gezellig, elkaars huis ruilenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef vibri het volgende:
[..]
Dat is verkeerd om. Mijn meuk moet richting jou
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef vibri het volgende:
[..]
Dat is verkeerd om. Mijn meuk moet richting jou
spuit 11quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zeg, trouwens nog even iets tussendoor. Het kan zijn dat ik iets gemist heb, maar is vibri de reincarnatie van MissMSXEn zonee, post die hier niet meer?
Dat is geen antwoord op de vraagquote:
Jij hebt wel je stekels opstaan vandaag hoor... *aai* Ynske, lieve Ynske!quote:
Dat is een vrouwenantwoord. Lees tussen de regels door en je ziet een duidelijke 'ja, dat klopt'.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt wel je stekels opstaan vandaag hoor... *aai* Ynske, lieve Ynske!![]()
Ja, voel ik me een keer heel erg goed, voelt iedereen om me heen zich ineens minder fijn. Gisteren liefie_ al en nu Ynskequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt wel je stekels opstaan vandaag hoor... *aai* Ynske, lieve Ynske!![]()
kijk een echte manquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een vrouwenantwoord. Lees tussen de regels door en je ziet een duidelijke 'ja, dat klopt'.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een vrouwenantwoord. [...]
ik zeg niet dat ik me minder fijn voelquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, voel ik me een keer heel erg goed, voelt iedereen om me heen zich ineens minder fijn. Gisteren liefie_ al en nu Ynske
Heel grappigquote:
Hoe komt datquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik me minder fijn voel
k ben alleen licht ontvlambaar vandaag
* AirwiN pakt eenquote:
euhm waarschijnlijk omdatquote:
* BreaktotheDance kruipt langzaam en voorzichtig terug in schulpquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm waarschijnlijk omdat
a. een niet nader te benoemen user uit een ander subfora me ontzettend irriteerd
b. t kut weer is
c. iemand tegen me aan loopt te zeiken
d. jij naar de bekende weg vroegsorry
Kusje d'r op ?!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm waarschijnlijk omdat
a. een niet nader te benoemen user uit een ander subfora me ontzettend irriteerd
b. t kut weer is
c. iemand tegen me aan loopt te zeiken
d. jij naar de bekende weg vroegsorry
goede plannen voor vandaag dusquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ga nog even prutsen met een website, vanmiddag college doorlezen van morgen, vanavond uit in Zwolle![]()
![]()
![]()
dat is nergens voor nodigquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
* BreaktotheDance kruipt langzaam en voorzichtig terug in schulp![]()
waarop?quote:
Jahhh... op al je elendequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarop?
je mag a. wel gaan zoenen, houd ze tenminste haar kop
Welke a.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarop?
je mag a. wel gaan zoenen, houd ze tenminste haar kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |