Ja, inderdaad. Ik heb een nieuwe hobby gevonden.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die is heerlijk om op z'n bekakts uit te spreken
Dank je...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef heiden6 het volgende:
Reinier is ook erg, net als al die wannabe-Scandinavische namen als Sven en Olaf.
Ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef KieWie het volgende:
[..]
Dank je...
Ik spreek het ook altijd uit als Rrrrreinierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... maakt dat het dan nog erger??
Awwwwwjanquote:Op zondag 12 februari 2006 22:10 schreef MLF het volgende:
waarom spreken sommigen Arjan uit als Arri-jan??????
Dat is misschien ook wel omdat dat doorgaans een stukje praktischer is... Enig idee hoeveel mensen 'Bart' of 'Mark' of 'Maarten' heten op een gemiddelde studentenvereniging??quote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef hannekethemaster het volgende:
gebruiken corpsballen idd niet gewoon achternamen als ze bijvoorbeeld met elkaar gaan brassen....
dus idd van binsbergen kamphues en kerstens![]()
Ik ben populair zie ik.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Diederik
Nee hoor. Dat zijn paupernamen, daar tuigt het grauw zijn nageslacht mee af.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef mcDavid het volgende:
anita
samantha
vera
en de rest van de meisjesnamen die op een A eindigen... op een enkele uitzondering na
Ik heb zijn 06.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:06 schreef NJ het volgende:
Mijn God. Klaas-Jeroen.
Alsof je bij de geboorte hoopt dat je zoon z'n complete middelbare school tijd gepest wordt omdat het zo'n kakker is.
Wat zegt hij als hij opneemt: Heeeeeeeeej Kerel, hoe is het allemaal?quote:
Ben ten eerste geen kerel. En ten tweede: waarom zou ik hem bellen?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wat zegt hij als hij opneemt: Heeeeeeeeej Kerel, hoe is het allemaal?
1.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ben ten eerste geen kerel. En ten tweede: waarom zou ik hem bellen?
Die heeft elke debiel met een abbo op de Driemaster, clubblad van JOVD.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
1.![]()
2. En waarom heb je zijn 06 dan, als je hem toch niet belt
Die was wel een corps op een gegeven momentquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef PsyCha het volgende:
Marie-Antoinette
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kende een tweeling die Bart-Jan en Jan-Bart heetten![]()
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |