Een Mac is ook een computer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat wil je als je een Mighty Mouse aan een computer hangt
Bij wijze van.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een Mac is ook een computer.
Ik gok dat dat is omdat OsX ten tijde van de TIboek en Os 10.2 standaard nog geen Safari aan boord had.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:17 schreef broer het volgende:
Afgezien van het feit dat dat dock echt te groot voor woorden is, vraag ik me ook af waarom daar wél IE en géén Safari in staat. Dat is toch bepaald geen reclame, zou ik zeggen...
Ik vind 30 euro voor een toetsenbord best redelijk en een Apple muis zou ik echt nooit gebruiken omdat ze gewoon niet relaxed zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef Geqxon het volgende:
Vind jij 55 euro voor een simpele tweeknops scrollmuis dan niet vreselijk duur? Ongeveer net zo duur als zijn eenknops bluetooth variant. Imho enorme uitzuigerij.
Laten we over de CDPs maar zwijgen.
Ik meen me vaag te herinneren zo iets ook niet lang geleden gezegd te hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik gok dat dat is omdat OsX ten tijde van de TIboek en Os 10.2 standaard nog geen Safari aan boord had.
Dit is niet een van de nieuwste renders van een TIboek.
30 euro voor een toetsenbord is niet zo goedkoop.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind 30 euro voor een toetsenbord best redelijk en een Apple muis zou ik echt nooit gebruiken omdat ze gewoon niet relaxed zijn.
12" PB's zie je niet veel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:00 schreef XL het volgende:
Elke dag zit ik hier netjes in de bieb met de mooiste laptop.
Vandaag, ineens, zit er 20m verderop een 12" powerbook![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:15 schreef XL het volgende:
[..]
30 euro voor een toetsenbord is niet zo goedkoop.
Het toetsenbord ziet er dan wel prachtig uit, het slurpt ook stof op. Functietoetsen moet je missen. Maar die twee usb-poorten zijn onbetaalbaar! wat een gemak, wat een briljantie.... en wat een onwetendheid bij de concurrentie dat niemand dat kopieert.
Ik vind het dan ook wel logisch dat niemand een 14" iBook wil, voor iets meer heb je een 12" PB. En daarnaast ziet die er niet uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
12" PB's zie je niet veel.. Net zoals 14" iBooks.
Bij een van mijn colleges zit ik meestal naast een Amerikaanse jongen. Twee meter lang en echt zo'n forse kerel. Hij heeft een 14" iBook, en ik dus een 12". Moet iedereen altijd om lachen. Grote mannen met een grote iBook, kleine meisjes met een kleintje.
Dat toetsenbord is 90 euro ofzo...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef Geqxon het volgende:
Apple aanmoedigen
En gezellig chatten natuurlijk.
Dat lelijke blok boven die usb-poorten is het LCD.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef Geqxon het volgende:
Mja, op dat gekke ding zit schijnbaar een LCD-scherm
Duidelijk niet over nagedacht
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef De_Hertog het volgende:
Safari is niet even oud als OS X, toen die foto gemaakt werd bestond Safari waarschijnlijk nog niet eens.
Aha. Ik ben pas ingestapt bij 10.3. Ik heb het dus godzijdank nooit zonder Safari hoeven doen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:26 schreef nietzman het volgende:
Ik gok dat dat is omdat OsX ten tijde van de TIboek en Os 10.2 standaard nog geen Safari aan boord had.
Vind ik vreemd. Ik waardeer in OS X nu juist het feit dat het de gebruiker niet behandelt als een debiel. Je hoeft niet te zoeken naar wat je wilt - het is gewoon daar waar je het verwacht. XP heeft daar zijn 'nu nog groter en kleuriger'-aanpak voor nodig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef De_Hertog het volgende:
Overigens zal die dock ook alleen zo groot gemaakt zijn voor het show-effect.
Ik ben een kleine jongen (iig < 2 meter) met een 15" PBquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
12" PB's zie je niet veel.. Net zoals 14" iBooks.
Bij een van mijn colleges zit ik meestal naast een Amerikaanse jongen. Twee meter lang en echt zo'n forse kerel. Hij heeft een 14" iBook, en ik dus een 12". Moet iedereen altijd om lachen. Grote mannen met een grote iBook, kleine meisjes met een kleintje.
Shift+Appeltje+4quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoi.
Hoe maak ik een screenshot van een deel van een webpagina? Ik wil zeg maar een bepaald plaatje van een site hebben voor in een PowerPoint-presentatie, maar dat plaatje is op die site de achtergrond en ik kan het daarom niet gewoon kopiëren....
Je iMac is toch niet stuk he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Warm welkom.Kan ik wel even gebruiken, ik heb echt een kutdag.
U zijt geweldig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Shift+Appeltje+4
Nee, natúúrlijk niet. Gewoon een baaldag.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je iMac is toch niet stuk he?
Powerpoint zeker?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, natúúrlijk niet. Gewoon een baaldag.
Compensatiegedrag.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ben een kleine jongen (iig < 2 meter) met een 15" PB![]()
Extra Larsquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gelukkig noem ik mezelf niet XL op Fok!![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Compensatiegedrag en niet kunnen spellen![]()
Voor deze keer ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af wat je hier doet?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Compensatiegedrag en niet kunnen spellen![]()
Wil je weer mod worden ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef Geqxon het volgende:
Luup, ik zie een topicreport in je forumpje
Dank voor de tip, ben er niet helemaal bij vandaag...quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef Geqxon het volgende:
Luup, ik zie een topicreport in je forumpje
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef Geqxon het volgende:
Geen punt, gewoon even rustig aan doen
Sorry voor mijn perversiteit, maar is dat een vulva in je avatar?
Wat zie je hier in ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef Geqxon het volgende:
Geen punt, gewoon even rustig aan doen
Sorry voor mijn perversiteit, maar is dat een vulva in je avatar?
Er moet tenminste toch wel 1 knopje opzetten ? Kan je 'm niet in 'pairing mode' zetten ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:10 schreef Furia het volgende:
Hulp gevraagd!!!
Ik krijg mijn nieuwe bluetooth headsetje niet "gedetecteerd" op mijn mac mini.. iemand enig idee hoe ik dit kan doen? bluetooth assistant heb ik al geprobeerd, maar hij "ziet" hem dus niet. Er zitten op dat headsetje dus ook niet echt knoppen of wat dan ook, hij staat aan, dat dan weer wel
Het gaat om een Sony Ericsson HBH-PV700 setje dat wel werkt op mijn SE T630 (en die SE T630 kan ik WEL op de mini zien). Ik wil het headsetje gebruiken voor Skype. Andere suggesties die hiervoor kunnen zorgen zijn uiteraard ook welkom!
Er zit wel een aan/uit knop en volume harder/zachter op. Maar verder niet. Hoe zet ik hem (en wat is "hem", computer of telefoon of headset?) in pairing mode?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:12 schreef ChOas het volgende:
[..]
Er moet tenminste toch wel 1 knopje opzetten ? Kan je 'm niet in 'pairing mode' zetten ?
Sorry, ik had het over je headsetquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:16 schreef Furia het volgende:
[..]
Er zit wel een aan/uit knop en volume harder/zachter op. Maar verder niet. Hoe zet ik hem (en wat is "hem", computer of telefoon of headset?) in pairing mode?
tot de toontjes en knipperen werkt het, maar de mini blijft hem negerenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sorry, ik had het over je headset
Meestal is het de aanknop een tijdje ingedrukt houden, als het goed is hoor je dan een paar toontjes/zie je iets gaan knipperen, en dan moet je even kijken of je mini 'm (je headset) ziet.
Ik heb gewoon een nieuwe groep gemaakt met m'n projectleden erin (ben de lijert leider namelijk). Verstuur ik een mailtje naar ze, type ik gewoon "Project" (zo heet die groep) in bij ontvangers en ze staan er allemaal bijquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is het mogelijk om in een groep in mijn adresboek (groep InHolland met enkele klasgenoten) een subgroep aan te maken (subgroep Projectgroep, dat mailt handiger)? Ik zie het in ieder geval niet staan.
En anders moet ik mij verdiepen in smart groups misschien, maar daar heb ik even weinig zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |