Jep gewoon ff service formulier invullen. Heb ik gehad met mijn nano, was bekrast. Ik vul dat formulier in volgende dag mannetje van UPC aan de deur met door. Daarna afspraak gemaakt om op te halen. En binnen een week een nieuwe iPod nanoquote:Op zondag 15 januari 2006 20:13 schreef newyorkcity het volgende:
Oke! heel erg bedankt, en als je er problemen mee hebt ga je naar een Apple store??
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jep gewoon ff service formulier invullen. Heb ik gehad met mijn nano, was bekrast. Ik vul dat formulier in volgende dag mannetje van UPC aan de deur met door. Daarna afspraak gemaakt om op te halen. En binnen een week een nieuwe iPod nano
Volgens mij moet je ergens anders naar kijken als je in de auto zit............quote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef McFarmer het volgende:
Het is echt lekker om in de auto even een aflevering van mijn favo serie te kijken
slechte tvp
Als je 16 bent hoeft dat nog nietquote:Op zondag 15 januari 2006 21:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ergens anders naar kijken als je in de auto zit............
Net de Nano Online besteld...quote:Op zondag 15 januari 2006 20:09 schreef newyorkcity het volgende:
hmm Oke, maar ben een beetje scheiterig... Hebben meer mensen hun ipod via apple online besteld???
Afspeellijst maken, nummers toevoegen aan bibliotheek. Vervolgens de nummers selecteren die je in je playlist wilt en slepen naar je nieuwe playlist.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb even een vraagje over Itunes.
Hoe maak je een afspeellijst, want als ik nu een afspeellijst maak en dan mijn Ipod bijwerk komt er te staan dat hij mijn lijst niet kan bijwerken omdat de vereiste map onvindbaar is. Iemand een idee?
waarvan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:19 schreef ryan_atwood het volgende:
en er zijn weer updates!!! (verkapte tvp)
Ik heb op mijn iPod 4G versie 3.1.1 staan en die is up to datequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef ryan_atwood het volgende:
itunes en ipodupdater. Die berichten kreeg ik net namelijk toen ik hem wilde opladen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |