Een brug die nat en glad is, is ook niet echt fijn.. Ik ben gevallen.. Ook een natte kont, en door mijn pols heen geklaptquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:24 schreef clauwheee het volgende:
Het ergste is nog wel dat je buiten komt, bij je fiets, je zadel zeiknat is en m'n kont nu ook
quote:
Jup! Minimeet!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:02 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi
Is Noca nog bij de ArenA ? Ik zit daar nu ook
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:03 schreef Da_Sandman het volgende:Hoolies..
* Da_Sandman nog even vanuit zn bed aant fokken is
weet je ook waar hij zit dan....er staan hier nl wat meer gebouwen dan 1quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jup! Minimeet!Hij heeft een uur (!) pauze tussen de middag. Hij zit er de heule week, van maandag t/m vrijdag, hele dagen.
*stukje opschuift...quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
* clauwheee er stiekum bijkruipt...benzomoe!
Het schijnt een hoog gebouw te zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet je ook waar hij zit dan....er staan hier nl wat meer gebouwen dan 1
Oval Tower (ofzo) van ABN AMRO?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het schijnt een hoog gebouw te zijn(vertelde die toevallig). Hoe heet het ook alweer...kun je es wat namen opnoemen?
Nee..iets met een S dacht ik...quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oval Tower (ofzo) van ABN AMRO?
Centerpoint?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee..iets met een S dacht ik...
Zou kunnenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef Bjoro het volgende:
ha ha ha ...ben benieuwd !
tegenover de autodealers (jaguar en Audi enzo)quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook
Waar zit jij dan? Kan ik het ff doorgeven
Je gaat je bekeren tot de gloeilampen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zit het weekend van de 25e in Asten, nabij Eindhoven... Wat ik daarna ga doen is nog een volstrekt raadsel, dus wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |