Ok, dan delen we... Jij kookt voor d'r en dan zorg ik wel voor de geweldige sex na afloop van het eten! (kun jij mooi afwassen)quote:
Goeie deal lijkt mequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, dan delen we... Jij kookt voor d'r en dan zorg ik wel voor de geweldige sex na afloop van het eten! (kun jij mooi afwassen)
Als je echt ziek zou zijn, kun je ook niet internetten. Jij hebt gewoon gebrek aan aandacht, maar dat is geen ziekte...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:04 schreef liefie_ het volgende:
maar ik ben ziek! dus alleen een picknick of eten met heeeeeel veel vitamientjes...
of sex (zie voorgaande discussies)quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:04 schreef liefie_ het volgende:
maar ik ben ziek! dus alleen een picknick of eten met heeeeeel veel vitamientjes...
Hij wil je graag met je zieke hoofd nog even over de tafel leggen.... maargoed dat zoek je met hem maar uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:04 schreef liefie_ het volgende:
promises,...promises..quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, dan delen we... Jij kookt voor d'r en dan zorg ik wel voor de geweldige sex na afloop van het eten! (kun jij mooi afwassen)
Eiwitten en proteinen ook goed?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:04 schreef liefie_ het volgende:
ik zei toch al ziekig en niet super ziek, majaquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je echt ziek zou zijn, kun je ook niet internetten. Jij hebt gewoon gebrek aan aandacht, maar dat is geen ziekte...
Precies, en ik wil je alle aandacht geven die je nodig hebt...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zei toch al ziekig en niet super ziek, maja
Puur geilheid hoor...quote:
Zal ik bij jou langskomen dan vanavond? Neem ik jackson mee, gaat die voor ons koken!quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik bij jou langskomen dan vanavond? Neem ik jackson mee, gaat die voor ons koken!
quote:
Negen maanden later antwoord?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat verwacht je ook na een waterval van testosteron..
nee hoor ik werd alleen even afgeleid door sally op tv hahaquote:
Dat kan liefie_ best handlen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat verwacht je ook na een waterval van testosteron..
Ik denk niet dat ze dat wilt..twee mannen geven haar aandacht, terwijl haar aandacht afgeleid wordt door foute talkshowprogramma's..quote:
foute talkshowprogramma's zijn toch geweldig???!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat wilt..twee mannen geven haar aandacht, terwijl haar aandacht afgeleid wordt door foute talkshowprogramma's..![]()
Geen punt! Zal wel laat worden want ik ga eerst even fitnessenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik bij jou langskomen dan vanavond? Neem ik jackson mee, gaat die voor ons koken!
Daar hebben ze op-z'n-hondjes voor uitgevonden. Kun je seksen en allebei TV kijken!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat wilt..twee mannen geven haar aandacht, terwijl haar aandacht afgeleid wordt door foute talkshowprogramma's..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |