OS 10.4.5 no longer allows for online and/or offline viewing of tubgirl or goatsequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef Geqxon het volgende:
En en en, wat is de changelog??
Eindelijk!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
- VPN-verbindingen met Cisco-servers via NAT;
Ik woon 5 min fietsen van de uni en ga zo met de autoquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
F.ck..het regent hier pijpestelen en mijn koffie is op.
De 20 minuten tussen deze post en mijn vorige was trouwens wel ongeveer de tijd die ik nodig had om de updates te downloaden en te rebooten. Alleen afsluiten was al 4 minuten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:28 schreef XL het volgende:
[..]
Ik woon 5 min fietsen van de uni en ga zo met de auto![]()
Mijn ruitenwisser waren zeiknat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:38 schreef Geqxon het volgende:
10 minuten in de regen en zelfs mijn ondergoed was zeiknat
Dudequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik draag altijd linnen broeken![]()
Een ware nihilist.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
mijn butler of een van mijn sexslavinnen
11 inches or morequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:15 schreef Geqxon het volgende:
O gelijk een vraagje. Heb jij enige idee hoe je die sexslavinnen aan de afwas krijgt? Is daar een hack of omweg voor? Die wijven zitten overdag heel de dag een beetje TV te kijken hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |