quote:Op maandag 13 februari 2006 22:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er staat mij wel wat bij van de betį, maar wel cool dat het nu ook als 1.0 gereleased is
Dus ik heb met een testversie aangifte gedaan?quote:Geqxon:
Er staat mij wel wat bij van de betį, maar wel cool dat het nu ook als 1.0 gereleased is
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:10 schreef super-muffin het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kKGxaol4qws#
Wobchak je liet me schrikken
http://www.flabber.nl/archief/015096.phpquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:10 schreef super-muffin het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kKGxaol4qws#
Wobchak je liet me schrikken
Klote windowsquote:Error: 403 Forbidden
Error when attempting to use the Coral Content Distribution Network (http://www.coralcdn.org/).
In het engels: Format -> Font -> Baseline -> Superscript / subscript. of Control-Command-+ dan wel -quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand trouwens al een idee hoe ik kan superscripten en subscripten in Keynote? Krijg het nog steeds niet voor mekaar...![]()
---> Apple Storequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het programma van de belastingdienst werkt ook nog. Ik krijg 430 euro van ze.
NLStore. Music for the Masses.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
---> Concerten. Cd-winkel. Kroeg.
Klopt, nlstore heeft een prima aanbod en vaak best fijne prijzen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:10 schreef Geqxon het volgende:
CD's zijn prima via het internet beschikbaar
Goed plan. En nog maar even 1 of 2 leuke andere cd's uitzoeken, als ik toch bezig ben.quote:
Jawel, maar hoeveel cd's met stilte heb je nodig?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Al met al ga ik er ook maar van uit dat die dingen die ik niet ken, ook totaal overbodig voor mij zijn. Geheel in tegenstelling tot goede cd's.
Daar kun je er nooit genoeg van hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jawel, maar hoeveel cd's met stilte heb je nodig?
Aanschouw dan ook de mijnequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
Let vooral niet op de lelijke kinderen. Dat plexiglas ding onder die iBook is dus een iCurve.
Ik heb hem gekocht om mijn rug te sparen, omdat mijn iBook onverwacht mijn PC volledig heeft vervangen. Heel naief dacht ik voor de switch... een laptop voor onderweg en een pc voor thuis. Niet veel na de switch ging ik verhuizen en sindsdien is de pc nooit meer aangesloten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat zeg ik, voor mij redelijk overbodig.
Bedoel je nu een superdrive in een 12" iBook?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef Anthraxx het volgende:
Weet iemand of de goedkoopste iBooks nog steed met DVD+DVDRW geleverd worden? Vandaag keek ik in de Apple store en je het kon het niet meer selecteren.
Het is voor een meisje van mijn studie die graag een Apple wilt
Dan is extern sowieso goedkoper.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:08 schreef Anthraxx het volgende:
Als dat zo is: kan er een superdrive worden ingebouwd? Het lijkt mij verschrikkelijk onlogisch als je in je iBook geen DVD brander kan zetten....
Op 12" ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kon daarvoor kiezen op de site. Dat is toch nog niet zo lang geleden.
ik heb hem nog NOOIT nodig gehad in ruim een jaar tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:12 schreef XL het volgende:
[..]
Dan is extern sowieso goedkoper.
Het is voor de meeste mensen maar een illusie dat ze een dvd-brander nodig hebben.
Ja. Volgens mij wel.quote:
Ja, alleenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:12 schreef XL het volgende:
[..]
Dan is extern sowieso goedkoper.
Het is voor de meeste mensen maar een illusie dat ze een dvd-brander nodig hebben.
Nee hoor, want ze heeft al een vriend. Maar verder is het echt een lieve meid. En op mijn school zijn die net zo schaars als Apple computers.quote:
Ok, dan heeft ze hem nodig. Adviseer een mooie externe.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, alleenzij
vroeg er speciaal naar omdat ze ook wat films wilt bewerken met iMovie. Dus die illusie wilt zij graag wel in haar toekomstige laptop.
Het is eigenlijk net een iMacquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:22 schreef XL het volgende:
[..]
Ok, dan heeft ze hem nodig. Adviseer een mooie externe.
Op mijn werk kregen we laatst trouwens een juweel van een laptop aangeboden
[afbeelding]
Merk op dat de hard disk gewoon 3,5 inch is () en dat er gewoon 168 pins DDR SD-RAM (
) inzit.
Let op hoeveel mensen erbij zitten die zich niet schamen voor een onverzorgd uiterlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is de Flickrgroep met foto's van mensen die voor het eerste goatse zien. Let eens op hoeveel mensen een Apple hebben..
dat is gewoon steeds dezelfde PB 15 volgens mij hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is de Flickrgroep met foto's van mensen die voor het eerste goatse zien. Let eens op hoeveel mensen een Apple hebben..
En veel mensen een telefoonquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moest er ook voor naar Wikiquote:
Ik wist het ook echt niet hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd echt niet....![]()
...maar ik Google wel ff
Edit: Ja...dat kende ik dus al wel. Bedankt; kom net van een etentje
Die ken ik dan weer wel, die staat wel met een foto op wiki....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schaam me weer, maar wat is tubgirl...?
Ik weet me gelukkig tegenwoordig goed in te houden. Toen ik echter ooit een url met shitcity erin kreeg, klikte ik gewoon zonder te kijken wat er stond. Ook niet prettig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik geloof je dit keer direct. Op een 20" scherm zien dat soort zaken er nl. nog erger uit.
Edit: gvd..waarom mot ik altijd toch kijken..?
Als je zo'n goede lurker bent dan had je vast al gezien dat het ergens hierboven allang gepost was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:27 schreef Jossos het volgende:
Ik zag dit bericht op Tweaker.net en ik moest aan jullie denken. *lurk
Gratis processor-upgrade voor aanstaande MacBook Pro bezitters:
http://www.tweakers.net/nieuws/41170
Heb nooit gezegd dat ik een goede lurker wasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je zo'n goede lurker bent dan had je vast al gezien dat het ergens hierboven allang gepost was.
Woah!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:56 schreef ChOas het volgende:
Gunstig voor de mensen die een 1.67 GHz Macbook Pro hebben ge-ordered: Je hebt een 1.83 GHz!
1.83GHz wordt 2.0 GHz...
http://www.apple.com/pr/library/2006/feb/14macbookpro.html
Dudequote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schaam me weer, maar wat is tubgirl...?
Daar gaat mijn uptime van 34 dagen en 11 uurquote:Onverwacht heeft Apple een update uitgebracht voor Mac OS X Tiger. Versie 10.4.5 is nu te vinden in de Software Update en bevat verbeteringen voor de volgende onderdelen:
- videoconferenties met iChat;
- weergeven van webpagina\'s met Safari;
- gebruik van Dashboard en widgets;
- bekijken van gestreamde QuickTime-media achter een firewall;
- afdrukken op bepaalde printermodellen van Epson;
- synchronisatie van iDisk en mobiele thuismappen;
- informatie over tijdzones en zomertijd voor 2006 en 2007;
- VPN-verbindingen met Cisco-servers via NAT;
- compatibiliteit met programma\'s en apparaten van andere fabrikanten;
- eerdere zelfstandige beveiligingsupdates
OS 10.4.5 no longer allows for online and/or offline viewing of tubgirl or goatsequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef Geqxon het volgende:
En en en, wat is de changelog??
Eindelijk!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
- VPN-verbindingen met Cisco-servers via NAT;
Ik woon 5 min fietsen van de uni en ga zo met de autoquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
F.ck..het regent hier pijpestelen en mijn koffie is op.
De 20 minuten tussen deze post en mijn vorige was trouwens wel ongeveer de tijd die ik nodig had om de updates te downloaden en te rebooten. Alleen afsluiten was al 4 minuten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:28 schreef XL het volgende:
[..]
Ik woon 5 min fietsen van de uni en ga zo met de auto![]()
Mijn ruitenwisser waren zeiknat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:38 schreef Geqxon het volgende:
10 minuten in de regen en zelfs mijn ondergoed was zeiknat
Dudequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik draag altijd linnen broeken![]()
Een ware nihilist.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
mijn butler of een van mijn sexslavinnen
11 inches or morequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:15 schreef Geqxon het volgende:
O gelijk een vraagje. Heb jij enige idee hoe je die sexslavinnen aan de afwas krijgt? Is daar een hack of omweg voor? Die wijven zitten overdag heel de dag een beetje TV te kijken hier
Dat is meer om het ontopic te houdenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:31 schreef Geqxon het volgende:
De college overslaan omdat het regent
Man, dat ding is echt wel waterproof met tas en second skin
Weinig paraplu's meer buiten, ik ga ervoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:33 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is meer om het ontopic te houden
De overweging is of ik er zelf wel doorheen wil![]()
Om het niet teveel offtopic te laten gaan:quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En wellicht interessant voor sommigen
[TK] Apple powerbook g4 15 inch Gloednieuw
Afgezien van het feit dat dat dock echt te groot voor woorden is, vraag ik me ook af waarom daar wél IE en géén Safari in staat. Dat is toch bepaald geen reclame, zou ik zeggen...quote:
Ik wil niet bashen, maar hey, het is apple.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:19 schreef carfreak_01 het volgende:
wel raar dat je naast de Mini nog je toetsenbord en muis moet kopen.
Zeg dan gewoon niets.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil niet bashen, maar hey, het is apple.
Het is een feit dat je bij Apple qua kabels en accesoires genaaid word waar je bij staat. Met de iPod is dit al helemaal te gek:quote:
Ja, maar niet bij een Mac Mini waarbij er duidelijk gemaakt wordt wat de hele bedoeling van dat ding is. Zeg dan gewoon niets erover voordat je begint met een loze opmerking die helemaal niet op die mini slaat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is een feit dat je bij Apple qua kabels en accesoires genaaid word waar je bij staat. Met de iPod is dit al helemaal te gek:
USB-Kabel: ¤19 !!
USB-Oplader (zónder kabel): ¤29
Universal Dock: ¤39
Remote: ¤29
AV-Cable: ¤19 !!
Safari is niet even oud als OS X, toen die foto gemaakt werd bestond Safari waarschijnlijk nog niet eens. Jobs kondigde tijdens een van de OS X Keynotes aan dat IE de standaardbrowser voor OS X zou worden, iets wat een harde 'neee!' uit de zaal opleverde.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:17 schreef broer het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat dat dock echt te groot voor woorden is, vraag ik me ook af waarom daar wél IE en géén Safari in staat. Dat is toch bepaald geen reclame, zou ik zeggen...
Een Mac is ook een computer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat wil je als je een Mighty Mouse aan een computer hangt
Bij wijze van.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een Mac is ook een computer.
Ik gok dat dat is omdat OsX ten tijde van de TIboek en Os 10.2 standaard nog geen Safari aan boord had.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:17 schreef broer het volgende:
Afgezien van het feit dat dat dock echt te groot voor woorden is, vraag ik me ook af waarom daar wél IE en géén Safari in staat. Dat is toch bepaald geen reclame, zou ik zeggen...
Ik vind 30 euro voor een toetsenbord best redelijk en een Apple muis zou ik echt nooit gebruiken omdat ze gewoon niet relaxed zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef Geqxon het volgende:
Vind jij 55 euro voor een simpele tweeknops scrollmuis dan niet vreselijk duur? Ongeveer net zo duur als zijn eenknops bluetooth variant. Imho enorme uitzuigerij.
Laten we over de CDPs maar zwijgen.
Ik meen me vaag te herinneren zo iets ook niet lang geleden gezegd te hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik gok dat dat is omdat OsX ten tijde van de TIboek en Os 10.2 standaard nog geen Safari aan boord had.
Dit is niet een van de nieuwste renders van een TIboek.
30 euro voor een toetsenbord is niet zo goedkoop.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind 30 euro voor een toetsenbord best redelijk en een Apple muis zou ik echt nooit gebruiken omdat ze gewoon niet relaxed zijn.
12" PB's zie je niet veel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:00 schreef XL het volgende:
Elke dag zit ik hier netjes in de bieb met de mooiste laptop.
Vandaag, ineens, zit er 20m verderop een 12" powerbook![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:15 schreef XL het volgende:
[..]
30 euro voor een toetsenbord is niet zo goedkoop.
Het toetsenbord ziet er dan wel prachtig uit, het slurpt ook stof op. Functietoetsen moet je missen. Maar die twee usb-poorten zijn onbetaalbaar! wat een gemak, wat een briljantie.... en wat een onwetendheid bij de concurrentie dat niemand dat kopieert.
Ik vind het dan ook wel logisch dat niemand een 14" iBook wil, voor iets meer heb je een 12" PB. En daarnaast ziet die er niet uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
12" PB's zie je niet veel.. Net zoals 14" iBooks.
Bij een van mijn colleges zit ik meestal naast een Amerikaanse jongen. Twee meter lang en echt zo'n forse kerel. Hij heeft een 14" iBook, en ik dus een 12". Moet iedereen altijd om lachen. Grote mannen met een grote iBook, kleine meisjes met een kleintje.
Dat toetsenbord is 90 euro ofzo...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef Geqxon het volgende:
Apple aanmoedigen
En gezellig chatten natuurlijk.
Dat lelijke blok boven die usb-poorten is het LCD.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef Geqxon het volgende:
Mja, op dat gekke ding zit schijnbaar een LCD-scherm
Duidelijk niet over nagedacht
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef De_Hertog het volgende:
Safari is niet even oud als OS X, toen die foto gemaakt werd bestond Safari waarschijnlijk nog niet eens.
Aha. Ik ben pas ingestapt bij 10.3. Ik heb het dus godzijdank nooit zonder Safari hoeven doen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:26 schreef nietzman het volgende:
Ik gok dat dat is omdat OsX ten tijde van de TIboek en Os 10.2 standaard nog geen Safari aan boord had.
Vind ik vreemd. Ik waardeer in OS X nu juist het feit dat het de gebruiker niet behandelt als een debiel. Je hoeft niet te zoeken naar wat je wilt - het is gewoon daar waar je het verwacht. XP heeft daar zijn 'nu nog groter en kleuriger'-aanpak voor nodig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef De_Hertog het volgende:
Overigens zal die dock ook alleen zo groot gemaakt zijn voor het show-effect.
Ik ben een kleine jongen (iig < 2 meter) met een 15" PBquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
12" PB's zie je niet veel.. Net zoals 14" iBooks.
Bij een van mijn colleges zit ik meestal naast een Amerikaanse jongen. Twee meter lang en echt zo'n forse kerel. Hij heeft een 14" iBook, en ik dus een 12". Moet iedereen altijd om lachen. Grote mannen met een grote iBook, kleine meisjes met een kleintje.
Shift+Appeltje+4quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoi.
Hoe maak ik een screenshot van een deel van een webpagina? Ik wil zeg maar een bepaald plaatje van een site hebben voor in een PowerPoint-presentatie, maar dat plaatje is op die site de achtergrond en ik kan het daarom niet gewoon kopiėren....
Je iMac is toch niet stuk he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Warm welkom.Kan ik wel even gebruiken, ik heb echt een kutdag.
U zijt geweldig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Shift+Appeltje+4
Nee, natśśrlijk niet. Gewoon een baaldag.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je iMac is toch niet stuk he?
Powerpoint zeker?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, natśśrlijk niet. Gewoon een baaldag.
Compensatiegedrag.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ben een kleine jongen (iig < 2 meter) met een 15" PB![]()
Extra Larsquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gelukkig noem ik mezelf niet XL op Fok!![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Compensatiegedrag en niet kunnen spellen![]()
Voor deze keer ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af wat je hier doet?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Compensatiegedrag en niet kunnen spellen![]()
Wil je weer mod worden ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef Geqxon het volgende:
Luup, ik zie een topicreport in je forumpje
Dank voor de tip, ben er niet helemaal bij vandaag...quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef Geqxon het volgende:
Luup, ik zie een topicreport in je forumpje
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef Geqxon het volgende:
Geen punt, gewoon even rustig aan doen
Sorry voor mijn perversiteit, maar is dat een vulva in je avatar?
Wat zie je hier in ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef Geqxon het volgende:
Geen punt, gewoon even rustig aan doen
Sorry voor mijn perversiteit, maar is dat een vulva in je avatar?
Er moet tenminste toch wel 1 knopje opzetten ? Kan je 'm niet in 'pairing mode' zetten ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:10 schreef Furia het volgende:
Hulp gevraagd!!!
Ik krijg mijn nieuwe bluetooth headsetje niet "gedetecteerd" op mijn mac mini.. iemand enig idee hoe ik dit kan doen? bluetooth assistant heb ik al geprobeerd, maar hij "ziet" hem dus niet. Er zitten op dat headsetje dus ook niet echt knoppen of wat dan ook, hij staat aan, dat dan weer wel
Het gaat om een Sony Ericsson HBH-PV700 setje dat wel werkt op mijn SE T630 (en die SE T630 kan ik WEL op de mini zien). Ik wil het headsetje gebruiken voor Skype. Andere suggesties die hiervoor kunnen zorgen zijn uiteraard ook welkom!
Er zit wel een aan/uit knop en volume harder/zachter op. Maar verder niet. Hoe zet ik hem (en wat is "hem", computer of telefoon of headset?) in pairing mode?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:12 schreef ChOas het volgende:
[..]
Er moet tenminste toch wel 1 knopje opzetten ? Kan je 'm niet in 'pairing mode' zetten ?
Sorry, ik had het over je headsetquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:16 schreef Furia het volgende:
[..]
Er zit wel een aan/uit knop en volume harder/zachter op. Maar verder niet. Hoe zet ik hem (en wat is "hem", computer of telefoon of headset?) in pairing mode?
tot de toontjes en knipperen werkt het, maar de mini blijft hem negerenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sorry, ik had het over je headset
Meestal is het de aanknop een tijdje ingedrukt houden, als het goed is hoor je dan een paar toontjes/zie je iets gaan knipperen, en dan moet je even kijken of je mini 'm (je headset) ziet.
Ik heb gewoon een nieuwe groep gemaakt met m'n projectleden erin (ben de lijert leider namelijk). Verstuur ik een mailtje naar ze, type ik gewoon "Project" (zo heet die groep) in bij ontvangers en ze staan er allemaal bijquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is het mogelijk om in een groep in mijn adresboek (groep InHolland met enkele klasgenoten) een subgroep aan te maken (subgroep Projectgroep, dat mailt handiger)? Ik zie het in ieder geval niet staan.
En anders moet ik mij verdiepen in smart groups misschien, maar daar heb ik even weinig zin in.
Nou ja, dat ik nog een mapje kon maken, dat wist ik al. Maar jij hebt dus ook niet een mapje in een mapje. Maar ja, ik maak inderdaad wel een apart mapje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een nieuwe groep gemaakt met m'n projectleden erin (ben de lijert leider namelijk). Verstuur ik een mailtje naar ze, type ik gewoon "Project" (zo heet die groep) in bij ontvangers en ze staan er allemaal bij
Of wist je dit al?
Geen probleemquote:
Volgens mij kan je geen mapje in een mapje maken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, dat ik nog een mapje kon maken, dat wist ik al. Maar jij hebt dus ook niet een mapje in een mapje. Maar ja, ik maak inderdaad wel een apart mapje.
Ik heb maar een smart group gemaakt voor alle mensen van school (daar heb ik bij company InHolland gezet). En een groep Project met daarin de projectleden. Ik zag trouwens dat mensen prima in 2 mappen kunnen staan, dus hoeven er ook geen submapjes te zijn. Werkt prima zo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Volgens mij kan je geen mapje in een mapje maken.
Hmm, ik zou het niet weten.
Edit je 'em toch met de handquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:19 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een HTML pagina van 1,5mb die dreamweaver niet kan openen
Die klapt er dan uit.
Je hebt toch een G3 600? Heb je dan zo lang opquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Aha. Ik ben pas ingestapt bij 10.3. Ik heb het dus godzijdank nooit zonder Safari hoeven doen.
Heuj! Ik heb een G3 700!quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:07 schreef Tijn het volgende:
Je hebt toch een G3 600? Heb je dan zo lang opOS 9
gedraaid?
Sluit dat venster danquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:18 schreef Geqxon het volgende:
Waarom he. Waarom hebben mensen in godsnaam een foto van hun piemel in hun online yahoo profiel![]()
quote:
quote:It doesn't actually do anything
quote:It has a bug in the code that prevents it from working as intended
Bovendien moet je je wachtwoord intypen voor het uitgevoerd kan worden. Dat neemt niet weg dat het wel degelijk potentie heeft, je zou het namelijk kunnen ombouwen zodat het wel iets doet...quote:
Ja ok, maar volgens mij is Transport Tycoon nooit officieel uitgegeven..quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:47 schreef Rock-shocker het volgende:
Volgens mij heeft Apple wel ergens een overicht van alle spellen voor OSX op de site staan?
OpenTTD al geprobeerd?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef Kluupkluup het volgende:
Weet iemand misschien waar ik shareware/freeware spelletjes kan downloaden voor de Mac?
Ik ben met name opzoek naar Transport Tycoon.. Volgens mij is deze wel voor de Mac verkrijgbaar alleen ik krijg er telkens een met een .exe extensie..
Ik kan daar idd een MacOSX versie downen maar....quote:
quote:OpenTTD requires the original version of Transport Tycoon Deluxe data files in order to function. Please refer to the readme for more information.
Als je Transport Tycoon niet hebt, kun je het natuurlijk ook niet spelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik kan daar idd een MacOSX versie downen maar....
[..]
Maar dat is nogal logisch.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je Transport Tycoon niet hebt, kun je het natuurlijk ook niet spelen.
Maar bij mijn weten is TT freeware? Voor windows is het iig overal gratis te downloaden met het predikaat 'freeware'..quote:
Ik heb geen idee wat de status van TT is, maar je hoeft dus geen speciale Mac-versie te hebben voor OpenTTD he. Je kunt het gewoon spelen met een Windows-versie van TT en de Mac-versie van OpenTTD.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Maar bij mijn weten is TT freeware? Voor windows is het iig overal gratis te downloaden met het predikaat 'freeware'..
Precies. En ik begreep dat je TT toch al had.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de status van TT is, maar je hoeft dus geen speciale Mac-versie te hebben voor OpenTTD he. Je kunt het gewoon spelen met een Windows-versie van TT en de Mac-versie van OptenTTD.
TT heeft een .exe extensie.. Of moet ik dan eerst de openTTD openen die dan verder draait met de TT software?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de status van TT is, maar je hoeft dus geen speciale Mac-versie te hebben voor OpenTTD he. Je kunt het gewoon spelen met een Windows-versie van TT en de Mac-versie van OpenTTD.
Je moet de readme-file die bij OpenTTD zit even lezen. Daarin staat welke files je nodig hebt van de originele Transport Tycoon Deluxe om het te kunnen spelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
TT heeft een .exe extensie.. Of moet ik dan eerst de openTTD openen die dan verder draait met de TT software?
ok thnxquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet de readme-file die bij OpenTTD zit even lezen. Daarin staat welke files je nodig hebt van de originele Transport Tycoon Deluxe om het te kunnen spelen.
mgoed ik denk dat het doordat veel meer gebruikers het kunnen gebruiken. dus ook de windows pc's kunnen nu ook mac osx draaien, denk dat daarom ook meer virussen worden ontwikkeld.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:23 schreef snoopy het volgende:
Ik ook niet. Maar dat zal wel een vervolg krijgen vermoed ik.
wordt dus weer flink gehyped.quote:Het is zelfs geen worm maar een Trojan. Je moet het bestand downloaden, 'unzippen' (untgzen dus), openen, je admin wachtwoord intoetsen, en DAN wordt de executable uitgevoerd. Tja... Gevaarlijk hoor
vermoeden...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Er is er 1 nu. Waaruit maak je op dat er meer virussen ontwikkeld worden?
Die ga ik ook nog eens kopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb Myst V voor op de Mac.Maar wat een retemoeilijk spel zeg...
ja, je krijgt een zipbestand.. zipbestand pak je uit dan krijg je een package, package moet je installeren, vervolgens moet je je rootwachtwoord opgeven en dan installeer je een virus. En dan kwam er ook nog iets waarbij je 2 bestanden had en je net de goede moest pakken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:09 schreef Reinnn85 het volgende:
quotje van tweakers.net frontpage:
[..]
wordt dus weer flink gehyped.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ja, je krijgt een zipbestand.. zipbestand pak je uit dan krijg je een package, package moet je installeren, vervolgens moet je je rootwachtwoord opgeven en dan installeer je een virus. En dan kwam er ook nog iets waarbij je 2 bestanden had en je net de goede moest pakken.
Het zijn nog meer stappen dan in de terminal duiken en met je root account de hele systeemfolder weggooien![]()
kut, ik ben vrij vandaagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Godver. Ik zit van 8:45 tot 14:50 of 15:30 op school voor 90 minuten les en 20 minuten gesprek met mijn begeleider. En ik heb mijn laptop niet mee.
Ik heb met je te doen.quote:
watskeburt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef MaRySe het volgende:
Volgens mij is m'n computer gehacked of zo
Je lult!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef MaRySe het volgende:
Volgens mij is m'n computer gehacked of zo
Oh, en TransparentDock is magischerwijs weer gaan werkenquote:"Your karma check for today: There once was a user that whined/his existing OS was so blind/he'd do better to pirate/an OS that ran great/but found his hardware declined./Please don't steal Mac OS!/Really, that's way uncool./(C) Apple Computer, Inc."
http://www.nieuwnieuws.nl(...)s_voor_de_apple.htmlquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol...een hele OSX/XP flamewar op geenstijl.nl
Nee da's echt Visio werk, dit is puur tekenwerk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:43 schreef Geqxon het volgende:
Maar is dit dan ook wel een echt netwerkprogramma? Dat je dus ook alle poorten in kan stellen, systeemspecs, IP-adressen, DHCP-servers, DNS-namen e.d.?
Maar je kan wel domaincontrollers instellen toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef Geqxon het volgende:
Visio kan dat ook niet hoorDaar heb je Packet-Tracer nodig, en dat is godzijdank cross-platform.
Nou.. Gister ging ik zo updates installeren. En toen wou ik vandaag m'n computer aandoen, kreeg ik opeens een inlog scherm wat ik ander nooit krijg, de kleuren waren anders en m'n wachtwoorden doen het niet meer: ofwel m'n computer wil niet meer aanquote:
Dit is best goeie reclame voor de Mac. Ik denk dat veel mensen dit lezen en denken "Huh? Waren er geen virussen voor de Mac dan? Wow, dat is best een goed systeem."quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:21 schreef snoopy het volgende:
In de Telegraaf:
Virus voor besturingssysteem Apple Mac
GORINCHEM - Computerbeveiligers hebben voor het eerst een virus ontdekt voor het Apple Mac OS X besturingssysteem.
Apple-topman Steve Jobs in New York tijdens de Macworld conferentie in 2002.
Foto: REUTERS
De worm stuurt zichzelf via het iChat berichtensysteem door naar alle contacten uit de vriendenlijst van de geļnfecteerde gebruiker, meldde een expert van beveiligingsbedrijf Sophos donderdag.
Het virus nestelt zich in de computer als de ontvanger een geļnfecteerd beeldbestand opent. De gevaren worden nog onderzocht. Voor oudere uitgaven van het systeem zijn eerder wel dreigingen ontdekt, maar dit is de eerste voor Mac OS X.
?Sommige gebruikers waanden zich veilig, maar deze dreiging is reėel?, aldus Sophos.
quote:Active Server Pages error 'ASP 0126'
Include file not found
/article2/0,1895,1925239,00.asp, line 377
The include file '/component/util_generate_article_discussion_info/0,1460,a=171069,00.asp' was not found.
Het verhaal staat ook op Slashdot, en een verhaal zetten op Slashdot is bijna equivalent aan de bronstie een tijd lang moeilijk bereikbaar maken. Overigens is het eerste commentaar op Slashdot ook erg mooi. Link: http://apple.slashdot.org/article.pl?sid=06/02/16/1826257quote:
Jup... En de wachtwoorden van de andere mensen deden 't ook niet :/quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wow..that sux! De 10.4.5 update?
En altijd lullig om te vragen: Caps staat uit?
Hij heeft nog meer mooie argumenten hoor:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef Rock-shocker het volgende:
Prachtig inderdaad, right on the spot.
Check de OP...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:51 schreef iDex het volgende:
ik heb hier een xvid bestand. maar die krijg ik niet afgespeeld? weet iemand een xvid codec voor de mac?
Je hebt het over Dvorak en z'n praatjes of heb je zelf iets meegemaakt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat kunnen mensen zich ontzettend druk maken om dingen.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |