Geeft ook niet maar reageer ff normaal en quote me dan nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Sorry, dat was meer een reactie naar Joey, via de reactie van jackson.
Was niet de bedoeling dat het zo overkwam
Geeft ook niet, maar je was ineens zo fel en ik begreep al niet waarom. Had ik ff Joey moeten quoten...quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Geeft ook niet maar reageer ff normaal en quote me dan niet. Of wees gewoon duidelijk
.
Geen punt verder hoor
Naja als jij de hele tijd t hebt over jezelf helemaal veranderen of de oude BttD was vandaag even terug dan ga ik idd twijfelen... Spijt mequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, gast, jezus, je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen ofzo hoor...
Ik had het over Joey. Je eigen post was toch duidelijk genoeg
Nee, we zijn t nog steeds aant onderzoekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:27 schreef vibri het volgende:
Zijn we er uit?
Alles vergeven en vergeten?
Mooi!
Jah.... Als mensen niet goed lezen en ineens met allerlei dingen aankomen dan laat ik ff weten dat dit zo nie werktquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geeft ook niet, maar je was ineens zo fel en ik begreep al niet waarom. Had ik ff Joey moeten quoten...
Nee... ik wil eerst een kusje enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:27 schreef vibri het volgende:
Zijn we er uit?
Alles vergeven en vergeten?
Mooi!
Cheers to that matequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Daar wilde ik gewoon nog even aan toevoegen dat ik het nogal vervelend vind als men constant denkt dat ik een kloon ben. Ik ga me niet verschuilen achter laffe acties. Ik ben gewoon mezelf.
Ik snap niet waarom dat je aan het twijfelen zette. Als je mijn postacties van de afgelopen tijd gevolgd had dan had je wel begrepen wat ik bedoelde, kennelijk interpreteerde je het verkeerd ofzo. Dan nog, ik schrijf hier ook maar op zoals ik me voel...quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja als jij de hele tijd t hebt over jezelf helemaal veranderen of de oude BttD was vandaag even terug dan ga ik idd twijfelen... Spijt me
Nee ik interpreteerde t helemaal goed, maar t wordt me iets te overdreven. En ik kan me werkelijk niet voorstellen dat mensen op FOK! je echt kunnen raken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat je aan het twijfelen zette. Als je mijn postacties van de afgelopen tijd gevolgd had dan had je wel begrepen wat ik bedoelde, kennelijk interpreteerde je het verkeerd ofzo. Dan nog, ik schrijf hier ook maar op zoals ik me voel...
![]()
En jij bent 't hoofd van de onderzoekscommissie zeker?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee, we zijn t nog steeds aant onderzoeken![]()
Ik denk niet dat BttD jou een kusje wil gevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee... ik wil eerst een kusje enzo![]()
Tenzij het een leuke dame isquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:36 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik denk niet dat BttD jou een kusje wil geven
Kan jij die taak niet overnemenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:36 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik denk niet dat BttD jou een kusje wil geven
Nou dat ben ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tenzij het een leuke dame is
Ja.. die knaap met die lange naamquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn er nog klonen in de zaal?
Lijkt me logisch als natuurlijk leider van deze SCquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:36 schreef vibri het volgende:
[..]
En jij bent 't hoofd van de onderzoekscommissie zeker?
Geef je toch nog ergens leiding aan hehquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me logisch als natuurlijk leider van deze SC![]()
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Ah. Je geeft leiding aan een stel kansloze internetjosties. Chapeau!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me logisch als natuurlijk leider van deze SC![]()
Dag Clonelike02quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah. Je geeft leiding aan een stel kansloze internetjosties. Chapeau!
Ga nou maar weer verder met t poetsen van mn schoenenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah. Je geeft leiding aan een stel kansloze internetjosties. Chapeau!
Wakker wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga nou maar weer verder met t poetsen van mn schoenen![]()
Ik lik ze liever schoon. Mag dat ook?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga nou maar weer verder met t poetsen van mn schoenen![]()
Moet je aan BttD vragen... Die doet dat normaal gesproken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik lik ze liever schoon. Mag dat ook?![]()
Het mag dusquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet je aan BttD vragen... Die doet dat normaal gesproken.
Is dat zo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij doelt dan voornamelijk op jou hequote:
Dan wordt m'n vent boosquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan jij die taak niet overnemen?
Ah. Dus ik moet aan hem gaan vragen hoe ik het beste jouw schoenen schoon kan likken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik.... Ik sta er dan ook bovenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij doelt dan voornamelijk op jou he![]()
Geeft niet gozer... Part of the deal... Nadat je mijn schoenen hebt schoongelikt boeien die wijven je ook niet meerquote:
Ken ik die ?quote:
Om schoon te likken bedoel jequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geeft niet gozer... Part of the deal... Nadat je mijn schoenen hebt schoongelikt boeien die wijven je ook niet meer![]()
Lijkt me logisch... We hebben t toch over josti'squote:Op woensdag 15 februari 2006 10:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Sjee, je hebt me wel heel laag zitten.![]()
ach tis Airwin maar, dus dat moet je kunnen overlevenquote:
Zij zelf ook niet, dus sowieso geen probleem.quote:
Ja... en dan alleen maar onnozele dingen roepen zoals ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef melismay het volgende:
Ik moet ook maar eens aan het klonen slaan snap ik al
Klonen is overschatquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef melismay het volgende:
Precies.... en ach.. een paar tikken kan ik wel hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach tis Airwin maar, dus dat moet je kunnen overleven
Nee!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Al jaren ja....quote:
Je bent geen kloonquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef melismay het volgende:
Nee alleen Willie Wartaalquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Nope, hier geen kloon..(wat is daar het nut eigenlijk van, dan alleen het forum verzieken?)quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Broek, dubbel D? Heb je tegen woordig ook bil-cups?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee alleen Willie Wartaal![]()
En chickies met dubbel D... Jammer dat hun maat broek ook dubbel D is![]()
Dat lijkt me toch voldoendequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
wat is daar het nut eigenlijk van, dan alleen het forum verzieken?
Helaas kan ik hier niet ontkennend op antwoorden. Tell Sellquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Broek, dubbel D? Heb je tegen woordig ook bil-cups?
Dan kan je anoniem je verhaal kwijtquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nope, hier geen kloon..(wat is daar het nut eigenlijk van, dan alleen het forum verzieken?)
Jah.... Persoonlijk nooit zo'n behoefte aan eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan kan je anoniem je verhaal kwijt.
Geen knipoog, geen PI... Ynske, wat doe je met me?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach tis Airwin maar, dus dat moet je kunnen overleven
Idd niet iedereen hoeft te weten dat Litpho een relatie heeft met een borderliner die abortus heeft gepleegdquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan kan je anoniem je verhaal kwijt.
Toch kan je dat wel radenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd niet iedereen hoeft te weten dat Litpho een relatie heeft met een borderliner die abortus heeft gepleegd![]()
Wat doet hij met jou ex?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd niet iedereen hoeft te weten dat Litpho een relatie heeft met een borderliner die abortus heeft gepleegd![]()
Wat denk je ?quote:
dus toch geen post gisterquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:59 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft eindelijk zijn contract binnen
Ben 't dus nu goed doorlezen
Euuuh lijkt me vrij logisch... We hebben trws gewoon nog een relatiequote:
Kutcookiesquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja sjegquote:
hmm dat duurt hier nog een dikke 2 wekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:03 schreef vibri het volgende:
Jeeeeeeee, today is payday
Zal wel een enorme disappointment worden
Verhaal kwijt wel..quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... Persoonlijk nooit zo'n behoefte aan eigenlijk
Dan heb je vast nog zatquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm dat duurt hier nog een dikke 2 weken
Ja mee eens. Ik doe alleen liever mij verhaal op andere manierenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Verhaal kwijt wel..
Anoniem.. maakt me niet zo veel uit..
Je bent net zo anoniem als dat je zelf wilt..
Als jij voor zo'n kansloze knuppel gaat, dan heb je mij überhaupt al nooit verdiend...quote:
Dat is jou foutquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik volg dit topic niet op de minuut
hmmm, euhm...quote:
Ik krijg altijd al op de 15e betaald. De eerste keer is dat leuk, maar verder maakt 't geen donder uit natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm dat duurt hier nog een dikke 2 weken
Mee eens.... dumpen die knaapquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij voor zo'n kansloze knuppel gaat, dan heb je mij überhaupt al nooit verdiend...![]()
Tell sell? Wat hebben die nu weer 'uitgevonden'?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helaas kan ik hier niet ontkennend op antwoorden. Tell Sell
En de andere helftquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm, euhm...
zat nee, dat nooit
maar iig genoeg over voor een halve laptop
Spuiten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja mee eens. Ik doe alleen liever mij verhaal op andere manieren
Ümlautquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij voor zo'n kansloze knuppel gaat, dan heb je mij überhaupt al nooit verdiend...![]()
die blijft volgende maand overquote:
Of nieuwe klerenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm, euhm...
zat nee, dat nooit
maar iig genoeg over voor een halve laptop
Tofheid. Laptops zijn oke voor in bed enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
die blijft volgende maand over
en dan kan ik een nieuwe gaan halen
De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Tofheid.Laptops vrouwen zijn oke voor in bed enzo
quote:
Tis erg met ze.... maar ze weten wel wat lekker isquote:
daar niet alleen voor, maar aangezien ik nog veel door het land zwerf, en foto;s maak wil ik mijn flap graag bij me hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Tofheid. Laptops zijn oke voor in bed enzo
5Jaar... heb je er nog best lang mee gedaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar niet alleen voor, maar aangezien ik nog veel door het land zwerf, en foto;s maak wil ik mijn flap graag bij me hebben
en de huidige is na 5 jaar eigenlijk wel aan vervanging toe
Zo gauw je die term met regelmaat gaat gebruiken begin je oud te wordenquote:
mensen mensen mensenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar niet alleen voor, maar aangezien ik nog veel door het land zwerf uit ga, en foto;s maak wil ik mijn flap graag bij me hebben
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef jackson het volgende:
[..]
5Jaar... heb je er nog best lang mee gedaan
als je je zorgen maakt of je oud begint te worden, ben je oud.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo gauw je die term met regelmaat gaat gebruiken begin je oud te worden.
Als oud zijn betekent met vrouwen ipv laptops in bed liggen dat leg ik me daarbij neerquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo gauw je die term met regelmaat gaat gebruiken begin je oud te worden.
Ideaal zeg.... Het kan soms ook snel naar de klote zijn zo'n laptopquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Ynske het volgende:
[..]iedere dag in gebruik op school, weekenden en daarna nog een jaartje
als mijn nieuwe binnen is, mag mijn paps deze hebben, voor zolang als ie t blijft doen.
heb er ook nooit echt problemen mee gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |