Centerpoint?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee..iets met een S dacht ik...
Zou kunnenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Bjoro het volgende:
ha ha ha ...ben benieuwd !
tegenover de autodealers (jaguar en Audi enzo)quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook
Waar zit jij dan? Kan ik het ff doorgeven
Je gaat je bekeren tot de gloeilampen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zit het weekend van de 25e in Asten, nabij Eindhoven... Wat ik daarna ga doen is nog een volstrekt raadsel, dus wie weet
weet niet of ik dat nog ga redden voor de middag !quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:53 schreef clauwheee het volgende:
Sms terug
Afz.: Noca: Compuware. bij atlas, azie stuk. waar is hij dan? kus (voor mij)
dan zit 'ie vlak bij mijn vrouw d'r werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:53 schreef clauwheee het volgende:
Sms terug
Afz.: Noca: Compuware. bij atlas, azie stuk. waar is hij dan? kus (voor mij)
oh Louwman...is vlak bij de metro !quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:57 schreef clauwheee het volgende:
Ja naast de Toyota dealer zegt ie.
Jaaa diequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh Louwman...is vlak bij de metro !
proest...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jaaa die![]()
![]()
Geen idee dus. Maar ik geloof je!
Kom op hoor jongens, zo errug is het allemaal niet !quote:Aan internet verslaafde jongeren vaker depressief
AMSTERDAM - Jongeren die verslaafd zijn aan internet, voelen zich vaker neerslachtig dan leeftijdgenoten. Ook zou excessief surfen ten koste gaan van de prestaties op school. Dat blijkt uit onderzoek van het IVO, een instituut dat verbanden tussen verslaving en leefwijzen onderzoekt.
Voor het onderzoek ondervroeg het IVO 512 jongeren in de leeftijd van 13 tot en met 15 jaar over hun internetgebruik. Ouders spelen een belangrijke rol bij het voorkomen van verslaving, zo concludeert men.
Volgens onderzoekster Regina van den Eijnden moeten ouders duidelijke regels stellen en met hun kind over het surfgedrag praten. Daarbij is een 'constructieve en ondersteunende' manier van communiceren van belang. Strenge regels stellen en internetten helemaal verbieden hebben volgens het IVO een averechts effect.
dagje te laat voor Valentijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:07 schreef Lionheaad het volgende:
net effe 252 stuks A4-tjes 18 stuks A3's en 144 stuks A2 tekeningen voor de post meegegeven![]()
Ja, die kun je in je hand houden terwijl je staat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:13 schreef DeTolk het volgende:
sta nu te wachten tot de les begint
Laptops zijn OK
goed bezigquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
op valentijn
Wel anderhalve week voor streefdatum....![]()
als hij bij nederland zit, is de kans dat hij de winnende TEGEN ons maakt redelijk gering !quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef DeTolk het volgende:
Salomon maakt nog kans op WK met Oranje
Slechte zaak
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:17 schreef Lionheaad het volgende:
Doet Linn Githmark ook weer mee??
is het ouderwetse plasticzak over je zadel helemaal uit ofzo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:24 schreef clauwheee het volgende:
Het ergste is nog wel dat je buiten komt, bij je fiets, je zadel zeiknat is en m'n kont nu ook
doe jij dat nog danquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het ouderwetse plasticzak over je zadel helemaal uit ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |