Sadness pur sangquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:45 schreef superworm het volgende:
Op de UIT ontmoette ik zon gast die Florens heette, maar je sprak het uit als Floris.
Verkapt ik heb gister de foto van een bugatti veyron pur sang gezien en gebruik dit nu om het woord Sadness kracht bij te zetten.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat is nou juist de grootste stervende hoeren achterstandswijknaam van allemaal. Correct gespeld dan.
omg,quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef Jimbo het volgende:
jan Boudewijn
Jee bee voor vriendenof boudeWIN
Wat voor kleur heeft 'ie?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:32 schreef Elkafila het volgende:
Beter een dooie kakker dan een arme stakker
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef heiden6 het volgende:
Reinier is ook erg, net als al die wannabe-Scandinavische namen als Sven en Olaf.
Jij voldoet wel precies aan het kansloze-corpsbal profielquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:25 schreef ssebass het volgende:
Wat een topics de laatste tijd. Ik krijg steeds meer het idee dat hier alleen maar paupers ronddwalen.
Dit topic is al jaren oud manquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:25 schreef ssebass het volgende:
Wat een topics de laatste tijd. Ik krijg steeds meer het idee dat hier alleen maar paupers ronddwalen.
Ja inderdaad kansloos, een top baan/studie, veel vrienden, vrouwen, feesten, connecties, reizen etc.quote:Op zondag 21 december 2008 17:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij voldoet wel precies aan het kansloze-corpsbal profiel
ZOOOO jij hebt een mooi leven!!!quote:Op zondag 21 december 2008 18:22 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja inderdaad kansloos, een top baan/studie, veel vrienden, vrouwen, feesten, connecties, reizen etc.
Ik had veel liever mijn hele leven besteed aan WoW
Ik heb het toch helemaal niet over wat je wel of niet doet. Het interesseert me echt helemaal niksquote:Op zondag 21 december 2008 18:22 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja inderdaad kansloos, een top baan/studie, veel vrienden, vrouwen, feesten, connecties, reizen etc.
Ik had veel liever mijn hele leven besteed aan WoW
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |