Bedoel je nu een superdrive in een 12" iBook?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef Anthraxx het volgende:
Weet iemand of de goedkoopste iBooks nog steed met DVD+DVDRW geleverd worden? Vandaag keek ik in de Apple store en je het kon het niet meer selecteren.
Het is voor een meisje van mijn studie die graag een Apple wilt
Dan is extern sowieso goedkoper.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:08 schreef Anthraxx het volgende:
Als dat zo is: kan er een superdrive worden ingebouwd? Het lijkt mij verschrikkelijk onlogisch als je in je iBook geen DVD brander kan zetten....
Op 12" ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kon daarvoor kiezen op de site. Dat is toch nog niet zo lang geleden.
ik heb hem nog NOOIT nodig gehad in ruim een jaar tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:12 schreef XL het volgende:
[..]
Dan is extern sowieso goedkoper.
Het is voor de meeste mensen maar een illusie dat ze een dvd-brander nodig hebben.
Ja. Volgens mij wel.quote:
Ja, alleenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:12 schreef XL het volgende:
[..]
Dan is extern sowieso goedkoper.
Het is voor de meeste mensen maar een illusie dat ze een dvd-brander nodig hebben.
Nee hoor, want ze heeft al een vriend. Maar verder is het echt een lieve meid. En op mijn school zijn die net zo schaars als Apple computers.quote:
Ok, dan heeft ze hem nodig. Adviseer een mooie externe.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, alleenzij
vroeg er speciaal naar omdat ze ook wat films wilt bewerken met iMovie. Dus die illusie wilt zij graag wel in haar toekomstige laptop.
Het is eigenlijk net een iMacquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:22 schreef XL het volgende:
[..]
Ok, dan heeft ze hem nodig. Adviseer een mooie externe.
Op mijn werk kregen we laatst trouwens een juweel van een laptop aangeboden
[afbeelding]
Merk op dat de hard disk gewoon 3,5 inch is () en dat er gewoon 168 pins DDR SD-RAM (
) inzit.
Let op hoeveel mensen erbij zitten die zich niet schamen voor een onverzorgd uiterlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is de Flickrgroep met foto's van mensen die voor het eerste goatse zien. Let eens op hoeveel mensen een Apple hebben..
dat is gewoon steeds dezelfde PB 15 volgens mij hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is de Flickrgroep met foto's van mensen die voor het eerste goatse zien. Let eens op hoeveel mensen een Apple hebben..
En veel mensen een telefoonquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |