Als je zo'n goede lurker bent dan had je vast al gezien dat het ergens hierboven allang gepost was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:27 schreef Jossos het volgende:
Ik zag dit bericht op Tweaker.net en ik moest aan jullie denken. *lurk
Gratis processor-upgrade voor aanstaande MacBook Pro bezitters:
http://www.tweakers.net/nieuws/41170
Heb nooit gezegd dat ik een goede lurker wasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je zo'n goede lurker bent dan had je vast al gezien dat het ergens hierboven allang gepost was.
Woah!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:56 schreef ChOas het volgende:
Gunstig voor de mensen die een 1.67 GHz Macbook Pro hebben ge-ordered: Je hebt een 1.83 GHz!
1.83GHz wordt 2.0 GHz...
http://www.apple.com/pr/library/2006/feb/14macbookpro.html
Dudequote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schaam me weer, maar wat is tubgirl...?
Daar gaat mijn uptime van 34 dagen en 11 uurquote:Onverwacht heeft Apple een update uitgebracht voor Mac OS X Tiger. Versie 10.4.5 is nu te vinden in de Software Update en bevat verbeteringen voor de volgende onderdelen:
- videoconferenties met iChat;
- weergeven van webpagina\'s met Safari;
- gebruik van Dashboard en widgets;
- bekijken van gestreamde QuickTime-media achter een firewall;
- afdrukken op bepaalde printermodellen van Epson;
- synchronisatie van iDisk en mobiele thuismappen;
- informatie over tijdzones en zomertijd voor 2006 en 2007;
- VPN-verbindingen met Cisco-servers via NAT;
- compatibiliteit met programma\'s en apparaten van andere fabrikanten;
- eerdere zelfstandige beveiligingsupdates
OS 10.4.5 no longer allows for online and/or offline viewing of tubgirl or goatsequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef Geqxon het volgende:
En en en, wat is de changelog??
Eindelijk!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
- VPN-verbindingen met Cisco-servers via NAT;
Ik woon 5 min fietsen van de uni en ga zo met de autoquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
F.ck..het regent hier pijpestelen en mijn koffie is op.
De 20 minuten tussen deze post en mijn vorige was trouwens wel ongeveer de tijd die ik nodig had om de updates te downloaden en te rebooten. Alleen afsluiten was al 4 minuten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:28 schreef XL het volgende:
[..]
Ik woon 5 min fietsen van de uni en ga zo met de auto![]()
Mijn ruitenwisser waren zeiknat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:38 schreef Geqxon het volgende:
10 minuten in de regen en zelfs mijn ondergoed was zeiknat
Dudequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik draag altijd linnen broeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |