Denk niet dat dat zo'n hot item is op het gymnasium.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:06 schreef NJ het volgende:
Mijn God. Klaas-Jeroen.
Alsof je bij de geboorte hoopt dat je zoon z'n complete middelbare school tijd gepest wordt omdat het zo'n kakker is.
ok. je mag natuurlijk niet de achternaam van die familie noemen, dat zou privacy schending zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 21:12 schreef heiden6 het volgende:
Kende ooit een jongen die heet Jan-Frederik, met broertje Jan-Barthout en zusje Marie-Emilie, dat was echt wel het toppunt, zeker i.c.m. de achternamen.
Het zou bijvoorbeeld Speyart - Van Woerden kunnen zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok. je mag natuurlijk niet de achternaam van die familie noemen, dat zou privacy schending zijn
Maar noem eens een "willekeurige" achternaam!
da's met meisjesnaam erbij hoop ikquote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zou bijvoorbeeld Speyart - Van Woerden kunnen zijn.
spreek uit: olievjeequote:Op zondag 12 februari 2006 21:26 schreef cerror het volgende:
Olivier.
Verzin je dat, of is dat een bestaande naam?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef Sapstengel het volgende:
Beauregard.
Dat is een combinatie van Beau, Rens en.. uhm.. gard?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef Sapstengel het volgende:
Beauregard.
Woordenboek voor wanneer corpsstudenten moslim worden ....quote:Op zondag 12 februari 2006 21:09 schreef funkmaster het volgende:
het corps is voor mensen zonder vrienden![]()
Moderne spellingquote:
OMFG... een insiderquote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik moet even een vrouwenneusje snuiten - Ik moet even een meisje besnijden.
Hey, gasten, ik moet even met wat clubgenootjes een hertje doen! Later! - Broeders, vandaag zullen we met onze terreurcel de vrouwelijke journalist onthoofden. Tot ziens.
Effe van Bommensteyn met die knorren daar. - De ongelovigen in het westen zullen branden in de HEL.
Zeg, regel je tafelkleed, kipje! - Schat, je burka zit scheef.
OBL heerscht - Osama bin Laden zal het zionistische Amerika overwinnen.
Lauraquote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef mcDavid het volgende:
anita
samantha
vera
en de rest van de meisjesnamen die op een A eindigen... op een enkele uitzondering na
Er bestaan mensen die zo heten.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Verzin je dat, of is dat een bestaande naam?
Kamphuys.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:32 schreef Modus het volgende:
Van Binsbergen.
Rikkert, is dat een naam?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Croupouque het volgende:
Taco, Rikkert, Floris, Sjoerd, Teun.
Kampnamen zijn ook wel erg, maak daar anders een eigen topic over.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef mcDavid het volgende:
anita
samantha
vera
en de rest van de meisjesnamen die op een A eindigen... op een enkele uitzondering na
toch jammer dat ze hun geloofwaardigheid verliezen door blote benen en afgrijslijke sokken te laten zienquote:Op zondag 12 februari 2006 21:34 schreef Wokkel1982 het volgende:
http://www.hetrsc.nl/index.php/menu/2.1.
OMG, de heren staan onder het genot van een heerlijk glaasje droge sherry te genieten.
Die is heerlijk om op z'n bekakts uit te sprekenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Croupouque het volgende:
Taco, Rikkert, Floris, Sjoerd, Teun.
Debbyquote:Op zondag 12 februari 2006 21:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kampnamen zijn ook wel erg, maak daar anders een eigen topic over.
ok, dan is het goedquote:Op zondag 12 februari 2006 21:34 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb dit er naast gehouden.
Antoine danquote:
Andy Roderick, die tennisser.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:36 schreef star_gazer het volgende:
Roderick
Ja, inderdaad. Ik heb een nieuwe hobby gevonden.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die is heerlijk om op z'n bekakts uit te spreken
Dank je...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef heiden6 het volgende:
Reinier is ook erg, net als al die wannabe-Scandinavische namen als Sven en Olaf.
Ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef KieWie het volgende:
[..]
Dank je...
Ik spreek het ook altijd uit als Rrrrreinierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... maakt dat het dan nog erger??
Awwwwwjanquote:Op zondag 12 februari 2006 22:10 schreef MLF het volgende:
waarom spreken sommigen Arjan uit als Arri-jan??????
Dat is misschien ook wel omdat dat doorgaans een stukje praktischer is... Enig idee hoeveel mensen 'Bart' of 'Mark' of 'Maarten' heten op een gemiddelde studentenvereniging??quote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef hannekethemaster het volgende:
gebruiken corpsballen idd niet gewoon achternamen als ze bijvoorbeeld met elkaar gaan brassen....
dus idd van binsbergen kamphues en kerstens![]()
Ik ben populair zie ik.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Diederik
Nee hoor. Dat zijn paupernamen, daar tuigt het grauw zijn nageslacht mee af.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef mcDavid het volgende:
anita
samantha
vera
Ik heb zijn 06.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:06 schreef NJ het volgende:
Mijn God. Klaas-Jeroen.
Alsof je bij de geboorte hoopt dat je zoon z'n complete middelbare school tijd gepest wordt omdat het zo'n kakker is.
Wat zegt hij als hij opneemt: Heeeeeeeeej Kerel, hoe is het allemaal?quote:
Ben ten eerste geen kerel. En ten tweede: waarom zou ik hem bellen?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wat zegt hij als hij opneemt: Heeeeeeeeej Kerel, hoe is het allemaal?
1.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ben ten eerste geen kerel. En ten tweede: waarom zou ik hem bellen?
Die heeft elke debiel met een abbo op de Driemaster, clubblad van JOVD.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
1.![]()
2. En waarom heb je zijn 06 dan, als je hem toch niet belt
Die was wel een corps op een gegeven momentquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef PsyCha het volgende:
Marie-Antoinette
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kende een tweeling die Bart-Jan en Jan-Bart heetten![]()
.
Kayleigh is een kampernaam, je haalt ze door elkaar.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
Cynthia-Kayleigh
JOVDquote:Op zondag 12 februari 2006 22:51 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Die heeft elke debiel met een abbo op de Driemaster, clubblad van JOVD.
Oh, maar ik ben natuurlijk geen debiel.
Dat is nou juist de grootste stervende hoeren achterstandswijknaam van allemaal. Correct gespeld dan.quote:
STFU, lullo. Wat weet jij er nou van?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef MiestOr het volgende:
[..]
JOVD![]()
![]()
en begrijpelijk dat alle leden dat nr hebben, het zijn er welgeteld 4!![]()
![]()
Ruyslinck?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:24 schreef Bob. het volgende:
ik ken een Ward, en de bijbehorende achternaam is nog ernstiger![]()
meer dan jij denkt, kontkorstquote:Op maandag 13 februari 2006 15:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
STFU, lullo. Wat weet jij er nou van?
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:10 schreef Biogarde het volgende:
Hans-Peter is overigens ook zo'n kotsnaam![]()
Briljant lachje...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef Rainboww het volgende:
http://www.adformatie.nl/images/17620.mpg
Tristan-Engelbert van Bevervoorde.. die heb je van bierplaatquote:Op zondag 12 februari 2006 21:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Tristan-Engelbert
CERROR!!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:26 schreef cerror het volgende:
Olivier.
Briljant nummer!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:38 schreef Dipollo het volgende:
Tristan-Engelbert van Bevervoorde.. die heb je van bierplaat![]()
zelf ook maar een toevoeging doen:
Joppe-Jan-Joris (idd 3 namen achter mekander)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te lui om zijn avatar te veranderen.
* Hee lullo! Heb je nog geneukt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:02 schreef heiden6 het volgende:
Toevallig vannacht nog zitten kijken naar Kamphuys, Kerstens en Van Binsbergen.
quote:Er zit een haar in m'n glas
en de grond ligt bezaaid met peuken..
..ik wou dat jij hier was
om je stevig in je kont te neuken
Ah, een kenner..!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef KieWie het volgende:
Het is 'om je stevig in je reet te neuken'... ken je klassiekers man, lul... cultuur man! Je weet niet eens wat dat is...!
een daquirie met een twistquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef KieWie het volgende:
Het is 'om je stevig in je reet te neuken'... ken je klassiekers man, lul... cultuur man! Je weet niet eens wat dat is...!
jah, dat pretenderen ze allemaal natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:43 schreef Petomaan het volgende:
Jan-Diederik
Ik heb zelf trouwens ook een redelijke kaknaam, ben echter zelf verre van dat!
Hehe ... ik kom uut Fryslan ...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:45 schreef Re het volgende:
[..]
jah, dat pretenderen ze allemaal natuurlijk
Hij's goed.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:45 schreef DeadFish het volgende:
Jan-peter van Balk tot Ende
Genomineerd voor de grootste kutkick!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:45 schreef DeadFish het volgende:
Jan-peter van Balk tot Ende
KayJay veur vrindenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:06 schreef NJ het volgende:
Mijn God. Klaas-Jeroen.
kut-kick van oprottensteynquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:44 schreef mercurial3 het volgende:
Rutger vind ik ook echt zo'n kakker naam, iemand eens?
[/wannabe mod met leuk plaatje alert]quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:43 schreef Martinoss het volgende:
KUTKICK
oke mensen, bagger maar vol, dan gaat er straks een slotje op enzo
[ afbeelding ]
Coño!quote:
quote:Ben je een beetje gehecht aan je brommertje? Ik zie dat ze er toch net met je brommertje vandoor gaan!
Niet meer in ieder geval.quote:
I resent that remark my dear sir..!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:40 schreef Scaurus het volgende:
Hugo
Lotgeneutjequote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet meer in ieder geval.
Ik ken er btw veel te veel blijkbaar. (jeugd op gymnasium doorgebracht heeft)
What are the odds! Op mijn school zaten 3 Turken ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
En we zijn beide (deels) Turks! .![]()
Arme wij.
Hey, die ken ik welquote:Op zondag 11 mei 2008 16:17 schreef Arnoutvanh het volgende:
Ik zit in Haren op school, dus ja, dan krijg je, Marie Charlotte, Willem Friso en Harm Jan wel als klasgenoten..
*proestquote:Op zondag 11 mei 2008 17:11 schreef J-heronimus het volgende:
Jordy, Wesley, Nicky, Ricardo, Davey, Angelo etc.
Echt van die elitaire namen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Rock-shocker het volgende:
Hehehe alle Diederiken die ik ken zijn allesbehalve corps types
Sadness pur sangquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:45 schreef superworm het volgende:
Op de UIT ontmoette ik zon gast die Florens heette, maar je sprak het uit als Floris.
Verkapt ik heb gister de foto van een bugatti veyron pur sang gezien en gebruik dit nu om het woord Sadness kracht bij te zetten.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat is nou juist de grootste stervende hoeren achterstandswijknaam van allemaal. Correct gespeld dan.
omg,quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef Jimbo het volgende:
jan Boudewijn
Jee bee voor vriendenof boudeWIN
Wat voor kleur heeft 'ie?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:32 schreef Elkafila het volgende:
Beter een dooie kakker dan een arme stakker
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef heiden6 het volgende:
Reinier is ook erg, net als al die wannabe-Scandinavische namen als Sven en Olaf.
Jij voldoet wel precies aan het kansloze-corpsbal profielquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:25 schreef ssebass het volgende:
Wat een topics de laatste tijd. Ik krijg steeds meer het idee dat hier alleen maar paupers ronddwalen.
Dit topic is al jaren oud manquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:25 schreef ssebass het volgende:
Wat een topics de laatste tijd. Ik krijg steeds meer het idee dat hier alleen maar paupers ronddwalen.
Ja inderdaad kansloos, een top baan/studie, veel vrienden, vrouwen, feesten, connecties, reizen etc.quote:Op zondag 21 december 2008 17:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij voldoet wel precies aan het kansloze-corpsbal profiel
ZOOOO jij hebt een mooi leven!!!quote:Op zondag 21 december 2008 18:22 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja inderdaad kansloos, een top baan/studie, veel vrienden, vrouwen, feesten, connecties, reizen etc.
Ik had veel liever mijn hele leven besteed aan WoW
Ik heb het toch helemaal niet over wat je wel of niet doet. Het interesseert me echt helemaal niksquote:Op zondag 21 december 2008 18:22 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja inderdaad kansloos, een top baan/studie, veel vrienden, vrouwen, feesten, connecties, reizen etc.
Ik had veel liever mijn hele leven besteed aan WoW
Maar wel kansloos noemenquote:Op zondag 21 december 2008 19:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb het toch helemaal niet over wat je wel of niet doet. Het interesseert me echt helemaal niks
De corpsbal is in het algemeen kansloos. WIj noemen een corpsbal bij ons in huis trouwens ook wel een 'natte scheet'quote:
Wat een jaloezie. Vanwaar anders die aversie.quote:Op zondag 21 december 2008 19:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De corpsbal is in het algemeen kansloos. WIj noemen een corpsbal bij ons in huis trouwens ook wel een 'natte scheet'
Haha, 'wij' noemen 'jullie' altijd burgers.quote:Op zondag 21 december 2008 19:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De corpsbal is in het algemeen kansloos. WIj noemen een corpsbal bij ons in huis trouwens ook wel een 'natte scheet'
Nee, zeker niet. Wij hadden ook corpsballen kunnen worden hoor. Kwestie van haar lang laten groeien, bloesje aan, lid worden van de juiste vereniging en brallen. Maar nee, ik bepaal liever zelf wat ik met mijn tijd doe en heb een hoop vrienden die ik zelf uitgekozen heb. En dat bevalt helemaal prima. Ik heb nog nooit ook maar de gedachte gehad lid te worden van de studentenvereniging.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:15 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat een jaloezie. Vanwaar anders die aversie.
Dus 'jullie' zijn geen burgers..quote:Op zondag 28 december 2008 12:28 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Haha, 'wij' noemen 'jullie' altijd burgers.![]()
arbeiderquote:Op zondag 28 december 2008 12:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus 'jullie' zijn geen burgers..
Ga toch roeienquote:Op zondag 28 december 2008 12:28 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Haha, 'wij' noemen 'jullie' altijd burgers.![]()
ken je echt iemand die zo heet? lieve godenquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef aychelle het volgende:
[..]
ken je echt iemand die zo heet? lieve goden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |