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:56 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga een broodje gezond maken...
3 alsjeblieft!quote:
Ik spreek uiteindelijk ook wel met een hoop mensen irl af, maar het opdoen van nieuwe contacten gaat bij mij de laatste jaren voor een groot deel via internet. Dat is makkelijker mensen vinden met dezelfde interesses als jij bv. Ik heb ook weinig met contacten opdoen in de kroeg en de mensen die ik leer kennen zijn collega's en meestal blijft het daar ook bij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef liefie_ het volgende:
Voor mij zonder kaasquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
3 alsjeblieft!
maar zonder ham graag
Ik heb een lichte hekel aan kroegen. Daarintegen ben ik een groot discotheek/club fanaatquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:57 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik spreek uiteindelijk ook wel met een hoop mensen irl af, maar het opdoen van nieuwe contacten gaat bij mij de laatste jaren voor een groot deel via internet. Dat is makkelijker mensen vinden met dezelfde interesses als jij bv. Ik heb ook weinig met contacten opdoen in de kroeg en de mensen die ik leer kennen zijn collega's en meestal blijft het daar ook bij.
Check.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen!
Rekeningen zijn weer betaald in ieder geval.... Nog 500 euro over voor de komende 9 dagen. Wat gaat dat geld toch altijd snel op...
ja maar dan vind ik het alleen onder sociaal contact vallen als je echt bij die persoon bent...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:57 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik spreek uiteindelijk ook wel met een hoop mensen irl af, maar het opdoen van nieuwe contacten gaat bij mij de laatste jaren voor een groot deel via internet. Dat is makkelijker mensen vinden met dezelfde interesses als jij bv. Ik heb ook weinig met contacten opdoen in de kroeg en de mensen die ik leer kennen zijn collega's en meestal blijft het daar ook bij.
whaha hoe is het dan in hemelsnaam nog een broodje gezondquote:
Als ik niet alleen zou wonen, zou ik veel minder achter de computer zitten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:55 schreef Pheno het volgende:
Daarom hang ik elke avond achter mijn pc
Daar geldt wat mij betreft hetzelfde voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb een lichte hekel aan kroegen. Daarintegen ben ik een groot discotheek/club fanaat
Jou broodje zonder ham is meer broodje gezond dan mijn broodje gezond zonder kaasquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha hoe is het dan in hemelsnaam nog een broodje gezond
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Jou broodje zonder ham is meer broodje gezond dan mijn broodje gezond zonder kaas
Vooral tenten als: Asta/Panama enzo doen het erg goed bij mij. Poema Utrecht ook enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:59 schreef vibri het volgende:
[..]
Daar geldt wat mij betreft hetzelfde voor
Zeker niet! Ik spreek liever gezellig af met vrienden en vriendinnen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:56 schreef jackson het volgende:
So true!
Doe ik ook vaak zat maar zal er zeker niet voor thuisblijven
Ik snap je, maar ben het niet met je eensquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar dan vind ik het alleen onder sociaal contact vallen als je echt bij die persoon bent...
en hoe vaak zie je die mensen nou? toch ook niet dagelijks...
snap je wat ik bedoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |