Tsja, de mensen die ik dan weer via internet ken zijn over het algemeen niet sociaal gestoord oid. En daar tegenover staat dat ik ook mensen ken die niet op internet rondhangen en juist wel sociaal gestoord zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik combineer het ook prima zelf. Maar genoeg andere mensen niet denk
Mee eens. Dus lekker uitgaan enzo...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef liefie_ het volgende:
ik vind internet niet echt vallen onder sociale contacten hoor
ja als je iemand een mailtje stuurt die je al kent om wat af te spreken of zo..
maar bij sociale contacten staan 2 beeldschermen toch vreselijk in de weg vind ik... het is toch belangrijk dat je ook (juist) de non verbale communicatie op kunt pikken?
dat is 80% van hoe mensen communiceren...
Maar op de avonden dat je verder weinig te doen hebt of voor de tv zou hangen, een beetje kletsen via het internet valt daar prima mee te combineren!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef T1andonly het volgende:
Uitgaan en dingen doen is gwoon superrelaxt
precies...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Juist, het echte contact met mensen heeft bij mij ook veel meer waarde en dan voel ik dat ik echt iets met iemand gedaan heb. In principe kan ik hier thuis met 101 andere dingen bezig zijn terwijl ik met iemand MSN bijvoorbeeld. Bij een echt gesprek heb je dat niet
Ja dat doe ik ook altijd, eigenlijk doe ik dat het merendeel van mijn dag als ik thuis ben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar op de avonden dat je verder weinig te doen hebt of voor de tv zou hangen, een beetje kletsen via het internet valt daar prima mee te combineren!
Daarom hang ik elke avond achter mijn pcquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar op de avonden dat je verder weinig te doen hebt of voor de tv zou hangen, een beetje kletsen via het internet valt daar prima mee te combineren!
So true!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
2 maal graag!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:56 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga een broodje gezond maken...
3 alsjeblieft!quote:
Ik spreek uiteindelijk ook wel met een hoop mensen irl af, maar het opdoen van nieuwe contacten gaat bij mij de laatste jaren voor een groot deel via internet. Dat is makkelijker mensen vinden met dezelfde interesses als jij bv. Ik heb ook weinig met contacten opdoen in de kroeg en de mensen die ik leer kennen zijn collega's en meestal blijft het daar ook bij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef liefie_ het volgende:
ik vind internet niet echt vallen onder sociale contacten hoor
ja als je iemand een mailtje stuurt die je al kent om wat af te spreken of zo..
maar bij sociale contacten staan 2 beeldschermen toch vreselijk in de weg vind ik... het is toch belangrijk dat je ook (juist) de non verbale communicatie op kunt pikken?
dat is 80% van hoe mensen communiceren...
Voor mij zonder kaasquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
3 alsjeblieft!
maar zonder ham graag
Ik heb een lichte hekel aan kroegen. Daarintegen ben ik een groot discotheek/club fanaatquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:57 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik spreek uiteindelijk ook wel met een hoop mensen irl af, maar het opdoen van nieuwe contacten gaat bij mij de laatste jaren voor een groot deel via internet. Dat is makkelijker mensen vinden met dezelfde interesses als jij bv. Ik heb ook weinig met contacten opdoen in de kroeg en de mensen die ik leer kennen zijn collega's en meestal blijft het daar ook bij.
Check.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen!
Rekeningen zijn weer betaald in ieder geval.... Nog 500 euro over voor de komende 9 dagen. Wat gaat dat geld toch altijd snel op...
ja maar dan vind ik het alleen onder sociaal contact vallen als je echt bij die persoon bent...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:57 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik spreek uiteindelijk ook wel met een hoop mensen irl af, maar het opdoen van nieuwe contacten gaat bij mij de laatste jaren voor een groot deel via internet. Dat is makkelijker mensen vinden met dezelfde interesses als jij bv. Ik heb ook weinig met contacten opdoen in de kroeg en de mensen die ik leer kennen zijn collega's en meestal blijft het daar ook bij.
whaha hoe is het dan in hemelsnaam nog een broodje gezondquote:
Als ik niet alleen zou wonen, zou ik veel minder achter de computer zitten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:55 schreef Pheno het volgende:
Daarom hang ik elke avond achter mijn pc
Daar geldt wat mij betreft hetzelfde voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb een lichte hekel aan kroegen. Daarintegen ben ik een groot discotheek/club fanaat
Jou broodje zonder ham is meer broodje gezond dan mijn broodje gezond zonder kaasquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha hoe is het dan in hemelsnaam nog een broodje gezond
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Jou broodje zonder ham is meer broodje gezond dan mijn broodje gezond zonder kaas
Vooral tenten als: Asta/Panama enzo doen het erg goed bij mij. Poema Utrecht ook enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:59 schreef vibri het volgende:
[..]
Daar geldt wat mij betreft hetzelfde voor
Zeker niet! Ik spreek liever gezellig af met vrienden en vriendinnen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:56 schreef jackson het volgende:
So true!
Doe ik ook vaak zat maar zal er zeker niet voor thuisblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |