Verzin je dat, of is dat een bestaande naam?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef Sapstengel het volgende:
Beauregard.
Dat is een combinatie van Beau, Rens en.. uhm.. gard?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef Sapstengel het volgende:
Beauregard.
Woordenboek voor wanneer corpsstudenten moslim worden ....quote:Op zondag 12 februari 2006 21:09 schreef funkmaster het volgende:
het corps is voor mensen zonder vrienden![]()
Moderne spellingquote:
OMFG... een insiderquote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik moet even een vrouwenneusje snuiten - Ik moet even een meisje besnijden.
Hey, gasten, ik moet even met wat clubgenootjes een hertje doen! Later! - Broeders, vandaag zullen we met onze terreurcel de vrouwelijke journalist onthoofden. Tot ziens.
Effe van Bommensteyn met die knorren daar. - De ongelovigen in het westen zullen branden in de HEL.
Zeg, regel je tafelkleed, kipje! - Schat, je burka zit scheef.
OBL heerscht - Osama bin Laden zal het zionistische Amerika overwinnen.
Lauraquote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef mcDavid het volgende:
anita
samantha
vera
en de rest van de meisjesnamen die op een A eindigen... op een enkele uitzondering na
Er bestaan mensen die zo heten.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Verzin je dat, of is dat een bestaande naam?
Kamphuys.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:32 schreef Modus het volgende:
Van Binsbergen.
Rikkert, is dat een naam?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Croupouque het volgende:
Taco, Rikkert, Floris, Sjoerd, Teun.
Kampnamen zijn ook wel erg, maak daar anders een eigen topic over.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef mcDavid het volgende:
anita
samantha
vera
en de rest van de meisjesnamen die op een A eindigen... op een enkele uitzondering na
toch jammer dat ze hun geloofwaardigheid verliezen door blote benen en afgrijslijke sokken te laten zienquote:Op zondag 12 februari 2006 21:34 schreef Wokkel1982 het volgende:
http://www.hetrsc.nl/index.php/menu/2.1.
OMG, de heren staan onder het genot van een heerlijk glaasje droge sherry te genieten.
Die is heerlijk om op z'n bekakts uit te sprekenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Croupouque het volgende:
Taco, Rikkert, Floris, Sjoerd, Teun.
Debbyquote:Op zondag 12 februari 2006 21:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kampnamen zijn ook wel erg, maak daar anders een eigen topic over.
ok, dan is het goedquote:Op zondag 12 februari 2006 21:34 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb dit er naast gehouden.
Antoine danquote:
Andy Roderick, die tennisser.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:36 schreef star_gazer het volgende:
Roderick
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |