Dan heb ik geen toffe mensen op MSN schijnbaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah ok. Maar je sluit je browser en het is weer klaar
Alles een beetje luchtig zien denk. En de echt toffe mensen spreek ik via MSN
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik kan begrijpen dat je sip wordt als je naar buiten kijkt.
bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:04 schreef Ynske het volgende:
owkeey
stel je even voor in deze situatie
kantoor, intweeën gedeeld door kastjes op ooghoogte
persoon a zit links, b zit rechts
jij bent a.
ineens hoor je van b zijn kant een heel ritmisch wrijvend geluid
wat doet ie dan
Prima toch!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan heb ik geen toffe mensen op MSN schijnbaar
Ik ga vaak wat anders doen als ik echt geen zin meer heb in FOK, en dat kan nog wat online zijn (prutsen of vergelijken) of wat offline (kamer opruimen, afwassen ed)
t zal t laatste wel zijn geweestquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
bijvoorbeeld:
- Bril schoonmaken
- muis/beeldscherm schoonmaken
- zijn handen aan het warm wrijven
Dat begreep ik al jaquote:
Nu begin ik zelf ook te twijfelen of je geen kloon bent...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Vandaag was ik weer even de oude BttD denk ik. Het was een toffe avond en dat op zich niets (of slechts een heel klein beetje) met de vrouwen te maken.
Praten ging vanavond ook gewoon makkelijker (geen bijbedoelingen). Sociaal gezien liep het vandaag beter dan in het hele afgelopen jaar bij elkaar
Het was een hele fijne avond
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu begin ik zelf ook te twijfelen of je geen kloon bent...
Vandaag was ik weer even de oude BttDquote:
Hoezo dat???quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vandaag was ik weer even de oude BttD![]()
T begint nu wel heel ongeloofwaardig te worden oO<
tja...quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vandaag was ik weer even de oude BttD![]()
T begint nu wel heel ongeloofwaardig te worden oO<
DAt drukt de pret jah. Viel me laasts ookal opquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja...
waarom doet dat lieve kuiken het niet meer
Ik heb trouwens wel een hekel aan klonen. Als je dan een grote vent bent zorg dan ook dat je herkenbaar bent. Niet dat ik denk dat je een kloon hebt ofzo maar gewoon in het algemeenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
Geloof jij maar wat je wil. Ik word serieus schijtziek van dat gezeik over klonen
ho stop...quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
Geloof jij maar wat je wil. Ik word serieus schijtziek van dat gezeik over klonen
Ik zou niet weten waarom ik in vredesnaam een kloon aan zou willen makenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een hekel aan klonen. Als je dan een grote vent bent zorg dan ook dat je herkenbaar bent. Niet dat ik denk dat je een kloon hebt ofzo maar gewoon in het algemeen
Ik niet.... ik moet nog eten vandaagquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ho stop...
wat zeiden we nu net
stel je Joey schijtend voor met een bloempot op zijn kop
Hey mafketel.... lees mijn post eens goed knaap. Ik ken je niet eens dus waarom zou ik denken dat je een kloon hebt/bent.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik in vredesnaam een kloon aan zou willen makenVan wie zou ik een kloon moeten zijn dan?? Als jullie het toch allemaal zo goed weten, zeg er dan gelijk bij waarom je denkt dat ik een kloon zou moeten zijn
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik in vredesnaam een kloon aan zou willen makenVan wie zou ik een kloon moeten zijn dan?? Als jullie het toch allemaal zo goed weten, zeg er dan gelijk bij waarom je denkt dat ik een kloon zou moeten zijn
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ho stop...
wat zeiden we nu net
dan raakt het je allemaal minder
@joey, sorry voor t voorbeeld
nog een keer:quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
Kennelijk kom ik ongeloofwaardig over. Nou dan niet zeg.
en trek die lange tenen eens terug in je schoenenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ho stop...
wat zeiden we nu net
dan raakt het je allemaal minder
@joey, sorry voor t voorbeeld
Anders doe je ff normaal ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
Kennelijk kom ik ongeloofwaardig over. Nou dan niet zeg.
Ik had het ook niet tegen jou, gast, jezus, je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen ofzo hoor...quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey mafketel.... lees mijn post eens goed knaap. Ik ken je niet eens dus waarom zou ik denken dat je een kloon hebt/bent.
LEZEN!
jah maar dan moet je Joey quoten en niet Jacksonquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, gast, jezus, je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen ofzo hoor...
Ik had het over Joey. Je eigen post was toch duidelijk genoeg
Sorry, dat was meer een reactie naar Joey, via de reactie van jackson.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah maar dan moet je Joey quoten en niet Jackson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |