Talpa schijnt hem te hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:36 schreef tong80 het volgende:
Ik vraaag me af waar mijn video band is gebleven. Volgens mij roeleert ie op de zwarte markt in China.
nee hier kan ik ook niet om lachenquote:
Sorry hoor, ik heb niet zoveel op met dat soort sensationele onzinprogramma's.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hier kan ik ook niet om lachen
Zegt iemand die te laf is zijn eigen leeftijd in het profiel te ettenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hallo, ken je grenzen je bent 47.
graag, mn linkersok is al uitquote:
Heb ik hier laatst nog neergezet...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Zegt iemand die te laf is zijn eigen leeftijd in het profiel te etten![]()
dat is tot daar aan toe.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb niet zoveel op met dat soort sensationele onzinprogramma's.
Alleen die titel al
ik ken mijn grenzen heel goed, daarom doe ik het veilig op msn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hallo, ken je grenzen je bent 47.
Sure! Mag Tong dat zelf nog even bepalen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is tot daar aan toe.
Maar er zijn fatsoensnormen jonge man!
Is dat een soort fanmail?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:50 schreef popolon het volgende:
SCH, ik ga je usericon van m'n website halen, je trekt teveel dataverkeer.
help ik kreeg daar ineens een aanval van Balkenenderitusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Sure! Mag Tong dat zelf nog even bepalen.
Je sliste ook meteenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
help ik kreeg daar ineens een aanval van Balkenenderitus
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:49 schreef rubbereend het volgende:
bovendien heeft TR laatst zn rijbewijs gehaald
Die wordt hier nog meer in de zeik genomen dan in NL, geloof me.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:53 schreef SCH het volgende:
Is Cheny bij jou het grootste nieuws popo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |