spoilertags.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een uitstekende serie, en het punt waarop het duidelijk werd dat Lynch een groot fan is van The Prisoner.
Voor Compaq en HP geld hetzelfde voor mij :ik weet hoe ze gemaakt wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
compraq en hp komen er niet in
heb een toshiba gehad, en een fuijitsu siemens van iemand geleend, beide fijne machines
maar heb geen zin om 200 euri meer te gaan betalen voor het naampje
ben nu aan t kijken naar een acer, maar ben er nog niet helemaal over uit
heb wel een paar eisen, dat wel
Een hell is wel okequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen?
Ik heb hier een Dell Latitude 810 met 2GB aan werkgeheugen, werkt prima.
En niet duur (*mompelt iets over baas z'n geld)....
Ik moet schijtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:32 schreef nixxx het volgende:Pinguin
morgen! kopje thee? koffie? koekje erbij?
Als het gratis is wel jaquote:
Wat? Voor The Prisoner? De enige serie die cool genoeg is dat Iron Maiden er niet één, maar maar liefst twee nummers over geschreven heeft?quote:
genoeg opslagruimtequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen?
Ik heb hier een Dell Latitude 810 met 2GB aan werkgeheugen, werkt prima.
En niet duur (*mompelt iets over baas z'n geld)....
puik! succes enzoquote:
Hell is other people - Jean Paul Sartrequote:
en je zit nu op die laptop te werken.. hmmmquote:
Wlan op de plee..quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
en je zit nu op die laptop te werken.. hmmm
True.... dom dom domquote:
Niet mijn genre denk ik.... zegt me nixquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hell is other people - Jean Paul Sartre
Yeah, but all Sartre's mates were French - Dave Lister
Ik sta ook argwanend tegenover mensen die claimen dat Sartre wel hun genre isquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet mijn genre denk ik.... zegt me nix
dat beperkt zich echt niet tot de ruimtes eromheen hoorquote:
Ik kan er nix over zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik sta ook argwanend tegenover mensen die claimen dat Sartre wel hun genre is.
Ik stel voor om elk toilet uit te rusten met een eigen kooi van Faradayquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat beperkt zich echt niet tot de ruimtes eromheen hoor
kweet t.. ik zag t zo voor me dat tijdens het schijten er ook nog even een e-mailtje uit moest..(broek op je knieen, laptop op schoot enz..)quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat beperkt zich echt niet tot de ruimtes eromheen hoor
En dat is dan nog één van de mindere kwaliteiten waar ik over beschik...quote:
Dat zouden alle mensen moeten doen die meer dan 100 euro per uur kosten. Schieten met laptop. Gewoon doorwerken met die handelquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
kweet t.. ik zag t zo voor me dat tijdens het schijten er ook nog even een e-mailtje uit moest..(broek op je knieen, laptop op schoot enz..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |