kut, ik ben vrij vandaagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Godver. Ik zit van 8:45 tot 14:50 of 15:30 op school voor 90 minuten les en 20 minuten gesprek met mijn begeleider. En ik heb mijn laptop niet mee.
Ik heb met je te doen.quote:
watskeburt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef MaRySe het volgende:
Volgens mij is m'n computer gehacked of zo
Je lult!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef MaRySe het volgende:
Volgens mij is m'n computer gehacked of zo
Oh, en TransparentDock is magischerwijs weer gaan werkenquote:"Your karma check for today: There once was a user that whined/his existing OS was so blind/he'd do better to pirate/an OS that ran great/but found his hardware declined./Please don't steal Mac OS!/Really, that's way uncool./(C) Apple Computer, Inc."
http://www.nieuwnieuws.nl(...)s_voor_de_apple.htmlquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol...een hele OSX/XP flamewar op geenstijl.nl
Nee da's echt Visio werk, dit is puur tekenwerk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:43 schreef Geqxon het volgende:
Maar is dit dan ook wel een echt netwerkprogramma? Dat je dus ook alle poorten in kan stellen, systeemspecs, IP-adressen, DHCP-servers, DNS-namen e.d.?
Maar je kan wel domaincontrollers instellen toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef Geqxon het volgende:
Visio kan dat ook niet hoorDaar heb je Packet-Tracer nodig, en dat is godzijdank cross-platform.
Nou.. Gister ging ik zo updates installeren. En toen wou ik vandaag m'n computer aandoen, kreeg ik opeens een inlog scherm wat ik ander nooit krijg, de kleuren waren anders en m'n wachtwoorden doen het niet meer: ofwel m'n computer wil niet meer aanquote:
Dit is best goeie reclame voor de Mac. Ik denk dat veel mensen dit lezen en denken "Huh? Waren er geen virussen voor de Mac dan? Wow, dat is best een goed systeem."quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:21 schreef snoopy het volgende:
In de Telegraaf:
Virus voor besturingssysteem Apple Mac
GORINCHEM - Computerbeveiligers hebben voor het eerst een virus ontdekt voor het Apple Mac OS X besturingssysteem.
Apple-topman Steve Jobs in New York tijdens de Macworld conferentie in 2002.
Foto: REUTERS
De worm stuurt zichzelf via het iChat berichtensysteem door naar alle contacten uit de vriendenlijst van de geļnfecteerde gebruiker, meldde een expert van beveiligingsbedrijf Sophos donderdag.
Het virus nestelt zich in de computer als de ontvanger een geļnfecteerd beeldbestand opent. De gevaren worden nog onderzocht. Voor oudere uitgaven van het systeem zijn eerder wel dreigingen ontdekt, maar dit is de eerste voor Mac OS X.
?Sommige gebruikers waanden zich veilig, maar deze dreiging is reėel?, aldus Sophos.
quote:Active Server Pages error 'ASP 0126'
Include file not found
/article2/0,1895,1925239,00.asp, line 377
The include file '/component/util_generate_article_discussion_info/0,1460,a=171069,00.asp' was not found.
Het verhaal staat ook op Slashdot, en een verhaal zetten op Slashdot is bijna equivalent aan de bronstie een tijd lang moeilijk bereikbaar maken. Overigens is het eerste commentaar op Slashdot ook erg mooi. Link: http://apple.slashdot.org/article.pl?sid=06/02/16/1826257quote:
Jup... En de wachtwoorden van de andere mensen deden 't ook niet :/quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wow..that sux! De 10.4.5 update?
En altijd lullig om te vragen: Caps staat uit?
Hij heeft nog meer mooie argumenten hoor:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef Rock-shocker het volgende:
Prachtig inderdaad, right on the spot.
Check de OP...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:51 schreef iDex het volgende:
ik heb hier een xvid bestand. maar die krijg ik niet afgespeeld? weet iemand een xvid codec voor de mac?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |