welke?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:36 schreef pascalheister het volgende:
ook weer thuis
mooi groot pakketje vandaag met 10 dvd's
van Wüst jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom toch SCH? Het Ids-scenario doemt op hoor. Schrijf dat goud op de 1000 er alvast maar bij
die zijn idd best te doen. En tegenwoordig zijn er best heel wat fatsoenlijk magnetron maaltijden!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:02 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb net zo'n stoommaaltijd gehad, maar die zijn best te doen zeg! (Ik heb het nooit zo op magnetrongedoe enzo).
Wiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef Bananenman het volgende:
Ik moet namens gebande JaWi iedereen even de groetjes doen. Dus bij deze, een rondje op JaWi's kosten
welke had je?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:02 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb net zo'n stoommaaltijd gehad, maar die zijn best te doen zeg! (Ik heb het nooit zo op magnetrongedoe enzo).
Owjah, Jan Willem..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:43 schreef Bananenman het volgende:
Peter Beense man, die vette artiest.
Ik mis hem niet hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Owjah, Jan Willem..
Geef maar door dat wij hem heel erg missen![]()
zal ff de radio aanzettenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond, mooie ontknoping van het schaatsen komt eraan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |