Denk niet dat dat zo'n hot item is op het gymnasium.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:06 schreef NJ het volgende:
Mijn God. Klaas-Jeroen.
Alsof je bij de geboorte hoopt dat je zoon z'n complete middelbare school tijd gepest wordt omdat het zo'n kakker is.
ok. je mag natuurlijk niet de achternaam van die familie noemen, dat zou privacy schending zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 21:12 schreef heiden6 het volgende:
Kende ooit een jongen die heet Jan-Frederik, met broertje Jan-Barthout en zusje Marie-Emilie, dat was echt wel het toppunt, zeker i.c.m. de achternamen.
Het zou bijvoorbeeld Speyart - Van Woerden kunnen zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok. je mag natuurlijk niet de achternaam van die familie noemen, dat zou privacy schending zijn
Maar noem eens een "willekeurige" achternaam!
da's met meisjesnaam erbij hoop ikquote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zou bijvoorbeeld Speyart - Van Woerden kunnen zijn.
spreek uit: olievjeequote:Op zondag 12 februari 2006 21:26 schreef cerror het volgende:
Olivier.
Verzin je dat, of is dat een bestaande naam?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef Sapstengel het volgende:
Beauregard.
Dat is een combinatie van Beau, Rens en.. uhm.. gard?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef Sapstengel het volgende:
Beauregard.
Woordenboek voor wanneer corpsstudenten moslim worden ....quote:Op zondag 12 februari 2006 21:09 schreef funkmaster het volgende:
het corps is voor mensen zonder vrienden![]()
Moderne spellingquote:
OMFG... een insiderquote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik moet even een vrouwenneusje snuiten - Ik moet even een meisje besnijden.
Hey, gasten, ik moet even met wat clubgenootjes een hertje doen! Later! - Broeders, vandaag zullen we met onze terreurcel de vrouwelijke journalist onthoofden. Tot ziens.
Effe van Bommensteyn met die knorren daar. - De ongelovigen in het westen zullen branden in de HEL.
Zeg, regel je tafelkleed, kipje! - Schat, je burka zit scheef.
OBL heerscht - Osama bin Laden zal het zionistische Amerika overwinnen.
Lauraquote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef mcDavid het volgende:
anita
samantha
vera
en de rest van de meisjesnamen die op een A eindigen... op een enkele uitzondering na
Er bestaan mensen die zo heten.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Verzin je dat, of is dat een bestaande naam?
Kamphuys.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:32 schreef Modus het volgende:
Van Binsbergen.
Rikkert, is dat een naam?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Croupouque het volgende:
Taco, Rikkert, Floris, Sjoerd, Teun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |