Zag dat het aantal posts al in de 290 waren. Had em dus al geprepareerdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:
snel
Iets met kip, rijst, satesaus, groente, atjar en de hele reutemeteut.quote:
CL, deze week alquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:00 schreef DeTolk het volgende:
OS, CL, UEFA
Wat worden we weer verwend![]()
Nee, volgende week pas.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
CL, deze week al![]()
welke wedstrijden dan
Voor de boeg staat er ..... Nergens "deze week."quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
CL, deze week al![]()
welke wedstrijden dan
Ik heb het ook niet over de OP of TT . Maar het kwam zo op me over door de volgorde waarin het in je post stondquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Voor de boeg staat er ..... Nergens "deze week."
goede keusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Le Samourai
en vanwege de hoes Leave her to heaven
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de OP of TT . Maar het kwam zo op me over door de volgorde waarin het in je post stond
Die had de eerste GSM van Nederland. Als je 06 draaide kreeg je altijd zijn secretaresses aan de lijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
Menno Boeg?
Wat vind die van je nieuwe setje?quote:
quote:
Naja zeg!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat vind die van je nieuwe setje?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:00 schreef DeTolk het volgende:
OS, UEFA en volgende week CL
Wat worden we weer verwend![]()
Sanne had moeten winnenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:06 schreef clauwheee het volgende:
Leuke winnares trouwens op de 500m.
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:45 schreef golfer het volgende:
Kijktip: Uur van de Wolf op Nederland3 over The Ramones.
na Wüst doet iedereen datquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vond haar nogal een lauwe indruk maken in dat interview.
JE BEDOELT IREEN IK PRAAT ZO ONTZETTEND HARD EN HOOG WÜST!!!!!!quote:
Onzin. Wust met puntjes op de u is inderdaad heul anders, maar die Sanne stond er slappe hap bij. Niet echt enthousiast of wat dan ook. Bovendien was haar tijd lang niet goed genoeg om ook maar het idee te hebben dat ze zou gaan winnen/een podiumplek zou behalen. Maar dat snap je zelf ook.quote:
Ik vind het echt net een halve vent, vandaar dat ze zo hard gaat zeker.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
JE BEDOELT IREEN IK PRAAT ZO ONTZETTEND HARD EN HOOG WÜST!!!!!!
Ze schaatst in ieder geval wel zoals ze praat...
Opening van 18 zoveel??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Zou ze in bed ook zo hard en hoog schreeuwen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Onzin. Wust met puntjes op de u is inderdaad heul anders, maar die Sanne stond er slappe hap bij. Niet echt enthousiast of wat dan ook. Bovendien was haar tijd lang niet goed genoeg om ook maar het idee te hebben dat ze zou gaan winnen/een podiumplek zou behalen. Maar dat snap je zelf ook.
Als ze geen geluid maakt is ze een stuk leukerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
JE BEDOELT IREEN IK PRAAT ZO ONTZETTEND HARD EN HOOG WÜST!!!!!!
Ze schaatst in ieder geval wel zoals ze praat...
Ik vind het tenenkrommend. Ga terug naar school dacht ik op het ijs heb je niks te zoeken.Ze praatte alsof ze de ronde van Wuustwezel had verloren. Wat en emotieloze doos, net als die gerritsen. Dat kan nooit wat worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]natuurlijk maar Sanne is altijd wat mellow, ze was ook heerlijk relaxed voor de wedstrijd.
van der Star zien we op de volgende spelen in de top 5quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het tenenkrommend. Ga terug naar school dacht ik op het ijs heb je niks te zoeken.Ze praatte alsof ze de ronde van Wuustwezel had verloren. Wat en emotieloze doos, net als die gerritsen. Dat kan nooit wat worden.
Nou dat straaalt ze niet uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van der Star zien we op de volgende spelen in de top 5
maar dat gaat wel gebeuren. Mocht ik ongelijk hebben trakteer ik je op een etentje Tong.quote:
Deal Peking eend dan over 4 jaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dat gaat wel gebeuren. Mocht ik ongelijk hebben trakteer ik je op een etentje Tong.
Ik zei ongeveer hetzelfde en ben het met Tong eens. Ik neem aan dat ik mee mag dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dat gaat wel gebeuren. Mocht ik ongelijk hebben trakteer ik je op een etentje Tong.
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zei ongeveer hetzelfde en ben het met Tong eens. Ik neem aan dat ik mee mag dan?
Laat dan maarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]jij mag de bediening voor je rekening nemen
Welk net?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
RAMOOOOONESSSSSS.
Ik was er bij in de jaren 70.
Ja jochies toen was er nog revolutie in de muziekwereld.
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
RAMOOOOONESSSSSS.
Ik was er bij in de jaren 70.
Ja jochies toen was er nog revolutie in de muziekwereld.
Chinese Mafiaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Real Madrid binnen 10min op 3-0 tegen Zaragoza
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geen kunstsschaatsen, is mooi joh.
Tong en ik zullen even overleggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:05 schreef rubbereend het volgende:
maargoed als ik gelijk krijg neem ik aan dat jullie mij trakteren
Terecht,tis alleen leuk als er eentje plat gaatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je doet vast geen moeite om het leuk te vinden.
Kijk al vanaf 9.00 OS, vind het wel even genoeg, kunstschaatsen kan me ook niet boeien trouwensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geen kunstsschaatsen, is mooi joh.
Komt die Gunner ook weer eens binnenwaaien, Jens had een goeie driedubbele Lutz hoorde ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Terecht,tis alleen leuk als er eentje plat gaat
Joris Joris Joris riepen ze.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt die Gunner ook weer eens binnenwaaien, Jens had een goeie driedubbele Lutz hoorde ik.
Ja het is al laat wel trustenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:00 schreef DeTolk het volgende:
Tot morgen
vatsig was hij wel, maar zijn leeftijd is toch niet gezegd?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef rubbereend het volgende:
Undercover in Nederland aan staan. Een vent die het wel wilde doen met een meisje van 14. Die vent was zo'n vatsige 50er
klopt maar ik kreeg de indruk dat het een 50er wasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
vatsig was hij wel, maar zijn leeftijd is toch niet gezegd?
Desalniettemin bijft het![]()
het zal maar je buurman zijn en je hebtzelf een dochter van 15quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Je zou maar als kennis het zien en dan z'n kamer en paardje herkennen
quote:
Ik hoorde het vannacht al van hem zelf in zijn radioprogramma. Had toen ook niet meer de behoefte om vanavond te kijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar gaat de spanning voor de herhaling
Tong80 doet het leuk op tv hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef rubbereend het volgende:
Undercover in Nederland aan staan. Een vent die het wel wilde doen met een meisje van 14. Die vent was zo'n vatsige 50er
Talpa schijnt hem te hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:36 schreef tong80 het volgende:
Ik vraaag me af waar mijn video band is gebleven. Volgens mij roeleert ie op de zwarte markt in China.
nee hier kan ik ook niet om lachenquote:
Sorry hoor, ik heb niet zoveel op met dat soort sensationele onzinprogramma's.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hier kan ik ook niet om lachen
Zegt iemand die te laf is zijn eigen leeftijd in het profiel te ettenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hallo, ken je grenzen je bent 47.
graag, mn linkersok is al uitquote:
Heb ik hier laatst nog neergezet...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Zegt iemand die te laf is zijn eigen leeftijd in het profiel te etten![]()
dat is tot daar aan toe.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb niet zoveel op met dat soort sensationele onzinprogramma's.
Alleen die titel al
ik ken mijn grenzen heel goed, daarom doe ik het veilig op msn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hallo, ken je grenzen je bent 47.
Sure! Mag Tong dat zelf nog even bepalen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is tot daar aan toe.
Maar er zijn fatsoensnormen jonge man!
Is dat een soort fanmail?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:50 schreef popolon het volgende:
SCH, ik ga je usericon van m'n website halen, je trekt teveel dataverkeer.
help ik kreeg daar ineens een aanval van Balkenenderitusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Sure! Mag Tong dat zelf nog even bepalen.
Je sliste ook meteenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
help ik kreeg daar ineens een aanval van Balkenenderitus
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:49 schreef rubbereend het volgende:
bovendien heeft TR laatst zn rijbewijs gehaald
Die wordt hier nog meer in de zeik genomen dan in NL, geloof me.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:53 schreef SCH het volgende:
Is Cheny bij jou het grootste nieuws popo?
Dit is een verkapte felicitatie?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:49 schreef rubbereend het volgende:
bovendien heeft TR laatst zn rijbewijs gehaald
Dat krijgen we hier ook mee, geweldig. Is die man al dood?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Die wordt hier nog meer in de zeik genomen dan in NL, geloof me.
Dat gun ik eigenlijk niemand maar een enkeltje bejaardensoos ben ik helemaal voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat krijgen we hier ook mee, geweldig. Is die man al dood?
Het kogeltje was toch naar zijn hart gezakt ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat gun ik eigenlijk niemand maar een enkeltje bejaardensoos ben ik helemaal voor.
dat heb ik destijds al gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is een verkapte felicitatie?
Ik heb de compilaties al gezien: Letterman, Conan O'Brian, Jay Leno, John Daily etc. Geweldig hoe ze hem in de zeik nemen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Het kogeltje was toch naar zijn hart gezakt ofzo?
op RTL waren er ztukjes uit de VS jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Die wordt hier nog meer in de zeik genomen dan in NL, geloof me.
Hij is toch ook Republikein?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:00 schreef popolon het volgende:
Over een paar jaar hebben we Cheek als president.
hmmkay, heb het vorig jaar gedaan, maar na 1 jaar al mee gestopt..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik destijds al gedaan
en antwoord op je andere vraag, vrijwel
Je draaft door.quote:
Hij heeft wel van dat Balkenende-haar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Je draaft door.
Wel bij de tijd blijven.
meldt dat ff in dat topic in Polquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:00 schreef popolon het volgende:
Over een paar jaar hebben we Cheek als president.
Ja, jij hebt een Tokkie buik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft wel van dat Balkenende-haar.
Nee, Democraat.quote:
No way man.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een Tokkie buik.
Dat zegt toch niks
Oboema manquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef popolon het volgende:
Maar goed, ik zie liever Obama (die naam alleen al) als president.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef popolon het volgende:
Maar goed, ik zie liever Obama (die naam alleen al) als president.
Hij bestaat echt tong.quote:
Ach morgen bloed genoeg het Skeleton begint. Die gaan met head first naar beneden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:11 schreef popolon het volgende:
De ijshockeyers op de OS mogen niet eens vechten.
Europese regels.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach morgen bloed genoeg het Skeleton begint. Die gaan met head first naar beneden.
De mazzel, he!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Kenker, ik word gewoon gestoken waar ik bij zit hier kut muggen. Ik ga slapen
geen ideequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
Kent iemand de film "The Thin Red Line"?
Zoja,is het iets?
http://www.imdb.com/title/tt0120863/quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
Kent iemand de film "The Thin Red Line"?
Zoja,is het iets?
ik had er één in december in mn kamerquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:19 schreef Suijk het volgende:
Zeiknat op m'n werk aangekomen, lekker begin van de dag zo.
vergeet je regenpak niet...quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, toch maar een goeiemorgen!
Ik heb de fietstocht nog voor de boeg.
ik heb werkelijk geen idee wie er straks tegen wie speelt. Ik zie hier op kantoor alleen heel groot een beeld met 'Curling, Next transmission 15 february 2006 GMT 08:00'quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:17 schreef Lionheaad het volgende:
Doet Linn Githmark ook weer mee??
Ik heb een lekke band, dus ben maar met de metro gegaan. Enige voordeel is dat het droger is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat worden we weer verwend.quote:
Nee, ze is er niet bij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:17 schreef Lionheaad het volgende:
moet ongeveer 15 minuten fietsen....quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat worden we weer verwend.
Ik heb niet eens een regenpak of zo'n poncho. Hoef ook maar een paar minuten op de fiets en gelukkig komen deze dagen niet zo heel erg vaak voor.
Van ... naar ... ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, toch maar een goeiemorgen!
Gefeliciteerd...Auto??quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:36 schreef just me het volgende:
Rotterdam - Delft 35 minuten en op tijd op mijn werk
Door het bos?quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Rijssen naar Nijverdal, 35 minuten.
Nee, het is herencurling hoor ik nu....quote:
Of is dat de andere kant op. Weet het niet meer.quote:
natte kontquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:24 schreef clauwheee het volgende:
Het ergste is nog wel dat je buiten komt, bij je fiets, je zadel zeiknat is en m'n kont nu ook
En was het gezellig???quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:43 schreef DarkShine het volgende:
Net in de file gestaan bij Heerlen-Noord
Een brug die nat en glad is, is ook niet echt fijn.. Ik ben gevallen.. Ook een natte kont, en door mijn pols heen geklaptquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:24 schreef clauwheee het volgende:
Het ergste is nog wel dat je buiten komt, bij je fiets, je zadel zeiknat is en m'n kont nu ook
quote:
Jup! Minimeet!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:02 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi
Is Noca nog bij de ArenA ? Ik zit daar nu ook
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:03 schreef Da_Sandman het volgende:Hoolies..
* Da_Sandman nog even vanuit zn bed aant fokken is
weet je ook waar hij zit dan....er staan hier nl wat meer gebouwen dan 1quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jup! Minimeet!Hij heeft een uur (!) pauze tussen de middag. Hij zit er de heule week, van maandag t/m vrijdag, hele dagen.
*stukje opschuift...quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
* clauwheee er stiekum bijkruipt...benzomoe!
Het schijnt een hoog gebouw te zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet je ook waar hij zit dan....er staan hier nl wat meer gebouwen dan 1
Oval Tower (ofzo) van ABN AMRO?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het schijnt een hoog gebouw te zijn(vertelde die toevallig). Hoe heet het ook alweer...kun je es wat namen opnoemen?
Nee..iets met een S dacht ik...quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oval Tower (ofzo) van ABN AMRO?
Centerpoint?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee..iets met een S dacht ik...
Zou kunnenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Bjoro het volgende:
ha ha ha ...ben benieuwd !
tegenover de autodealers (jaguar en Audi enzo)quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook
Waar zit jij dan? Kan ik het ff doorgeven
Je gaat je bekeren tot de gloeilampen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zit het weekend van de 25e in Asten, nabij Eindhoven... Wat ik daarna ga doen is nog een volstrekt raadsel, dus wie weet
weet niet of ik dat nog ga redden voor de middag !quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:53 schreef clauwheee het volgende:
Sms terug
Afz.: Noca: Compuware. bij atlas, azie stuk. waar is hij dan? kus (voor mij)
dan zit 'ie vlak bij mijn vrouw d'r werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:53 schreef clauwheee het volgende:
Sms terug
Afz.: Noca: Compuware. bij atlas, azie stuk. waar is hij dan? kus (voor mij)
oh Louwman...is vlak bij de metro !quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:57 schreef clauwheee het volgende:
Ja naast de Toyota dealer zegt ie.
Jaaa diequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh Louwman...is vlak bij de metro !
proest...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jaaa die![]()
![]()
Geen idee dus. Maar ik geloof je!
Kom op hoor jongens, zo errug is het allemaal niet !quote:Aan internet verslaafde jongeren vaker depressief
AMSTERDAM - Jongeren die verslaafd zijn aan internet, voelen zich vaker neerslachtig dan leeftijdgenoten. Ook zou excessief surfen ten koste gaan van de prestaties op school. Dat blijkt uit onderzoek van het IVO, een instituut dat verbanden tussen verslaving en leefwijzen onderzoekt.
Voor het onderzoek ondervroeg het IVO 512 jongeren in de leeftijd van 13 tot en met 15 jaar over hun internetgebruik. Ouders spelen een belangrijke rol bij het voorkomen van verslaving, zo concludeert men.
Volgens onderzoekster Regina van den Eijnden moeten ouders duidelijke regels stellen en met hun kind over het surfgedrag praten. Daarbij is een 'constructieve en ondersteunende' manier van communiceren van belang. Strenge regels stellen en internetten helemaal verbieden hebben volgens het IVO een averechts effect.
dagje te laat voor Valentijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:07 schreef Lionheaad het volgende:
net effe 252 stuks A4-tjes 18 stuks A3's en 144 stuks A2 tekeningen voor de post meegegeven![]()
Ja, die kun je in je hand houden terwijl je staat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:13 schreef DeTolk het volgende:
sta nu te wachten tot de les begint
Laptops zijn OK
goed bezigquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
op valentijn
Wel anderhalve week voor streefdatum....![]()
als hij bij nederland zit, is de kans dat hij de winnende TEGEN ons maakt redelijk gering !quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef DeTolk het volgende:
Salomon maakt nog kans op WK met Oranje
Slechte zaak
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:17 schreef Lionheaad het volgende:
is het ouderwetse plasticzak over je zadel helemaal uit ofzo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:24 schreef clauwheee het volgende:
doe jij dat nog danquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het ouderwetse plasticzak over je zadel helemaal uit ofzo?
diekiequote:
Heel veel en sterke koffie asjeblieftquote:
feestje gehad ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heel veel en sterke koffie asjeblieft
* Extra sterke koffie geeftquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heel veel en sterke koffie asjeblieft
gewoon gaan stappen, maar dat was feestquote:
op dinsdagavondquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
gewoon gaan stappen, maar dat was feest
Wat Bjoro zegtquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het ouderwetse plasticzak over je zadel helemaal uit ofzo?
wij gingen altijd op maandag naar de kroeg om de week goed te beginnenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:10 schreef dndiek het volgende:
In Tilburg zijn er twee studentenavonden in de stad: dinsdag en donderdag
Gisteravond een avond in Bolle geweest
ik ga vanavond naar de kroeg om de dag tussen de stapavonden te overlevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij gingen altijd op maandag naar de kroeg om de week goed te beginnen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe jij dat nog dan.....dat is zoooo 2003
tja...is ook zo !quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]zo 2003, maar wel een droge kont
oh god....je hoeft niet alles terug te lezen hoor Columnistje van Catanquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Dinsdag avond studenten avond, in agenda noteert...
Doorkrassenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Dinsdag avond studenten avond, in agenda noteert...
Ik heb een korte termijn geheugen van een goudvis, mag ik?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh god....je hoeft niet alles terug te lezen hoor Columnistje van Catan
Ik wil mijn lever redden, als dat tenminste nog kan...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Doorkrassen
ELKE avond studentenavond
* dndiek zet een emmer onder de kraan en laat het water lopenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, iemand een litertje water voor me .....
en jij bentquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb een korte termijn geheugen van een goudvis, mag ik?
Zo fucking goedquote:
Dat is toch die van die samenvattingquote:
mooi hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |