quote:Op maandag 13 februari 2006 22:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er staat mij wel wat bij van de betá, maar wel cool dat het nu ook als 1.0 gereleased is
Dus ik heb met een testversie aangifte gedaan?quote:Geqxon:
Er staat mij wel wat bij van de betá, maar wel cool dat het nu ook als 1.0 gereleased is
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:10 schreef super-muffin het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kKGxaol4qws#
Wobchak je liet me schrikken
http://www.flabber.nl/archief/015096.phpquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:10 schreef super-muffin het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kKGxaol4qws#
Wobchak je liet me schrikken
Klote windowsquote:Error: 403 Forbidden
Error when attempting to use the Coral Content Distribution Network (http://www.coralcdn.org/).
In het engels: Format -> Font -> Baseline -> Superscript / subscript. of Control-Command-+ dan wel -quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand trouwens al een idee hoe ik kan superscripten en subscripten in Keynote? Krijg het nog steeds niet voor mekaar...![]()
---> Apple Storequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het programma van de belastingdienst werkt ook nog. Ik krijg 430 euro van ze.
NLStore. Music for the Masses.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
---> Concerten. Cd-winkel. Kroeg.
Klopt, nlstore heeft een prima aanbod en vaak best fijne prijzen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:10 schreef Geqxon het volgende:
CD's zijn prima via het internet beschikbaar
Goed plan. En nog maar even 1 of 2 leuke andere cd's uitzoeken, als ik toch bezig ben.quote:
Jawel, maar hoeveel cd's met stilte heb je nodig?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Al met al ga ik er ook maar van uit dat die dingen die ik niet ken, ook totaal overbodig voor mij zijn. Geheel in tegenstelling tot goede cd's.
Daar kun je er nooit genoeg van hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jawel, maar hoeveel cd's met stilte heb je nodig?
Aanschouw dan ook de mijnequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
Let vooral niet op de lelijke kinderen. Dat plexiglas ding onder die iBook is dus een iCurve.
Ik heb hem gekocht om mijn rug te sparen, omdat mijn iBook onverwacht mijn PC volledig heeft vervangen. Heel naief dacht ik voor de switch... een laptop voor onderweg en een pc voor thuis. Niet veel na de switch ging ik verhuizen en sindsdien is de pc nooit meer aangesloten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat zeg ik, voor mij redelijk overbodig.
Bedoel je nu een superdrive in een 12" iBook?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef Anthraxx het volgende:
Weet iemand of de goedkoopste iBooks nog steed met DVD+DVDRW geleverd worden? Vandaag keek ik in de Apple store en je het kon het niet meer selecteren.
Het is voor een meisje van mijn studie die graag een Apple wilt
Dan is extern sowieso goedkoper.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:08 schreef Anthraxx het volgende:
Als dat zo is: kan er een superdrive worden ingebouwd? Het lijkt mij verschrikkelijk onlogisch als je in je iBook geen DVD brander kan zetten....
Op 12" ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kon daarvoor kiezen op de site. Dat is toch nog niet zo lang geleden.
ik heb hem nog NOOIT nodig gehad in ruim een jaar tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:12 schreef XL het volgende:
[..]
Dan is extern sowieso goedkoper.
Het is voor de meeste mensen maar een illusie dat ze een dvd-brander nodig hebben.
Ja. Volgens mij wel.quote:
Ja, alleenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:12 schreef XL het volgende:
[..]
Dan is extern sowieso goedkoper.
Het is voor de meeste mensen maar een illusie dat ze een dvd-brander nodig hebben.
Nee hoor, want ze heeft al een vriend. Maar verder is het echt een lieve meid. En op mijn school zijn die net zo schaars als Apple computers.quote:
Ok, dan heeft ze hem nodig. Adviseer een mooie externe.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, alleenzij
vroeg er speciaal naar omdat ze ook wat films wilt bewerken met iMovie. Dus die illusie wilt zij graag wel in haar toekomstige laptop.
Het is eigenlijk net een iMacquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:22 schreef XL het volgende:
[..]
Ok, dan heeft ze hem nodig. Adviseer een mooie externe.
Op mijn werk kregen we laatst trouwens een juweel van een laptop aangeboden
[afbeelding]
Merk op dat de hard disk gewoon 3,5 inch is () en dat er gewoon 168 pins DDR SD-RAM (
) inzit.
Let op hoeveel mensen erbij zitten die zich niet schamen voor een onverzorgd uiterlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is de Flickrgroep met foto's van mensen die voor het eerste goatse zien. Let eens op hoeveel mensen een Apple hebben..
dat is gewoon steeds dezelfde PB 15 volgens mij hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is de Flickrgroep met foto's van mensen die voor het eerste goatse zien. Let eens op hoeveel mensen een Apple hebben..
En veel mensen een telefoonquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moest er ook voor naar Wikiquote:
Ik wist het ook echt niet hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd echt niet....![]()
...maar ik Google wel ff
Edit: Ja...dat kende ik dus al wel. Bedankt; kom net van een etentje
Die ken ik dan weer wel, die staat wel met een foto op wiki....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schaam me weer, maar wat is tubgirl...?
Ik weet me gelukkig tegenwoordig goed in te houden. Toen ik echter ooit een url met shitcity erin kreeg, klikte ik gewoon zonder te kijken wat er stond. Ook niet prettig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik geloof je dit keer direct. Op een 20" scherm zien dat soort zaken er nl. nog erger uit.
Edit: gvd..waarom mot ik altijd toch kijken..?
Als je zo'n goede lurker bent dan had je vast al gezien dat het ergens hierboven allang gepost was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:27 schreef Jossos het volgende:
Ik zag dit bericht op Tweaker.net en ik moest aan jullie denken. *lurk
Gratis processor-upgrade voor aanstaande MacBook Pro bezitters:
http://www.tweakers.net/nieuws/41170
Heb nooit gezegd dat ik een goede lurker wasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je zo'n goede lurker bent dan had je vast al gezien dat het ergens hierboven allang gepost was.
Woah!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:56 schreef ChOas het volgende:
Gunstig voor de mensen die een 1.67 GHz Macbook Pro hebben ge-ordered: Je hebt een 1.83 GHz!
1.83GHz wordt 2.0 GHz...
http://www.apple.com/pr/library/2006/feb/14macbookpro.html
Dudequote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schaam me weer, maar wat is tubgirl...?
Daar gaat mijn uptime van 34 dagen en 11 uurquote:Onverwacht heeft Apple een update uitgebracht voor Mac OS X Tiger. Versie 10.4.5 is nu te vinden in de Software Update en bevat verbeteringen voor de volgende onderdelen:
- videoconferenties met iChat;
- weergeven van webpagina\'s met Safari;
- gebruik van Dashboard en widgets;
- bekijken van gestreamde QuickTime-media achter een firewall;
- afdrukken op bepaalde printermodellen van Epson;
- synchronisatie van iDisk en mobiele thuismappen;
- informatie over tijdzones en zomertijd voor 2006 en 2007;
- VPN-verbindingen met Cisco-servers via NAT;
- compatibiliteit met programma\'s en apparaten van andere fabrikanten;
- eerdere zelfstandige beveiligingsupdates
OS 10.4.5 no longer allows for online and/or offline viewing of tubgirl or goatsequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef Geqxon het volgende:
En en en, wat is de changelog??
Eindelijk!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
- VPN-verbindingen met Cisco-servers via NAT;
Ik woon 5 min fietsen van de uni en ga zo met de autoquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
F.ck..het regent hier pijpestelen en mijn koffie is op.
De 20 minuten tussen deze post en mijn vorige was trouwens wel ongeveer de tijd die ik nodig had om de updates te downloaden en te rebooten. Alleen afsluiten was al 4 minuten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:28 schreef XL het volgende:
[..]
Ik woon 5 min fietsen van de uni en ga zo met de auto![]()
Mijn ruitenwisser waren zeiknat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:38 schreef Geqxon het volgende:
10 minuten in de regen en zelfs mijn ondergoed was zeiknat
Dudequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik draag altijd linnen broeken![]()
Een ware nihilist.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
mijn butler of een van mijn sexslavinnen
11 inches or morequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:15 schreef Geqxon het volgende:
O gelijk een vraagje. Heb jij enige idee hoe je die sexslavinnen aan de afwas krijgt? Is daar een hack of omweg voor? Die wijven zitten overdag heel de dag een beetje TV te kijken hier
Dat is meer om het ontopic te houdenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:31 schreef Geqxon het volgende:
De college overslaan omdat het regent
Man, dat ding is echt wel waterproof met tas en second skin
Weinig paraplu's meer buiten, ik ga ervoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:33 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is meer om het ontopic te houden
De overweging is of ik er zelf wel doorheen wil![]()
Om het niet teveel offtopic te laten gaan:quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En wellicht interessant voor sommigen
[TK] Apple powerbook g4 15 inch Gloednieuw
Afgezien van het feit dat dat dock echt te groot voor woorden is, vraag ik me ook af waarom daar wél IE en géén Safari in staat. Dat is toch bepaald geen reclame, zou ik zeggen...quote:
Ik wil niet bashen, maar hey, het is apple.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:19 schreef carfreak_01 het volgende:
wel raar dat je naast de Mini nog je toetsenbord en muis moet kopen.
Zeg dan gewoon niets.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil niet bashen, maar hey, het is apple.
Het is een feit dat je bij Apple qua kabels en accesoires genaaid word waar je bij staat. Met de iPod is dit al helemaal te gek:quote:
Ja, maar niet bij een Mac Mini waarbij er duidelijk gemaakt wordt wat de hele bedoeling van dat ding is. Zeg dan gewoon niets erover voordat je begint met een loze opmerking die helemaal niet op die mini slaat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is een feit dat je bij Apple qua kabels en accesoires genaaid word waar je bij staat. Met de iPod is dit al helemaal te gek:
USB-Kabel: ¤19 !!
USB-Oplader (zónder kabel): ¤29
Universal Dock: ¤39
Remote: ¤29
AV-Cable: ¤19 !!
Safari is niet even oud als OS X, toen die foto gemaakt werd bestond Safari waarschijnlijk nog niet eens. Jobs kondigde tijdens een van de OS X Keynotes aan dat IE de standaardbrowser voor OS X zou worden, iets wat een harde 'neee!' uit de zaal opleverde.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:17 schreef broer het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat dat dock echt te groot voor woorden is, vraag ik me ook af waarom daar wél IE en géén Safari in staat. Dat is toch bepaald geen reclame, zou ik zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |