Al met al zijn het wel factoren waardoor je geprikkeld kan rakenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm waarschijnlijk omdat
a. een niet nader te benoemen user uit een ander subfora me ontzettend irriteerd
b. t kut weer is
c. iemand tegen me aan loopt te zeiken
d. jij naar de bekende weg vroegsorry
dat wil je niet wetenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Al met al zijn het wel factoren waardoor je geprikkeld kan raken
Nou... een vrouwachtig ding klinkt niet goed. Dus ik sla maar even een beurt overquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat wil je niet weten
t is iig een vrouwachtigding
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... een vrouwachtig ding klinkt niet goed. Dus ik sla maar even een beurt over![]()
heel verstandig
Dat je je dag laat beinvloeden door iemand op een forumquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm waarschijnlijk omdat
a. een niet nader te benoemen user uit een ander subfora me ontzettend irriteerd
b. t kut weer is
c. iemand tegen me aan loopt te zeiken
d. jij naar de bekende weg vroegsorry
Kan ik jou als vervanger nemenquote:
dat was gewoon een aanvullig op al geirri zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je je dag laat beinvloeden door iemand op een forum![]()
treurig![]()
Jah mee eens. Voor de rest kan ik me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
treurig![]()
quote:
Jah... dat heb je na 10 keer ook wel gezienquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:45 schreef vibri het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan partnerruil
Dat gebeurde mij regelmatigquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
treurig![]()
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... dat heb je na 10 keer ook wel gezien
Mij ook wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat gebeurde mij regelmatig![]()
niet veelquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:52 schreef jackson het volgende:
Wat kan een username je nou boeien op fok! Tenminste als ze moeilijk doen... scheelt mij weinig hoor
Ik kan mezelf nogal snel aangevallen voelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:52 schreef jackson het volgende:
Wat kan een username je nou boeien op fok! Tenminste als ze moeilijk doen... scheelt mij weinig hoor
Het zijn juist vaak de hersenloze figuren. Daarom kan ik me er zo makkelijk overheen zetten eigenlijk:)quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet veel
maar als een hersenloos dom persoon steeds alleen dom aan t doen is, kan het wel eens zijn dat je een irritatiegrens overschrijd, vooral als ze om die onzin nog gaan meelen ook
bij jezelf denken, die persoon ziet er heel belachelijk uit als ie met een bloempot op zijn kop zit te schijtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik kan mezelf nogal snel aangevallen voelen![]()
Jah ok. Maar je sluit je browser en het is weer klaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik kan mezelf nogal snel aangevallen voelen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah ok. Maar je sluit je browser en het is weer klaar
Alles een beetje luchtig zien denk. En de echt toffe mensen spreek ik via MSN
Hahaha!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |