Nee, maar ik vond dat ik na een ochtendje huis schoonmaken en studeren wel een pauze verdiend had... Kan ik gelijk mn administratie even doen...quote:
goed, ga nu weer squashenquote:
mwa.. ik word liever ingenieurquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk je nixxx? Zullen we een act als komisch duo beginnen?
Het één staat het ander niet in de weg natuurlijk...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
mwa.. ik word liever ingenieur
laters!!!
Of zouden depressieve jongeren vaker op internet hangen dan niet-depressieve jongeren? De kip of het ei?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:40 schreef Ynske het volgende:
Aan internet verslaafde jongeren vaker depressief
Uitgegeven: 15 februari 2006 09:21
Laatst gewijzigd: 15 februari 2006 11:36
AMSTERDAM - Jongeren die verslaafd zijn aan internet, voelen zich vaker neerslachtig dan leeftijdgenoten. Ook zou excessief surfen ten koste gaan van de prestaties op school. Verslaafde jongeren zitten gemiddeld 26 uur per week achter de computer.
Van 'dwangmatig internetgedrag' is sprake als internetten ten koste gaat van schoolresultaten of sociale contacten. Dwangmatig gedrag lijkt op het gedrag van een drugs- of alcoholverslaafde. Kinderen die dit gedrag vertonen zijn voortdurend bezig met het internet, zegt onderzoekster Regina van den Eijnden. "Deze kinderen verliezen de aandacht voor al het andere in hun omgeving".
Bwhehe... gewoon lekker gezond uitgaan enzo is niet verkeerd lijkt me. Zit allemaal wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:45 schreef vibri het volgende:
[..]
Of zouden depressieve jongeren vaker op internet hangen dan niet-depressieve jongeren? De kip of het ei?
En ik ben dat gezemel over sociale contacten zo zat!! Internet heeft mij sociaal gezien juist enorm veel en snel verder geholpen. En ik heb er veel sociale contacten aan over gehouden.
Kansloze Mient-Jan Faber-achtige anti-kernwapenbaarden die dit soort onzin telkens weer proberen te verkopen
Hij is dat alquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
mwa.. ik word liever ingenieur
laters!!!
You go girl!quote:
Het een staat het ander niet in de weg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwhehe... gewoon lekker gezond uitgaan enzo is niet verkeerd lijkt me. Zit allemaal wel een kern van waarheid in
moet ik de voorzetten voor jullie inkoppers dan maken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk je nixxx? Zullen we een act als komisch duo beginnen?
ik ga niet uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwhehe... gewoon lekker gezond uitgaan enzo is niet verkeerd lijkt me. Zit allemaal wel een kern van waarheid in
Ik had er laatst een discussie met mijn vader over. Hij vond dat ik teveel op internet zat en mijn tijd aan het verdoen was met compleet nutteloze zaken. Ik wierp daar tegenin dat hij de hele avond passief voor de TV hangt terwijl ik communiceer met mensen en aldus aanzienlijk actiever bezig ben dan hij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:45 schreef vibri het volgende:
[..]
Of zouden depressieve jongeren vaker op internet hangen dan niet-depressieve jongeren? De kip of het ei?
En ik ben dat gezemel over sociale contacten zo zat!! Internet heeft mij sociaal gezien juist enorm veel en snel verder geholpen. En ik heb er veel sociale contacten aan over gehouden.
Kansloze Mient-Jan Faber-achtige anti-kernwapenbaarden die dit soort onzin telkens weer proberen te verkopen
klote voor jequote:
Helemaal mee eens. Ik combineer het ook prima zelf. Maar genoeg andere mensen niet denkquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:48 schreef vibri het volgende:
[..]
Het een staat het ander niet in de weg.
Zo kun je het idd zien. Ik vermoed dat de meeste van de lui die zulke dingen zeggen geen flauw idee hebben waar ze 't nou over hebben. Het beeld van computers/internet en kansloze nerds is zo 1985quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik had er laatst een discussie met mijn vader over. Hij vond dat ik teveel op internet zat. Ik wierp daar tegenin dat hij de hele avond passief voor de TV hangt terwijl ik communicieer met mensen en aldus aanzienlijk actiever bezig ben dan hij.
Hmmjah... mee eens. Maar je hebt nog zat rare figuren hoor. Maar die hou je tochquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:51 schreef vibri het volgende:
[..]
Zo kun je het idd zien. Ik vermoed dat de meeste van de lui die zulke dingen zeggen geen flauw idee hebben waar ze 't nou over hebben. Het beeld van computers/internet en kansloze nerds is zo 1985
Ik ga mn best doen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:49 schreef vibri het volgende:
Goedzo
Nu maar hopen dat je door je pauze niet uit je ritme raakt he
Juist, het echte contact met mensen heeft bij mij ook veel meer waarde en dan voel ik dat ik echt iets met iemand gedaan heb. In principe kan ik hier thuis met 101 andere dingen bezig zijn terwijl ik met iemand MSN bijvoorbeeld. Bij een echt gesprek heb je dat nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef liefie_ het volgende:
ik vind internet niet echt vallen onder sociale contacten hoor
ja als je iemand een mailtje stuurt die je al kent om wat af te spreken of zo..
maar bij sociale contacten staan 2 beeldschermen toch vreselijk in de weg vind ik... het is toch belangrijk dat je ook (juist) de non verbale communicatie op kunt pikken?
dat is 80% van hoe mensen communiceren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |