*ff z'n Zamboni naar binnen rijdtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:25 schreef golfer het volgende:
*dweilpauze*
Allemaal nog.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:28 schreef Lionheaad het volgende:
nummer 1&2 is toch niet slecht....
of komen er nog een paar kanonnen??
echt oooohhhhhh........ veel gewonden ?quote:
wacht even tot de Nederlandse ploeg weg is.quote:
nee, die moesten we zo nodig naar Afganistan sturenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef rubbereend het volgende:
kan het leger zich mobiliseren, we moeten vanmiddag nog Noorwegen binnenvallen
Maryam Hassouni zat er maar heel even inquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Even de herhaling van shouf shouf kijken.
we hebben nog soldaten zat over en zal mn vietnamkloffie ook weer uit het stof halen. Neem ik mooi Linn Githmark mee als buitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, die moesten we zo nodig naar Afganistan sturen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef DeTolk het volgende:
Wat hoor ik nu
Timmertje gediskwalificeerd???
welke?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:36 schreef pascalheister het volgende:
ook weer thuis
mooi groot pakketje vandaag met 10 dvd's
van Wüst jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom toch SCH? Het Ids-scenario doemt op hoor. Schrijf dat goud op de 1000 er alvast maar bij
die zijn idd best te doen. En tegenwoordig zijn er best heel wat fatsoenlijk magnetron maaltijden!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:02 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb net zo'n stoommaaltijd gehad, maar die zijn best te doen zeg! (Ik heb het nooit zo op magnetrongedoe enzo).
Wiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef Bananenman het volgende:
Ik moet namens gebande JaWi iedereen even de groetjes doen. Dus bij deze, een rondje op JaWi's kosten
welke had je?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:02 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb net zo'n stoommaaltijd gehad, maar die zijn best te doen zeg! (Ik heb het nooit zo op magnetrongedoe enzo).
Owjah, Jan Willem..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:43 schreef Bananenman het volgende:
Peter Beense man, die vette artiest.
Ik mis hem niet hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Owjah, Jan Willem..
Geef maar door dat wij hem heel erg missen![]()
zal ff de radio aanzettenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond, mooie ontknoping van het schaatsen komt eraan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |