diekiequote:
Heel veel en sterke koffie asjeblieftquote:
feestje gehad ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heel veel en sterke koffie asjeblieft
* Extra sterke koffie geeftquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heel veel en sterke koffie asjeblieft
gewoon gaan stappen, maar dat was feestquote:
op dinsdagavondquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
gewoon gaan stappen, maar dat was feest
Wat Bjoro zegtquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het ouderwetse plasticzak over je zadel helemaal uit ofzo?
wij gingen altijd op maandag naar de kroeg om de week goed te beginnenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:10 schreef dndiek het volgende:
In Tilburg zijn er twee studentenavonden in de stad: dinsdag en donderdag
Gisteravond een avond in Bolle geweest
ik ga vanavond naar de kroeg om de dag tussen de stapavonden te overlevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij gingen altijd op maandag naar de kroeg om de week goed te beginnen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe jij dat nog dan.....dat is zoooo 2003
tja...is ook zo !quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]zo 2003, maar wel een droge kont
oh god....je hoeft niet alles terug te lezen hoor Columnistje van Catanquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Dinsdag avond studenten avond, in agenda noteert...
Doorkrassenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Dinsdag avond studenten avond, in agenda noteert...
Ik heb een korte termijn geheugen van een goudvis, mag ik?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh god....je hoeft niet alles terug te lezen hoor Columnistje van Catan
Ik wil mijn lever redden, als dat tenminste nog kan...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Doorkrassen
ELKE avond studentenavond
* dndiek zet een emmer onder de kraan en laat het water lopenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, iemand een litertje water voor me .....
en jij bentquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb een korte termijn geheugen van een goudvis, mag ik?
Zo fucking goedquote:
Dat is toch die van die samenvattingquote:
mooi hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |