Dag Clonelike02quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn er nog klonen in de zaal?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah. Je geeft leiding aan een stel kansloze internetjosties. Chapeau!
Ga nou maar weer verder met t poetsen van mn schoenenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah. Je geeft leiding aan een stel kansloze internetjosties. Chapeau!
Wakker wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga nou maar weer verder met t poetsen van mn schoenen![]()
Ik lik ze liever schoon. Mag dat ook?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga nou maar weer verder met t poetsen van mn schoenen![]()
Moet je aan BttD vragen... Die doet dat normaal gesproken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik lik ze liever schoon. Mag dat ook?![]()
Het mag dusquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet je aan BttD vragen... Die doet dat normaal gesproken.
Is dat zo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij doelt dan voornamelijk op jou hequote:
Dan wordt m'n vent boosquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan jij die taak niet overnemen?
Ah. Dus ik moet aan hem gaan vragen hoe ik het beste jouw schoenen schoon kan likken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik.... Ik sta er dan ook bovenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij doelt dan voornamelijk op jou he![]()
Geeft niet gozer... Part of the deal... Nadat je mijn schoenen hebt schoongelikt boeien die wijven je ook niet meerquote:
Ken ik die ?quote:
Om schoon te likken bedoel jequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geeft niet gozer... Part of the deal... Nadat je mijn schoenen hebt schoongelikt boeien die wijven je ook niet meer![]()
Lijkt me logisch... We hebben t toch over josti'squote:Op woensdag 15 februari 2006 10:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Sjee, je hebt me wel heel laag zitten.![]()
ach tis Airwin maar, dus dat moet je kunnen overlevenquote:
Zij zelf ook niet, dus sowieso geen probleem.quote:
Ja... en dan alleen maar onnozele dingen roepen zoals ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef melismay het volgende:
Ik moet ook maar eens aan het klonen slaan snap ik al
Klonen is overschatquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef melismay het volgende:
Ik moet ook maar eens aan het klonen slaan snap ik al
Precies.... en ach.. een paar tikken kan ik wel hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach tis Airwin maar, dus dat moet je kunnen overleven
Nee!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn er nog klonen in de zaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |