Talpa schijnt hem te hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:36 schreef tong80 het volgende:
Ik vraaag me af waar mijn video band is gebleven. Volgens mij roeleert ie op de zwarte markt in China.
nee hier kan ik ook niet om lachenquote:
Sorry hoor, ik heb niet zoveel op met dat soort sensationele onzinprogramma's.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hier kan ik ook niet om lachen
Zegt iemand die te laf is zijn eigen leeftijd in het profiel te ettenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hallo, ken je grenzen je bent 47.
graag, mn linkersok is al uitquote:
Heb ik hier laatst nog neergezet...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Zegt iemand die te laf is zijn eigen leeftijd in het profiel te etten![]()
dat is tot daar aan toe.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb niet zoveel op met dat soort sensationele onzinprogramma's.
Alleen die titel al
ik ken mijn grenzen heel goed, daarom doe ik het veilig op msn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hallo, ken je grenzen je bent 47.
Sure! Mag Tong dat zelf nog even bepalen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is tot daar aan toe.
Maar er zijn fatsoensnormen jonge man!
Is dat een soort fanmail?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:50 schreef popolon het volgende:
SCH, ik ga je usericon van m'n website halen, je trekt teveel dataverkeer.
help ik kreeg daar ineens een aanval van Balkenenderitusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Sure! Mag Tong dat zelf nog even bepalen.
Je sliste ook meteenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
help ik kreeg daar ineens een aanval van Balkenenderitus
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:49 schreef rubbereend het volgende:
bovendien heeft TR laatst zn rijbewijs gehaald
Die wordt hier nog meer in de zeik genomen dan in NL, geloof me.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:53 schreef SCH het volgende:
Is Cheny bij jou het grootste nieuws popo?
Dit is een verkapte felicitatie?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:49 schreef rubbereend het volgende:
bovendien heeft TR laatst zn rijbewijs gehaald
Dat krijgen we hier ook mee, geweldig. Is die man al dood?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Die wordt hier nog meer in de zeik genomen dan in NL, geloof me.
Dat gun ik eigenlijk niemand maar een enkeltje bejaardensoos ben ik helemaal voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat krijgen we hier ook mee, geweldig. Is die man al dood?
Het kogeltje was toch naar zijn hart gezakt ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat gun ik eigenlijk niemand maar een enkeltje bejaardensoos ben ik helemaal voor.
dat heb ik destijds al gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is een verkapte felicitatie?
Ik heb de compilaties al gezien: Letterman, Conan O'Brian, Jay Leno, John Daily etc. Geweldig hoe ze hem in de zeik nemen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Het kogeltje was toch naar zijn hart gezakt ofzo?
op RTL waren er ztukjes uit de VS jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Die wordt hier nog meer in de zeik genomen dan in NL, geloof me.
Hij is toch ook Republikein?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:00 schreef popolon het volgende:
Over een paar jaar hebben we Cheek als president.
hmmkay, heb het vorig jaar gedaan, maar na 1 jaar al mee gestopt..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik destijds al gedaan
en antwoord op je andere vraag, vrijwel
Je draaft door.quote:
Hij heeft wel van dat Balkenende-haar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Je draaft door.
Wel bij de tijd blijven.
meldt dat ff in dat topic in Polquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:00 schreef popolon het volgende:
Over een paar jaar hebben we Cheek als president.
Ja, jij hebt een Tokkie buik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft wel van dat Balkenende-haar.
Nee, Democraat.quote:
No way man.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een Tokkie buik.
Dat zegt toch niks
Oboema manquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef popolon het volgende:
Maar goed, ik zie liever Obama (die naam alleen al) als president.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef popolon het volgende:
Maar goed, ik zie liever Obama (die naam alleen al) als president.
Hij bestaat echt tong.quote:
Ach morgen bloed genoeg het Skeleton begint. Die gaan met head first naar beneden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:11 schreef popolon het volgende:
De ijshockeyers op de OS mogen niet eens vechten.
Europese regels.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach morgen bloed genoeg het Skeleton begint. Die gaan met head first naar beneden.
De mazzel, he!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Kenker, ik word gewoon gestoken waar ik bij zit hier kut muggen. Ik ga slapen
geen ideequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
Kent iemand de film "The Thin Red Line"?
Zoja,is het iets?
http://www.imdb.com/title/tt0120863/quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
Kent iemand de film "The Thin Red Line"?
Zoja,is het iets?
ik had er één in december in mn kamerquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:19 schreef Suijk het volgende:
Zeiknat op m'n werk aangekomen, lekker begin van de dag zo.
vergeet je regenpak niet...quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, toch maar een goeiemorgen!
Ik heb de fietstocht nog voor de boeg.
ik heb werkelijk geen idee wie er straks tegen wie speelt. Ik zie hier op kantoor alleen heel groot een beeld met 'Curling, Next transmission 15 february 2006 GMT 08:00'quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:17 schreef Lionheaad het volgende:
Doet Linn Githmark ook weer mee??
Ik heb een lekke band, dus ben maar met de metro gegaan. Enige voordeel is dat het droger is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de fietstocht nog voor de boeg.
Wat worden we weer verwend.quote:
Nee, ze is er niet bij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:17 schreef Lionheaad het volgende:
Doet Linn Githmark ook weer mee??
moet ongeveer 15 minuten fietsen....quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat worden we weer verwend.
Ik heb niet eens een regenpak of zo'n poncho. Hoef ook maar een paar minuten op de fiets en gelukkig komen deze dagen niet zo heel erg vaak voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |