Je bent geen kloonquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef melismay het volgende:
Ik moet ook maar eens aan het klonen slaan snap ik al
Nee alleen Willie Wartaalquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn er nog klonen in de zaal?
Nope, hier geen kloon..(wat is daar het nut eigenlijk van, dan alleen het forum verzieken?)quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn er nog klonen in de zaal?
Broek, dubbel D? Heb je tegen woordig ook bil-cups?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee alleen Willie Wartaal![]()
En chickies met dubbel D... Jammer dat hun maat broek ook dubbel D is![]()
Dat lijkt me toch voldoendequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
wat is daar het nut eigenlijk van, dan alleen het forum verzieken?
Helaas kan ik hier niet ontkennend op antwoorden. Tell Sellquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Broek, dubbel D? Heb je tegen woordig ook bil-cups?
Dan kan je anoniem je verhaal kwijtquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nope, hier geen kloon..(wat is daar het nut eigenlijk van, dan alleen het forum verzieken?)
Jah.... Persoonlijk nooit zo'n behoefte aan eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan kan je anoniem je verhaal kwijt.
Geen knipoog, geen PI... Ynske, wat doe je met me?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach tis Airwin maar, dus dat moet je kunnen overleven
Idd niet iedereen hoeft te weten dat Litpho een relatie heeft met een borderliner die abortus heeft gepleegdquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan kan je anoniem je verhaal kwijt.
Toch kan je dat wel radenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd niet iedereen hoeft te weten dat Litpho een relatie heeft met een borderliner die abortus heeft gepleegd![]()
Wat doet hij met jou ex?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd niet iedereen hoeft te weten dat Litpho een relatie heeft met een borderliner die abortus heeft gepleegd![]()
Wat denk je ?quote:
dus toch geen post gisterquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:59 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft eindelijk zijn contract binnen
Ben 't dus nu goed doorlezen
Euuuh lijkt me vrij logisch... We hebben trws gewoon nog een relatiequote:
Kutcookiesquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja sjegquote:
hmm dat duurt hier nog een dikke 2 wekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:03 schreef vibri het volgende:
Jeeeeeeee, today is payday
Zal wel een enorme disappointment worden
Verhaal kwijt wel..quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... Persoonlijk nooit zo'n behoefte aan eigenlijk
Dan heb je vast nog zatquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm dat duurt hier nog een dikke 2 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |