Ow ja. Hoe laat? Weer onder werktijd zeker?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef StarGazer het volgende:
Eerst maar eens de achtervolging schaatsen
Volgens mij wel ja. Maja, gelukkig ben ik nog studentquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow ja. Hoe laat? Weer onder werktijd zeker?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Maja, gelukkig ben ik nog student
Jep, Noorderhaven is mijn thuis. Waar werkt gij dan Clauw?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jij zit toch hier in de stad? Kom je me even 'ontvoeren'?
succes,quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Heeee zitten ze hier
Zometeen naar de tandarts
ziet er wel grappig uit...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef dndiek het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de ploegenachtervolging
ik heb dat nog nooit gezien
het lijkt erg op de ploegenachtervolging bij het wielrennenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef dndiek het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de ploegenachtervolging
ik heb dat nog nooit gezien
vooruit zien is regeren jongenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:26 schreef rubbereend het volgende:
aha nou zie ik hoe je zo snel was
Net als bij het baanwielrennen zeg maarquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ziet er wel grappig uit...
vooral als ze de camera in het "midden" hebben staan, zodat je precies kunt zien wat heet verschil is.
dat zeg ik jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Net als bij het baanwielrennen zeg maar
Maar maar maar dan woon je vlak bij ons!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jep, Noorderhaven is mijn thuis. Waar werkt gij dan Clauw?
maar goed dat je niet in de buurt van Den Helder woont dan .....quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jep, Noorderhaven is mijn thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |