Nou ja, dat ik nog een mapje kon maken, dat wist ik al. Maar jij hebt dus ook niet een mapje in een mapje. Maar ja, ik maak inderdaad wel een apart mapje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een nieuwe groep gemaakt met m'n projectleden erin (ben de lijert leider namelijk). Verstuur ik een mailtje naar ze, type ik gewoon "Project" (zo heet die groep) in bij ontvangers en ze staan er allemaal bij
Of wist je dit al?
Geen probleemquote:
Volgens mij kan je geen mapje in een mapje maken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, dat ik nog een mapje kon maken, dat wist ik al. Maar jij hebt dus ook niet een mapje in een mapje. Maar ja, ik maak inderdaad wel een apart mapje.
Ik heb maar een smart group gemaakt voor alle mensen van school (daar heb ik bij company InHolland gezet). En een groep Project met daarin de projectleden. Ik zag trouwens dat mensen prima in 2 mappen kunnen staan, dus hoeven er ook geen submapjes te zijn. Werkt prima zo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Volgens mij kan je geen mapje in een mapje maken.
Hmm, ik zou het niet weten.
Edit je 'em toch met de handquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:19 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een HTML pagina van 1,5mb die dreamweaver niet kan openen
Die klapt er dan uit.
Je hebt toch een G3 600? Heb je dan zo lang opquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Aha. Ik ben pas ingestapt bij 10.3. Ik heb het dus godzijdank nooit zonder Safari hoeven doen.
Heuj! Ik heb een G3 700!quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:07 schreef Tijn het volgende:
Je hebt toch een G3 600? Heb je dan zo lang opOS 9
gedraaid?
Sluit dat venster danquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:18 schreef Geqxon het volgende:
Waarom he. Waarom hebben mensen in godsnaam een foto van hun piemel in hun online yahoo profiel![]()
quote:
quote:It doesn't actually do anything
quote:It has a bug in the code that prevents it from working as intended
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |