ik kan begrijpen dat je sip wordt als je naar buiten kijkt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:15 schreef Scorpie het volgende:
jezus, ik ben wakker, maar zeg niet hoe.....tering.
Wat hadden we ook alweer op de planning staan?quote:
Dat niet alleen, ik voel me klote zeg, hoofdpijn en algemene lamlendigheidquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik kan begrijpen dat je sip wordt als je naar buiten kijkt.
een dagje paracetamol doet wonderenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik voel me klote zeg, hoofdpijn en algemene lamlendigheid![]()
OK, sorry zegquote:
jankerdquote:
Damnquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik voel me klote zeg, hoofdpijn en algemene lamlendigheid![]()
Hm. Maybe. Anyways; iemand nog valentijnskaarten gehad? Ikke niequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
een dagje paracetamol doet wonderen
Voel ik me eens een keer goed...quote:
Ik zit op me werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Damn
Snel weer in bed duiken dus.
Javascriptquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zit op me werken ben aan het Javascripten
![]()
Moet dat een schok voor mij worden? Ik weet wel uit wat voor bende die stapels bestaan. Heb er niet voor niets geen zin inquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat hadden we ook alweer op de planning staan?![]()
da's helemaal gaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
![]()
Zodra het klaar is nog meer ruimte voor mijn spullen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:23 schreef vibri het volgende:
[..]
Moet dat een schok voor mij worden? Ik weet wel uit wat voor bende die stapels bestaan. Heb er niet voor niets geen zin in
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm. Maybe. Anyways; iemand nog valentijnskaarten gehad? Ikke nie![]()
Ik ga nog even prutsen met een website, vanmiddag college doorlezen van morgen, vanavond uit in Zwollequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
da's helemaal gaar![]()
Sterkte!
* Sjowhan gaat ff in 't klereweer de bak buiten zetten en koffie maken.. daar is hij wel aan toe.
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
![]()
moet je daarvoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
![]()
Jammer genoeg welquote:
Dat is verkeerd om. Mijn meuk moet richting jouquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodra het klaar is nog meer ruimte voor mijn spullen!![]()
Ik niet, mijn vriendinnetje had wel een vriendin meegenomen voor onze Valentijnsviering, telt dat ook?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm. Maybe. Anyways; iemand nog valentijnskaarten gehad? Ikke nie![]()
gezellig, elkaars huis ruilenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef vibri het volgende:
[..]
Dat is verkeerd om. Mijn meuk moet richting jou
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef vibri het volgende:
[..]
Dat is verkeerd om. Mijn meuk moet richting jou
spuit 11quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zeg, trouwens nog even iets tussendoor. Het kan zijn dat ik iets gemist heb, maar is vibri de reincarnatie van MissMSXEn zonee, post die hier niet meer?
Dat is geen antwoord op de vraagquote:
Jij hebt wel je stekels opstaan vandaag hoor... *aai* Ynske, lieve Ynske!quote:
Dat is een vrouwenantwoord. Lees tussen de regels door en je ziet een duidelijke 'ja, dat klopt'.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt wel je stekels opstaan vandaag hoor... *aai* Ynske, lieve Ynske!![]()
Ja, voel ik me een keer heel erg goed, voelt iedereen om me heen zich ineens minder fijn. Gisteren liefie_ al en nu Ynskequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt wel je stekels opstaan vandaag hoor... *aai* Ynske, lieve Ynske!![]()
kijk een echte manquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een vrouwenantwoord. Lees tussen de regels door en je ziet een duidelijke 'ja, dat klopt'.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een vrouwenantwoord. [...]
ik zeg niet dat ik me minder fijn voelquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, voel ik me een keer heel erg goed, voelt iedereen om me heen zich ineens minder fijn. Gisteren liefie_ al en nu Ynske
Heel grappigquote:
Hoe komt datquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik me minder fijn voel
k ben alleen licht ontvlambaar vandaag
* AirwiN pakt eenquote:
euhm waarschijnlijk omdatquote:
* BreaktotheDance kruipt langzaam en voorzichtig terug in schulpquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm waarschijnlijk omdat
a. een niet nader te benoemen user uit een ander subfora me ontzettend irriteerd
b. t kut weer is
c. iemand tegen me aan loopt te zeiken
d. jij naar de bekende weg vroegsorry
Kusje d'r op ?!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
a. een niet nader te benoemen user uit een ander subfora me ontzettend irriteerd
b. t kut weer is
goede plannen voor vandaag dusquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ga nog even prutsen met een website, vanmiddag college doorlezen van morgen, vanavond uit in Zwolle![]()
![]()
![]()
dat is nergens voor nodigquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
* BreaktotheDance kruipt langzaam en voorzichtig terug in schulp![]()
waarop?quote:
Jahhh... op al je elendequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarop?
je mag a. wel gaan zoenen, houd ze tenminste haar kop
Welke a.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarop?
je mag a. wel gaan zoenen, houd ze tenminste haar kop
Al met al zijn het wel factoren waardoor je geprikkeld kan rakenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
b. t kut weer is
dat wil je niet wetenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Al met al zijn het wel factoren waardoor je geprikkeld kan raken
Nou... een vrouwachtig ding klinkt niet goed. Dus ik sla maar even een beurt overquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat wil je niet weten
t is iig een vrouwachtigding
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... een vrouwachtig ding klinkt niet goed. Dus ik sla maar even een beurt over![]()
heel verstandig | Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |