Onderschat de ouderen van nu ook niet... Asociale kutbejaarden die voordringen bij de bakker...quote:
Je kan het ook combineren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als oud zijn betekent met vrouwen ipv laptops in bed liggen dat leg ik me daarbij neer
Ja ik ben denk ik niet zo van jullie soort. Ik word niet geil van een laptopquote:
Gewoon schoppen... desnoods hard, lang en doodquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderschat de ouderen van nu ook niet... Asociale kutbejaarden die voordringen bij de bakker...![]()
Niet eens... ook geen 1 met zo'n mooi zilver-look randje eropquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ben denk ik niet zo van jullie soort. Ik word niet geil van een laptop![]()
Dat had ik wel ingedachten voor de vent die vibri probeerde weg te kapen... Ow, dat was jij!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Gewoon schoppen... desnoods hard, lang en dood
Neequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet eens... ook geen 1 met zo'n mooi zilver-look randje erop
Welke wil je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar niet alleen voor, maar aangezien ik nog veel door het land zwerf, en foto;s maak wil ik mijn flap graag bij me hebben
en de huidige is na 5 jaar eigenlijk wel aan vervanging toe
filmpje op de laptopquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ben denk ik niet zo van jullie soort. Ik word niet geil van een laptop![]()
Ik doe misschien wel wat terug....quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had ik wel ingedachten voor de vent die vibri probeerde weg te kapen... Ow, dat was jij!![]()
Terecht!quote:
Laatste tijd kijk ik eigenlijk nooit meer filmpjesquote:
compraq en hp komen er niet inquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:20 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Welke wil je?
Ik moet mijn Compaq Presario snel vervangen, maar ik zie door het bos de bomen niet meer..
(Dell hoort binnen kort een gave laptop(hybryde te gaan leveren, daar wacht ik eigenlijk op, maar omdat hij als prototype werd geintroduceert, is het niet zeker of ie wel op de markt gaat komen.. zie: http://accessories.us.dell.com/sna/sna.aspx?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&~topic=gaming- ga naar: 2006 Consumer Electronics Show-more dtails en zie XPS mobile concept)
Ik ook te weinig. Begin binnenkort aan 4e seizoen 24quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laatste tijd kijk ik eigenlijk nooit meer filmpjes![]()
Laten we maar hopen dat je mamma op tijd is als je om haar schreeuwt...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik doe misschien wel wat terug....
Dat is hetzelfdequote:
Ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat je mamma op tijd is als je om haar schreeuwt...![]()
Twin Peaksquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook te weinig. Begin binnenkort aan 4e seizoen 24
klopt, maar niet iedereen weet datquote:
*heerst*quote:
Nee dat zal zeker niet iedereen weten neequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, maar niet iedereen weet dat
en ze komen er niet in
Volg ik nietquote:
Een uitstekende serie, en het punt waarop het duidelijk werd dat Lynch een groot fan is van The Prisoner.quote:
Hm... misschien ooit maar eens aan beginnen. Ben zelf kwa series alleen groot 24-fanquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een uitstekende serie, en het punt waarop het duidelijk werd dat Lynch een groot fan is van The Prisoner.
Wat zijn je eisen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
compraq en hp komen er niet in
heb een toshiba gehad, en een fuijitsu siemens van iemand geleend, beide fijne machines
maar heb geen zin om 200 euri meer te gaan betalen voor het naampje
ben nu aan t kijken naar een acer, maar ben er nog niet helemaal over uit
heb wel een paar eisen, dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |