Kijk al vanaf 9.00 OS, vind het wel even genoeg, kunstschaatsen kan me ook niet boeien trouwensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geen kunstsschaatsen, is mooi joh.
Komt die Gunner ook weer eens binnenwaaien, Jens had een goeie driedubbele Lutz hoorde ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Terecht,tis alleen leuk als er eentje plat gaat
Joris Joris Joris riepen ze.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt die Gunner ook weer eens binnenwaaien, Jens had een goeie driedubbele Lutz hoorde ik.
Ja het is al laat wel trustenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:00 schreef DeTolk het volgende:
Tot morgen
vatsig was hij wel, maar zijn leeftijd is toch niet gezegd?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef rubbereend het volgende:
Undercover in Nederland aan staan. Een vent die het wel wilde doen met een meisje van 14. Die vent was zo'n vatsige 50er
klopt maar ik kreeg de indruk dat het een 50er wasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
vatsig was hij wel, maar zijn leeftijd is toch niet gezegd?
Desalniettemin bijft het![]()
het zal maar je buurman zijn en je hebtzelf een dochter van 15quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Je zou maar als kennis het zien en dan z'n kamer en paardje herkennen
quote:
Ik hoorde het vannacht al van hem zelf in zijn radioprogramma. Had toen ook niet meer de behoefte om vanavond te kijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar gaat de spanning voor de herhaling
Tong80 doet het leuk op tv hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef rubbereend het volgende:
Undercover in Nederland aan staan. Een vent die het wel wilde doen met een meisje van 14. Die vent was zo'n vatsige 50er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |