Nou ja, dat ik nog een mapje kon maken, dat wist ik al. Maar jij hebt dus ook niet een mapje in een mapje. Maar ja, ik maak inderdaad wel een apart mapje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een nieuwe groep gemaakt met m'n projectleden erin (ben de lijert leider namelijk). Verstuur ik een mailtje naar ze, type ik gewoon "Project" (zo heet die groep) in bij ontvangers en ze staan er allemaal bij
Of wist je dit al?
Geen probleemquote:
Volgens mij kan je geen mapje in een mapje maken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, dat ik nog een mapje kon maken, dat wist ik al. Maar jij hebt dus ook niet een mapje in een mapje. Maar ja, ik maak inderdaad wel een apart mapje.
Ik heb maar een smart group gemaakt voor alle mensen van school (daar heb ik bij company InHolland gezet). En een groep Project met daarin de projectleden. Ik zag trouwens dat mensen prima in 2 mappen kunnen staan, dus hoeven er ook geen submapjes te zijn. Werkt prima zo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Volgens mij kan je geen mapje in een mapje maken.
Hmm, ik zou het niet weten.
Edit je 'em toch met de handquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:19 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een HTML pagina van 1,5mb die dreamweaver niet kan openen
Die klapt er dan uit.
Je hebt toch een G3 600? Heb je dan zo lang opquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Aha. Ik ben pas ingestapt bij 10.3. Ik heb het dus godzijdank nooit zonder Safari hoeven doen.
Heuj! Ik heb een G3 700!quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:07 schreef Tijn het volgende:
Je hebt toch een G3 600? Heb je dan zo lang opOS 9
gedraaid?
Sluit dat venster danquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:18 schreef Geqxon het volgende:
Waarom he. Waarom hebben mensen in godsnaam een foto van hun piemel in hun online yahoo profiel![]()
quote:
quote:It doesn't actually do anything
quote:It has a bug in the code that prevents it from working as intended
Bovendien moet je je wachtwoord intypen voor het uitgevoerd kan worden. Dat neemt niet weg dat het wel degelijk potentie heeft, je zou het namelijk kunnen ombouwen zodat het wel iets doet...quote:
Ja ok, maar volgens mij is Transport Tycoon nooit officieel uitgegeven..quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:47 schreef Rock-shocker het volgende:
Volgens mij heeft Apple wel ergens een overicht van alle spellen voor OSX op de site staan?
OpenTTD al geprobeerd?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef Kluupkluup het volgende:
Weet iemand misschien waar ik shareware/freeware spelletjes kan downloaden voor de Mac?
Ik ben met name opzoek naar Transport Tycoon.. Volgens mij is deze wel voor de Mac verkrijgbaar alleen ik krijg er telkens een met een .exe extensie..
Ik kan daar idd een MacOSX versie downen maar....quote:
quote:OpenTTD requires the original version of Transport Tycoon Deluxe data files in order to function. Please refer to the readme for more information.
Als je Transport Tycoon niet hebt, kun je het natuurlijk ook niet spelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik kan daar idd een MacOSX versie downen maar....
[..]
Maar dat is nogal logisch.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je Transport Tycoon niet hebt, kun je het natuurlijk ook niet spelen.
Maar bij mijn weten is TT freeware? Voor windows is het iig overal gratis te downloaden met het predikaat 'freeware'..quote:
Ik heb geen idee wat de status van TT is, maar je hoeft dus geen speciale Mac-versie te hebben voor OpenTTD he. Je kunt het gewoon spelen met een Windows-versie van TT en de Mac-versie van OpenTTD.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Maar bij mijn weten is TT freeware? Voor windows is het iig overal gratis te downloaden met het predikaat 'freeware'..
Precies. En ik begreep dat je TT toch al had.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de status van TT is, maar je hoeft dus geen speciale Mac-versie te hebben voor OpenTTD he. Je kunt het gewoon spelen met een Windows-versie van TT en de Mac-versie van OptenTTD.
TT heeft een .exe extensie.. Of moet ik dan eerst de openTTD openen die dan verder draait met de TT software?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de status van TT is, maar je hoeft dus geen speciale Mac-versie te hebben voor OpenTTD he. Je kunt het gewoon spelen met een Windows-versie van TT en de Mac-versie van OpenTTD.
Je moet de readme-file die bij OpenTTD zit even lezen. Daarin staat welke files je nodig hebt van de originele Transport Tycoon Deluxe om het te kunnen spelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
TT heeft een .exe extensie.. Of moet ik dan eerst de openTTD openen die dan verder draait met de TT software?
ok thnxquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet de readme-file die bij OpenTTD zit even lezen. Daarin staat welke files je nodig hebt van de originele Transport Tycoon Deluxe om het te kunnen spelen.
mgoed ik denk dat het doordat veel meer gebruikers het kunnen gebruiken. dus ook de windows pc's kunnen nu ook mac osx draaien, denk dat daarom ook meer virussen worden ontwikkeld.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:23 schreef snoopy het volgende:
Ik ook niet. Maar dat zal wel een vervolg krijgen vermoed ik.
wordt dus weer flink gehyped.quote:Het is zelfs geen worm maar een Trojan. Je moet het bestand downloaden, 'unzippen' (untgzen dus), openen, je admin wachtwoord intoetsen, en DAN wordt de executable uitgevoerd. Tja... Gevaarlijk hoor
vermoeden...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Er is er 1 nu. Waaruit maak je op dat er meer virussen ontwikkeld worden?
Die ga ik ook nog eens kopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb Myst V voor op de Mac.Maar wat een retemoeilijk spel zeg...
ja, je krijgt een zipbestand.. zipbestand pak je uit dan krijg je een package, package moet je installeren, vervolgens moet je je rootwachtwoord opgeven en dan installeer je een virus. En dan kwam er ook nog iets waarbij je 2 bestanden had en je net de goede moest pakken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:09 schreef Reinnn85 het volgende:
quotje van tweakers.net frontpage:
[..]
wordt dus weer flink gehyped.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ja, je krijgt een zipbestand.. zipbestand pak je uit dan krijg je een package, package moet je installeren, vervolgens moet je je rootwachtwoord opgeven en dan installeer je een virus. En dan kwam er ook nog iets waarbij je 2 bestanden had en je net de goede moest pakken.
Het zijn nog meer stappen dan in de terminal duiken en met je root account de hele systeemfolder weggooien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |