OS 10.4.5 no longer allows for online and/or offline viewing of tubgirl or goatsequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef Geqxon het volgende:
En en en, wat is de changelog??
Eindelijk!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
- VPN-verbindingen met Cisco-servers via NAT;
Ik woon 5 min fietsen van de uni en ga zo met de autoquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
F.ck..het regent hier pijpestelen en mijn koffie is op.
De 20 minuten tussen deze post en mijn vorige was trouwens wel ongeveer de tijd die ik nodig had om de updates te downloaden en te rebooten. Alleen afsluiten was al 4 minuten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:28 schreef XL het volgende:
[..]
Ik woon 5 min fietsen van de uni en ga zo met de auto![]()
Mijn ruitenwisser waren zeiknat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:38 schreef Geqxon het volgende:
10 minuten in de regen en zelfs mijn ondergoed was zeiknat
Dudequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik draag altijd linnen broeken![]()
Een ware nihilist.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
mijn butler of een van mijn sexslavinnen
11 inches or morequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:15 schreef Geqxon het volgende:
O gelijk een vraagje. Heb jij enige idee hoe je die sexslavinnen aan de afwas krijgt? Is daar een hack of omweg voor? Die wijven zitten overdag heel de dag een beetje TV te kijken hier
Dat is meer om het ontopic te houdenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:31 schreef Geqxon het volgende:
De college overslaan omdat het regent
Man, dat ding is echt wel waterproof met tas en second skin
Weinig paraplu's meer buiten, ik ga ervoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:33 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is meer om het ontopic te houden
De overweging is of ik er zelf wel doorheen wil![]()
Om het niet teveel offtopic te laten gaan:quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En wellicht interessant voor sommigen
[TK] Apple powerbook g4 15 inch Gloednieuw
Afgezien van het feit dat dat dock echt te groot voor woorden is, vraag ik me ook af waarom daar wél IE en géén Safari in staat. Dat is toch bepaald geen reclame, zou ik zeggen...quote:
Ik wil niet bashen, maar hey, het is apple.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:19 schreef carfreak_01 het volgende:
wel raar dat je naast de Mini nog je toetsenbord en muis moet kopen.
Zeg dan gewoon niets.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil niet bashen, maar hey, het is apple.
Het is een feit dat je bij Apple qua kabels en accesoires genaaid word waar je bij staat. Met de iPod is dit al helemaal te gek:quote:
Ja, maar niet bij een Mac Mini waarbij er duidelijk gemaakt wordt wat de hele bedoeling van dat ding is. Zeg dan gewoon niets erover voordat je begint met een loze opmerking die helemaal niet op die mini slaat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is een feit dat je bij Apple qua kabels en accesoires genaaid word waar je bij staat. Met de iPod is dit al helemaal te gek:
USB-Kabel: ¤19 !!
USB-Oplader (zónder kabel): ¤29
Universal Dock: ¤39
Remote: ¤29
AV-Cable: ¤19 !!
Safari is niet even oud als OS X, toen die foto gemaakt werd bestond Safari waarschijnlijk nog niet eens. Jobs kondigde tijdens een van de OS X Keynotes aan dat IE de standaardbrowser voor OS X zou worden, iets wat een harde 'neee!' uit de zaal opleverde.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:17 schreef broer het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat dat dock echt te groot voor woorden is, vraag ik me ook af waarom daar wél IE en géén Safari in staat. Dat is toch bepaald geen reclame, zou ik zeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |