Hier roepen we gelukkig iedere keer wat anders...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:20 schreef liefie_ het volgende:
ze roepen toch telkens het zelfde op tv
gelukkig komt het allemaal op het zelfde neer... anders werd het echt te ingewikkeld voor mequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier roepen we gelukkig iedere keer wat anders...![]()
Tieten!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier roepen we gelukkig iedere keer wat anders...![]()
Doelde je ook op mij in deze ?!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat wilt..twee mannen geven haar aandacht, terwijl haar aandacht afgeleid wordt door foute talkshowprogramma's..![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:21 schreef Pheno het volgende:
Need fish!
rokjes !quote:
hard aan het studerenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:22 schreef vibri het volgende:
[..]
En op het moment dat ik die postte vroeg ik me af waar Mokster is
Moet ook gebeurenquote:
quote:
Dat is toch niet alleen bij regenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:22 schreef nozem het volgende:
Het regent dus ik blijf vandaag binnen. Je bent een lamme student of je bent het niet.
de zon breekt hier doorquote:
Jouw intelligentie bevindt zich weer op andere vlakken...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig komt het allemaal op het zelfde neer... anders werd het echt te ingewikkeld voor me![]()
Ideaalquote:
Inderdaad. Als het mooi weer is hang ik ook de lamme student uit.quote:
Hmm... dat doe ik dan onbewust ook denkquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het mooi weer is hang ik ook de lamme student uit.
Ik studeer enkel bij temperaturen van een graad of 8, een zwaar bewolkt doch droog weertype en een zwak windje uit het zuidwesten.
Groeit er haar?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw intelligentie bevindt zich weer op andere vlakken...
quote:
Volgens mij, kijk jij steeds naar een herhaling van dezelfde show..quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
foute talkshowprogramma's zijn toch geweldig???!!!!
en ik lees wel mee hoor
ze roepen toch telkens het zelfde op tv
Ik heb persoonlijk nog nooit een vrouw met borsthaar gezien, jij wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |