STFU, lullo. Wat weet jij er nou van?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef MiestOr het volgende:
[..]
JOVD![]()
![]()
en begrijpelijk dat alle leden dat nr hebben, het zijn er welgeteld 4!![]()
![]()
Ruyslinck?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:24 schreef Bob. het volgende:
ik ken een Ward, en de bijbehorende achternaam is nog ernstiger![]()
meer dan jij denkt, kontkorstquote:Op maandag 13 februari 2006 15:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
STFU, lullo. Wat weet jij er nou van?
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:10 schreef Biogarde het volgende:
Hans-Peter is overigens ook zo'n kotsnaam![]()
Briljant lachje...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef Rainboww het volgende:
http://www.adformatie.nl/images/17620.mpg
Tristan-Engelbert van Bevervoorde.. die heb je van bierplaatquote:Op zondag 12 februari 2006 21:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Tristan-Engelbert
CERROR!!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:26 schreef cerror het volgende:
Olivier.
Briljant nummer!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:38 schreef Dipollo het volgende:
Tristan-Engelbert van Bevervoorde.. die heb je van bierplaat![]()
zelf ook maar een toevoeging doen:
Joppe-Jan-Joris (idd 3 namen achter mekander)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te lui om zijn avatar te veranderen.
* Hee lullo! Heb je nog geneukt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:02 schreef heiden6 het volgende:
Toevallig vannacht nog zitten kijken naar Kamphuys, Kerstens en Van Binsbergen.
quote:Er zit een haar in m'n glas
en de grond ligt bezaaid met peuken..
..ik wou dat jij hier was
om je stevig in je kont te neuken
Ah, een kenner..!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef KieWie het volgende:
Het is 'om je stevig in je reet te neuken'... ken je klassiekers man, lul... cultuur man! Je weet niet eens wat dat is...!
een daquirie met een twistquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef KieWie het volgende:
Het is 'om je stevig in je reet te neuken'... ken je klassiekers man, lul... cultuur man! Je weet niet eens wat dat is...!
jah, dat pretenderen ze allemaal natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:43 schreef Petomaan het volgende:
Jan-Diederik
Ik heb zelf trouwens ook een redelijke kaknaam, ben echter zelf verre van dat!
Hehe ... ik kom uut Fryslan ...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:45 schreef Re het volgende:
[..]
jah, dat pretenderen ze allemaal natuurlijk
Hij's goed.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:45 schreef DeadFish het volgende:
Jan-peter van Balk tot Ende
Genomineerd voor de grootste kutkick!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:45 schreef DeadFish het volgende:
Jan-peter van Balk tot Ende
KayJay veur vrindenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:06 schreef NJ het volgende:
Mijn God. Klaas-Jeroen.
Alsof je bij de geboorte hoopt dat je zoon z'n complete middelbare school tijd gepest wordt omdat het zo'n kakker is.
kut-kick van oprottensteynquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:44 schreef mercurial3 het volgende:
Rutger vind ik ook echt zo'n kakker naam, iemand eens?
[/wannabe mod met leuk plaatje alert]quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:43 schreef Martinoss het volgende:
KUTKICK
oke mensen, bagger maar vol, dan gaat er straks een slotje op enzo
[ afbeelding ]
Coño!quote:
quote:Ben je een beetje gehecht aan je brommertje? Ik zie dat ze er toch net met je brommertje vandoor gaan!
Niet meer in ieder geval.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |