Dit is een verkapte felicitatie?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:49 schreef rubbereend het volgende:
bovendien heeft TR laatst zn rijbewijs gehaald
Dat krijgen we hier ook mee, geweldig. Is die man al dood?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Die wordt hier nog meer in de zeik genomen dan in NL, geloof me.
Dat gun ik eigenlijk niemand maar een enkeltje bejaardensoos ben ik helemaal voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat krijgen we hier ook mee, geweldig. Is die man al dood?
Het kogeltje was toch naar zijn hart gezakt ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat gun ik eigenlijk niemand maar een enkeltje bejaardensoos ben ik helemaal voor.
dat heb ik destijds al gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is een verkapte felicitatie?
Ik heb de compilaties al gezien: Letterman, Conan O'Brian, Jay Leno, John Daily etc. Geweldig hoe ze hem in de zeik nemen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Het kogeltje was toch naar zijn hart gezakt ofzo?
op RTL waren er ztukjes uit de VS jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Die wordt hier nog meer in de zeik genomen dan in NL, geloof me.
Hij is toch ook Republikein?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:00 schreef popolon het volgende:
Over een paar jaar hebben we Cheek als president.
hmmkay, heb het vorig jaar gedaan, maar na 1 jaar al mee gestopt..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik destijds al gedaan
en antwoord op je andere vraag, vrijwel
Je draaft door.quote:
Hij heeft wel van dat Balkenende-haar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Je draaft door.
Wel bij de tijd blijven.
meldt dat ff in dat topic in Polquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:00 schreef popolon het volgende:
Over een paar jaar hebben we Cheek als president.
Ja, jij hebt een Tokkie buik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft wel van dat Balkenende-haar.
Nee, Democraat.quote:
No way man.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een Tokkie buik.
Dat zegt toch niks
Oboema manquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef popolon het volgende:
Maar goed, ik zie liever Obama (die naam alleen al) als president.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef popolon het volgende:
Maar goed, ik zie liever Obama (die naam alleen al) als president.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |