laatste post uit deel 3:quote:Algemeen
- Afmetingen: 96 x 46.5 x 21.5 (mm)
- Gewicht: 103 (g)
- LCD Spec (grootte/Kleur):
QVGA TFT LCD 240 x 320 Pixels, 262.000 colours
- Browser: WAP 2.0
- Spelletjes: Forgotten Warrior, Freekick, ArchAngel
- Java: MIDP 2.0
- Polyfone beltonen: 64 polyphon / MP3 / MIDI
--------------------------------------------------------------------------------
Platform
- Quad Band (GSM 850 + 900 + 1800 + 1900 MHz)
- GPRS Class 10 (2 Upload, 4 Download)
--------------------------------------------------------------------------------
Camera
- 2 Megapixel (1600x1200)
- Digital zoom (x4)
- LED Flash
- Brightness (x6)
- Photo Effects
- Selfshot / Multishot / Timershot / Night mode
- Photo quality settings
Video
- Video Player / Recorder (MPEG4 / 3GPP / H.263)
- Video light
- TV Output
Business & Office
- PicselViewer (Excel, Word, Powerpoint, HTML docs)
- PicBridge (Mobile Printing)
Entertainment
- MIDI / MP3 ringtones
- MP3 / MIDI / ACC / ACC+ Player
- 3D sound technology
- Embedded JAVA™ games
- Embedded Wallpers / Screensavers
- Email client (POP3/SMTP/IMAP4)
- vCard, vCalendar
Connectiviteit
- Bluetooth™-technology
- TV Out
- WAP 2.0
- GPRS
- USB
- SyncML
Organizer
- Phonebook
- Calendar
- Scheduler
- To do list
- Clock / Worldtime
- Alarm
- Currency converter
- Calculator
- Memo book
- Stop watch
- Count down timer
Belfuncties
- Handsfree speaker
- Voice clarity
- Caller ID (Text/Photo/Video)
- Dialed/missed/received calls
- Call time/costs
- Dedicated key dialing
- CLIP / CLIR
- Call forwarding/barring/waiting/holding
- Multy party
Geheugen
- 81 MB user memory
- TransFlash™ (External Memory)
- 200 SMS
- 1,000 phone book entries
Inhoud verpakking
- Telefoon
- Batterij
- 220V Reislader
- Stereo headset
- USB Datakabel
- CD-ROM
- TV-out kabel voor verbinding met TV.
- Gebruiksaanwijzing
Accu
- Li-ion 900mAh
- Spreektijd: tot 7 uur.
- Standbytijd: tot 300 uur.
Bron: www.samsung.nl
Game on!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:18 schreef new_born89 het volgende:
[..]
Die foutmelding is normaal, dat komt omdat je Windows XP hebt. Bij mij doet de telefoon met de datakabel en Samsung PC Studio het gewoon goed (ook die foutmelding gekregen). Misschien moet je even op de site van Samsung kijken voor de nieuwste versie software.
En heb je wel de drivers geïnstalleerd van de cd-rom? Eerst installeer je de drivers en daarna Samsung PC Studio. Succes!
Zo beter?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:12 schreef Serinde het volgende:
Ik heb begin '05 de D500 gekocht en wil eigenlijk ook de 600 hebben nuMijn abonnement loopt jammergenoeg nog 10 maanden
.
Vorige topic : Samsung D600 - Deel 3
Is er nog geen mooie OP voor de D600![]()
Na eventjes zoeken: [Mobiel] Samsung D600 - Deel 2 daar wel![]()
ik heb nu de BOEI1 versie, die schijnt niet goed te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Badabingea het volgende:
Dev. Version
D600EBVEJ1
Dit krijg ik als die *#1234# intoets.
Is die goed?
ik heb D600XAEIA en heb geen problemen met me accuquote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Badabingea het volgende:
Dev. Version
D600EBVEJ1
Is die goed?
Nee nog steeds nix nieuws gehoord of gevondenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:07 schreef GertJanB het volgende:
Laatst werd er een discussie gehouden over naviagtie op de D600, door middel van een losse GPS muis... Helaas is deze niet verder gegaan.
Iemand nog ervaringen of nieuws hierover?
Dit is inderdaad een van de probleemversies. Waarschijnlijk heb je een Orange-branded telefoon, bij hun is het een bekend probleem. Hier wordt er ook over gesproken.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Badabingea het volgende:
Dev. Version
D600EBVEJ1
Is die goed?
Komt omdat je beeldscherm van je telefoon kleiner is dan je beeldscherm van je computer, tenminste, dat hoop ik voor je, dus hebben ze een scherpere kwaliteit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:21 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Het was wel een beetje donker, maar ik hield em toch vrij stil.
En ik heb de juiste instellingen.
Op het scherm van mijn telefoon lijken ze toch ook helderder dan uiteindelijk op mjn pc
Welke instellingen heb je? En ja sowieso buiten is wel beter iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:11 schreef GertJanB het volgende:
@ Kolonel-knalpiemel,
Dat ligt meer aan jou Fotografeer kunsten dan aan je Telefoon hoor....
Hier wat vbtjes, van wat ik oa heb geschoten
[[url=http://members.home.nl/gj-bosch/Photo-0000k.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://members.home.nl/gj-bosch/Photo-0013k.jpg]afbeelding][/url]
Volgens mij kun je geen MPEG4 Filmpjes uploaden op je telefoon, ja het kan wel maar vervolgens zegt ie kan em niet afspelen. Je kan ze naar mijn weten alleen maken met je telefoon, maar wanneer je iets van pc naar tel wil moet het volgens mij 3gp zijn... :Squote:Op donderdag 16 februari 2006 17:40 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand een gratis convert programma waarmee ik wmv, avi, mpg kan converten in mp4.
zodat ik filmpjes ook op mn telefoon kan afspelen?
Heb al WinXmedia gevonden, maar dat is een evaluatie en kan maar 3 min aan.
Ja dat kan ik,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb er wel Mpeg4's op, maar dan is het beeld kleiner dan bij 3gp.
Kun je de naam van de netwerkbeheerder ook uit het beeld krijgen?
Jep,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:14 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ah, dat betekend dus die tekstweergave.
Thanks
Heb jij die 3gp-film site nog?quote:
Euhja als ik ergens goed spit wel, alleen staan er geen files meer opquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:06 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Heb jij die 3gp-film site nog?
Dat is geen europese uitvoering, denk dat het daar mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hoe stel je de klok in witte letters met zwarte achtergrond ipv andersom?
Zoals op deze foto:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tvp'tje, telefoon komt begin nieuwe week binnen
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:59 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil er misschien ook één gaan kopen. Maar wat een tierelantijntjes toch allemaal....
Nou vraag ik maf af: zit er eigenlijk wel een simpele trilfunctie op.
Hehe wat zijn bij jou 'tierelantijntjes'quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:59 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil er misschien ook één gaan kopen. Maar wat een tierelantijntjes toch allemaal....
Nou vraag ik maf af: zit er eigenlijk wel een simpele trilfunctie op.
Lang leve Sony Ericsons autofocus!quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:21 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Het was wel een beetje donker, maar ik hield em toch vrij stil.
En ik heb de juiste instellingen.
Op het scherm van mijn telefoon lijken ze toch ook helderder dan uiteindelijk op mjn pc
Alleen jammer dat er dan zo'n spuuglelijk toestel omheen zit...quote:Op maandag 20 februari 2006 12:22 schreef V-Unit het volgende:
[..]
Lang leve Sony Ericsons autofocus!![]()
Wil niet veel zeggen, maar de D600 heeft ook autofocus hoor. Sterker nog, de D600 heeft op foto gebied nog veel meer opties dan SE.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:22 schreef V-Unit het volgende:
[..]
Lang leve Sony Ericsons autofocus!![]()
Jij hebt waarschijndelijk de nieuwe software op je D600 staan.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:43 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Donderdagavond opgeladen, en nu nog 2 streepjes
En toch af en toe muziek luisteren, foto's maken met flits, video's kijken en bellen.
D600XAEIAquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:14 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijndelijk de nieuwe software op je D600 staan.
Dat is inderdaad de goeie software. Ik moet naar Rijswijk afreizen om me nieuwe software erop te zetten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:02 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
D600XAEIA
Heb hierop gegoogled en niks gevonden...
Koop een Exim screen-protectorquote:Op zondag 19 februari 2006 21:33 schreef pieter_pontiac het volgende:
Het zuigt wel dat je beeldscherm zo snel vies wordt als je belt, en dat je met je vingers op de lens van de cmera zit als je 'm vast hebt.
Had die camera liever achter het beeldscherm gehad, in het uitschuifbar deel.
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:27 schreef Tomasso het volgende:
Sorry dat ik lui ben, maar waar moet ik zijn als ik een batterij heb die de ene keer heel snel leeg is en de andere keer gewoon op normaal tempo leeg loopt?
Moet ik dan bij Orange zijn of bij Samsung?
Als je die tijd en datum boven in bedoelt, is het idd niet mogelijk om die weg te halen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef chopperke het volgende:
hallo,
kan er mij aub iemand vertellen hoe ik die datum en uur van de display afkrijg, ik heb me er al rot achter gezocht!!!! thx
Ik heb d600XAEJ4 moet ik die van mij ook upgraden? Alleen op het eind verschilt hijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:02 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
D600XAEIA
Heb hierop gegoogled en niks gevonden...
Dat 1 GB kaartje is naar mijn weten nog niet verkrijgbaar. Sommige webshops hebben m al wel alleen is ie nog niet leverbaar. Als ik constant muziek luister dan gaat de batterij zo'n 5 á 6 uur mee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef Umm-Qasr het volgende:
Beetje 'luie' vraag met heeft er al iemand hier ervaring met de Sandisk microSD 1 GB uitbreidingsgeheugen voor die D600? En hoe lang gaat die batterij bij jullie min of meer mee als je constant muziek luistert?![]()
Dat is een prima versie! Niks mis mee!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef new_born89 het volgende:
[..]
Dat 1 GB kaartje is naar mijn weten nog niet verkrijgbaar. Sommige webshops hebben m al wel alleen is ie nog niet leverbaar. Als ik constant muziek luister dan gaat de batterij zo'n 5 á 6 uur mee.
Weet iemand of deze softwareversie: d600ase12 een beetje goed is?
En waar moet je zijn voor nieuwe sofware want ik heb de BOEI1 versie??quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:51 schreef Fc_Aalst het volgende:
Weet iemand de oplossing om toch jar bestanden te kunnen installeren op mijn D600 want als ik die bestanden op mijn telefoon zet zegt ie dat *.jar (en *.jad) niet executabel zijn![]()
in de winkel waar je hem gekocht hebt. en/of anders contact opnemen met je telefoonprovider.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:41 schreef Fc_Aalst het volgende:
[..]
En waar moet je zijn voor nieuwe sofware want ik heb de BOEI1 versie??
Hi natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ga er één halen!
Maar nu de vraag: van welke provider kan ik het best een abbonement nemen?
Vodafone!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:21 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hi natuurlijkAltijd bereik en niet duur
(met ze allen op een lijn
)
Vodafone! trust mequote:Op donderdag 23 februari 2006 15:21 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hi natuurlijkAltijd bereik en niet duur
(met ze allen op een lijn
)
Hi heeft een betere dekking, en is goedkoper dan Vodafone. Vodafone is de duurste telecom aanbieder!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:44 schreef Icemen het volgende:
[..]
Vodafone! trust meal jaren klant bij hun
niet mee eensquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:45 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hi heeft een betere dekking, en is goedkoper dan Vodafone. Vodafone is de duurste telecom aanbieder!
KPN en Vodafone liggen qua dekking opzich niet ver van elkaar als je kijkt naar de grote steden. Maar kijk je naar de kleinere steden/dorpen... dan word vodafone al een heel stuk minder.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:59 schreef Icemen het volgende:
[..]
niet mee eenskpn zuigt super! heb in het begin hi gehad maar weet niet wat jij onder betere dekking verstaat maar vodafone dekt echt wel beter dan kpn. Vooral in tunnels....
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:52 schreef GertJanB het volgende:
[..]
KPN en Vodafone liggen qua dekking opzich niet ver van elkaar als je kijkt naar de grote steden. Maar kijk je naar de kleinere steden/dorpen... dan word vodafone al een heel stuk minder.
En over je tunnel verhaal... Hoe veel procent van je leven zit je nou in een tunnel![]()
Trouwens laatst nog door de velsertunnel gereden terwijl ik lekker door belde met KPN
Schuift het klepje bij het minste of geringste open danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik erger me de laatste dagen dood aan het feit dat m'n telefoon al aangaat als ik gebeld ben terwijl ik hem uit m'n broekzak vis.
Geen last van.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik erger me de laatste dagen dood aan het feit dat m'n telefoon al aangaat als ik gebeld ben terwijl ik hem uit m'n broekzak vis.
Ik heb ingesteld dat ik met de groene toets op kan nemen, maar weet niet meer waar je dat kan instellen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Schuift het klepje bij het minste of geringste open dan.
Ik heb er een Flex25 bij, en bevalt me prima. Beltegoed is dan tenminste eeuwig houdbaar...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
T-mobile Flex 30 een leuke abbo bij deze tel? Of kunnen jullie mij iets anders aanraden?
ja dat kan, lees je boekje eensquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik heb ingesteld dat ik met de groene toets op kan nemen, maar weet niet meer waar je dat kan instellen.
Kun je ook doen dat je alleen opneemt als je het klepje uitschuift dan?
Hoe moet het dan volgens jou? Want ik heb het namelijk uit geschakeld en heb nog steeds de optie op op ok en annuleren te drukkenquote:
dan doe ik vast wat verkeerd want mijn W800 maakt VEEL betere foto's dan mijn D600.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:33 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen, maar de D600 heeft ook autofocus hoor. Sterker nog, de D600 heeft op foto gebied nog veel meer opties dan SE.
Dan heb je em ingesteld op, mms limiet. Dat ook weer betekend dat je op 3GP formaat loopt te filmen, (ruk dusquote:Op zondag 5 maart 2006 02:18 schreef speedfreakssj het volgende:
Phja, mijn video kapt er mee na een minuut. dan slaat hij op en zo en moet ik weer opnieuw beginnen?
Navigatie? Hmnz Interessant, wie weet hier meer over?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef Bennykuh het volgende:
3. Ik had gelezen dat er navigatie op kan, maar hoe dan?
die versie heb ik ook, maar ik kan maar ongeveer 3uur op volle speakers luisteren, en ongeveer 4 uur op oordopjes die op half staan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:37 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Dat is een prima versie! Niks mis mee!
Tering, dat die foto's van een telefoon af komenquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:11 schreef GertJanB het volgende:
@ Kolonel-knalpiemel,
Dat ligt meer aan jou Fotografeer kunsten dan aan je Telefoon hoor....
Hier wat vbtjes, van wat ik oa heb geschoten
[[url=http://members.home.nl/gj-bosch/Photo-0000k.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://members.home.nl/gj-bosch/Photo-0013k.jpg]afbeelding][/url]
Name itquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:45 schreef Badabingea het volgende:
Ik denk toch echt dat je goedkoper uit bent, waaschijnlijk kun je al een abbo nemen met 1 jaar waarbij je de D600 gratis krijgt.
Heb je een linkje naar die aanbieding?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:
Even een TVP voor mij. Ik heb momenteel een abonnement van Vodafone (via een Debitel netwerk, ergo ideaal) lopen sinds juli '05 en heb destijds geen nieuwe telefoon, maar een laptop bij het abonnement genomen. Mijn huidige telefoon is gewoon zo'n simlockvrije simpele Motorola. Nu attendeerde een vriend van mij me op een bepaalde aanbieding: Een D600 met 0 belminuten abonnement voor 150 euro (af te lossen in 2 jaar). Dan verkip ik dat nieuwe simkaartje, laat ik die telefoon simlockvrij maken voor 0 euro en dan stop ik daar gewoon mijn huidige simkaart in
.
Dat heb je zo door.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb hem!Jeeeeeuh
De rest van de dag maar is besteden voor functie gebruik
idd, zou ik ook wel willen hebben die link...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:17 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die aanbieding?
belconcurrent.nlquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:17 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die aanbieding?
Dat wil ik ook wel es weten...quote:Op zondag 19 maart 2006 02:50 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, ik heb zojuist 'even' alle 4 de D600-topics doorgelezen.
Nu vraag ik me nog een aantal dingen af:
- hoe krijg je die tijd in beeld ipv het zwarte scherm? (de "Volume-knop indrukken"-optie bedoel ik niet).
De vraag is dan natuurlijk waar wij dat ook kunnen vindenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:42 schreef Mojave het volgende:
ik heb een zip bestand van ca. 50mb gedownload met wallpapers, muziek en video's (oa. crazy frog)
mail maar naar het adres in mijn profielquote:Op maandag 20 maart 2006 20:32 schreef Mojave het volgende:
naja ik kan via mail wel ff een adresje sturen, dus wie 't wil moet hier z'n adres ff lozen!
www.rapidshare.dequote:Op maandag 20 maart 2006 16:37 schreef Mojave het volgende:
ik ga wel even kijken of ik er iets op kan versieren.
iemand die 50mb ruimte heeft om te sharen?!![]()
Mocht ik zo nog wakker zijn dan wil ik hem wel ff uppen.quote:
Ja klopt zo''n standaard nummer wat ook prima werkt.. maar hij wil die verandering van rinkeltijd niet accepteren zonder dat voicemailbox nummer...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:13 schreef eer-ik het volgende:
dat hangt ook van je provider af, als ik naar hi bel, voicemail gewoon, kan je het daar ook instellen.
Voor andere providers weet ik het niet, en voor je voicemailboxnummer, kan je gewoon je telefoonnummer van je voicemail instellen. Ik neem aan dat dat al standaard in je telefoon geprogrammeerd stond?
Ik heb het zelf niet, maare, dit topic moet je hebben: Gratis navigatie: Nav4Allquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef eer-ik het volgende:
ohja, ik wil nog steeds wel weten of er iemand daadwerkelijk tomtom op zen D600 heeft staan, en wat er eerder gevraagd werd, over die klok in het display als je display uit is zeg maar...
Dat je niet op de volumeknop hoeft te drukken...
Jaja, maar dat is het punt hier nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef Gelderland het volgende:
gratis is het nooit natuurlijk , je moet ook nog zo'n GPRS muis hebben
+ dat het je ook nog je gprs kosten moet betalen????quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef Gelderland het volgende:
Dat is echt al 100x gezegd hier. Dat is iets van Samsung.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:32 schreef Dinamiet het volgende:
Hebben jullie ook dat wanneer je gebeld wordt, je ringtone eerst heel zacht gaat en na zo'n 3/4 seconden in 1x heel hard?
Volgens mij is dit niet in te stellen.. beetje jammer..
Het gaat niet per minuten maar per mb (of beter gezegd kb).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:00 schreef Gelderland het volgende:
hoeveel MB/minuten aan mp3 kan je op de D600 zetten? (en dat laten afspelen door speakerfunctie) als je hem gewoon normaal vol heb staan (niet téveel fotos en zooi etc erop)
Aanvulling: dus uitgaande van die 60 mb vrij, kan je dus ongeveer 20 mp3'tjes erop zetten van 3 mb per stukquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Het gaat niet per minuten maar per mb (of beter gezegd kb).
Ik had iets van 60 mb vrij toen ik de gsm aanschafte.
ja snap ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:27 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Aanvulling: dus uitgaande van die 60 mb vrij, kan je dus ongeveer 20 mp3'tjes erop zetten van 3 mb per stuk
Nog niet gehad, maar sms't ze altijd zo vroeg?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:09 schreef Camplo het volgende:
Hey, mn vriendin sms't mij vanochtend om 05:22 en me phone zegt dat ik hem om 04:22 binnekreeeg. D600 dus. De phone tijd staat wel goed ingesteld maar alle smsjes zegt ie een uur vroeger dan dat ik ze kreeg. Waar ligt dat aan? De phone zelf, of de SMS provider? Lijkt namelijk net of ze langs elkaar heenwerken ofzo. Iemand zelfde probleem?
Ze was toevallig wakker. En je moet ff kijken (zie dit topic) wat voor type batterij je hebt. Die kan je switchen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:25 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nog niet gehad, maar sms't ze altijd zo vroeg?
Trouwens soms gaan me batterij maar een dag mee, en nu weer 2 dagen, ik snap er geen reet meer van.
Navigatie gaat niet via GPRS maar GPS!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef Gelderland het volgende:
dat is echt wel de peperbusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dat fototoestel is echt vet!
Alleen kan ik voor 's nachts de juiste stand nog niet helemaal vinden.
Ik heb er overdag al veel vette foto's mee gemaakt.
[afbeelding]
aha handig.....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:21 schreef Badabingea het volgende:
Gewoon paar keer op de 0 rammen.
Mijn telefoon staat altijd aan, ook met opladen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:37 schreef Alessandro het volgende:
Trouwens als je hem oplaad moet je hem aanlaten en niet uitzetten. Hij gaat bij mij veel langer mee zo.
Soms niet eens een dag.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Mijn telefoon staat altijd aan, ook met opladen.
3 dagen standby tijd met sporadisch bellen vind ik niet veel
Gevonden, dankuquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:22 schreef Badabingea het volgende:
Telefoonlijstopties staat het ergens als ik het goed heb.
Dat is dan wel weer zo idd, maar dat went wel. Handig dat je kan aanklikken of je meerdere bestanden wilt verwijderen tegelijkertijd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gevonden, danku.
Wel jammer/raar dat nu alles dubbel in m'n Adreslijst staat. Ik moet nu dus handmatig alle SIM-contactpersonen verwijderen, maar dan ben ik ze wel kwijt als ik de SIM ooit in een andere telefoon zet....
Lekker over nagedacht dus (not).
Als je paar uur mp3 gaat luisteren gaat hij bij mij ook na 4 uur leeg. Als je normaal belt gaat hij bij mij dan zeker langer mee 4 a 5 dagen ongeveerquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:48 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Soms niet eens een dag.
Als ik hem oplaad en de eerste keer dat die vol is in gebruik neem is die dezelfde dag weer op.
Ik plug hem er weer uit en dan weer in (paar keer), en dan laad die weer even, dat is niet goed, maar 1 dag je telefoon kunnen gebruiken is ook niet alles
Dan heb jij dus schijnbaar wel een goede software versie erop staan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:51 schreef Alessandro het volgende:
Als je paar uur mp3 gaat luisteren gaat hij bij mij ook na 4 uur leeg. Als je normaal belt gaat hij bij mij dan zeker langer mee 4 a 5 dagen ongeveer
Ge2woon resetten als je er hinder van hebt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:21 schreef Gelderland het volgende:
ik heb ook dat geluid aan gepast (naar 0 gezet) waardoor ik nu in mijn MP3-speler het geluid niet meer uit kan zetten(hij gaat nu op z'n hardst ipv uit)
Wel iets maar veel is het nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:47 schreef eer-ik het volgende:
Scheelt het uitschakelen van de banden die je niet gebruikt ook echt veel dan?
Wat gebruiken we hier in NL?
Gewoon 900/1800?
Verder gaat die van mij een dag of 3 mee. Als ik normaal bel/sms en geen MP3 luister. Ook als ik de bouwlamp van de camera gebruik, dan gaat ie kneitersnel leeg.... Maar dat was bij men E720 ook al zo.
Blauwe tanden gaat hier 10x sneller dan usb.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:21 schreef eer-ik het volgende:
1.: Klopt. Tenminste, dat doet die van mij ook.
Met men bluetoothstick is het helemaal ellende, dan duurt het nog langer.
2 & 3 kan ik je niet mee helpen helaas...
Edit: het zijn trouwens 3 vragen ipv 2
Ook wl is last van jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
De mijne staat de laatste tijd soms ineens uit.
Heb ik hem gewoon in m'n broekzak, haal ik hem eruit en issie uit
Waar heb je dat gevonden dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:10 schreef Stievus het volgende:
Ik heb op dit moment SW #D600XAEK2 en zie dat versie D600XAFB2 nu ook uit is (sinds februari).
Deze nieuwe versie heb ik gedownload alleen hoe krijg ik die firmware geupdate op mijn foon?
Die ervaring heb ik niet.quote:Op zondag 2 april 2006 22:49 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Blauwe tanden gaat hier 10x sneller dan usb.
Nee ze gaan een sony flatscreen gebruiken bij hun samsung reclamequote:Op zaterdag 8 april 2006 16:32 schreef eer-ik het volgende:
ook dat fullscreen bekijken op TV lukte me niet echt, wat wel kon in die reclame.
Die stond trouwens ook standaard op men telefoon...
Heeeeeeeeel toevallig hangt er ook een samsung flatscreen in die kerel zen kamer
Je kunt foto's fullscreen bekijken op de telefoon zelf als je deze in de map andere bestanden zet, je ze vervolgens opent, opties en dan nummer 1 kiest.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:27 schreef mijn23 het volgende:
Kan ik foto's ook fullscreen bekijken?? ik krijg mijn foto's alleen maar fullscreen als ik ze als achtergrond instel. Als ik naar foto Foto's ga dan krijg ik ze in een kader... Alvast bedankt!
Inderdaad ja,alhoewel ik ze wel fullscreen krijg als achtergrond.maarja tis gewoon mooier om al je foto's fullscreen te kunnen bekijken op je telquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:03 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij kan dat niet.
Als je de foto genomen hebt, kan je hem wel fullscreen zien, maar daarna niet meer.
Sterker nog, al verplaats je de desbetreffende foto('s) naar de map "gedownloade afbeeldingen" of "favoriete afbeeldingen", dan zijn ze nóg kleiner. Ook als je ze als achtergrond instelt.
Voor zover ik weet is dus de mogelijkheid er niet om je foto's, na het maken, nog fullscreen te bekijken.
Gewoon met samsung pc studio overzetten naar other files heel simpelquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:12 schreef mijn23 het volgende:
[quote]Op zaterdag 8 april 2006 19:04 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Je kunt foto's fullscreen bekijken op de telefoon zelf als je deze in de map andere bestanden zet, je ze vervolgens opent, opties en dan nummer 1 kiest
Hoe zet ik ze in die map??als ik naar opties ga en dan verplaatsen kies kan ik hem alleen maar zetten in favo afbeeldingen of mijn geheugenkaart...
Misschien stel ik wel heel domme vragen maar.... ik bedoel niet fotos die ik van mijn computer heb gehaald he,ik bedoel gewoon fotos fullscreen bekijken die ik net met mijn telefoon heb gemaakt.. moet ik dat dan toch via pc studio doen??quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:18 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Gewoon met samsung pc studio overzetten naar other files heel simpel
Ja, de foto's die je hebt gemaakt met je foon op pc zetten en dan van daar weer terug op je foon in other files. Dan kan je ze full screen bekijken. Anders krijg je ze namelijk niet in je andere bestanden map(other files)quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:21 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Misschien stel ik wel heel domme vragen maar.... ik bedoel niet fotos die ik van mijn computer heb gehaald he,ik bedoel gewoon fotos fullscreen bekijken die ik net met mijn telefoon heb gemaakt.. moet ik dat dan toch via pc studio doen??
Ok thanx ,ga het ff proberen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:24 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ja, de foto's die je hebt gemaakt met je foon op pc zetten en dan van daar weer terug op je foon in other files. Dan kan je ze full screen bekijken. Anders krijg je ze namelijk niet in je andere bestanden map(other files)
Gelukt?? Opties 2 zoomen: in en dan opties 1: weergave met volledige scherm.quote:
Gefeliciteerd met u nieuwe aankoop.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:08 schreef cultheld het volgende:
En jawel, eindelijk e-mail van de belconcurrent.nl. Morgen wordt mijn Samsung D600 aan de deur geleverd door TPG en ik betaal er in 2 jaar tijd slechts 150 euro voor. De aanbieding staat inmiddels ook niet meer op de site, want 't was wel erg goedkoop
.
maar hoe doe je dat exact dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:06 schreef Badabingea het volgende:
Leuk man! Filmpje svan Huntelaar en die shit ff omzetten en je kijkt gewoon vet goeie filmpjes op je telefoon:D
Donders,quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:51 schreef eer-ik het volgende:
Heb nu de software ervoor niet bij me, maar het is best makkelijk.
Moet je gewoon je blauwtandstick erin rammen, dan kan je verbinden met je computer, en ik kon met de software kiezen voor "besturing vanaf blauwtand-apparaat". En toen kon ik met de knopjes om 'ok' de muis besturen
Binnenkort effe kloten met dat wireless afdrukken![]()
http://www.gsmpunt.nl/details.php?productnummer=1546&merk=Samsung&model=SGH-E730quote:Op donderdag 13 april 2006 21:09 schreef Merson het volgende:
Bestaat er al een plugje, die je in de headset-aansluiting plugt, en waarin je dan weer een goeie koptelefoon aan kan sluiten?
Krijg ik euro teken. Try again.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:21 schreef Badabingea het volgende:
1 en dan 5x op de 0 rammen.
Je bedoelt in een smsje? Houd hekje langs ingedrukt dan heb je alle symbolen en die shit en dan kan je naar beneden drukken voor meerquote:
Haha, ik heb het ook. Hadden we hem maar niet op moeten fokken!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef Axel16 het volgende:
ik heb een probleempje. Ik heb laatst mijn Rx vol. aangepast. Ik weet dat hoe lager het cijfer hoe harder die gaat, maar nu heb ik alles weer naar default verandert, maar nu blijft niveau 1 het hardst :S terwijl die op het cijfer 60 staat (wat juist het zachtst moet zijn). weet iemand misschien een oplossing? bij voorbaad heeeel erg veeel dank
wat gaan we er nu aan doen ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Haha, ik heb het ook. Hadden we hem maar niet op moeten fokken!
al geprobeerd..heb tot 10000 gezeten, maar hij flipt dan nog harderquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hoger of lager getal neerzetten en maar een beetje aankloten?
Deze zijn speciaal voor de mobiele telefoon, dat stond er namelijk bijquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:08 schreef eer-ik het volgende:
Gewone SD-Cards gaan er ook niet in he..
Er zit toch ook helemaal geen limiet op de uitbreiding die je kan doen qua geheugen?!![]()
Euhm....quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:15 schreef GertJanB het volgende:
Trans flash geheugen gaat momenteel maar maar tot 512 mb. 1 gb komt binnenkort
http://www.gistron.com/info.php/28073?tid=993468&sid=ffac55a1f6d545cdb147558fe86707f1quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:15 schreef GertJanB het volgende:
Trans flash geheugen gaat momenteel maar maar tot 512 mb. 1 gb komt binnenkort
Dat is mini SD, die kan niet in een samsung! je moet Trans Flash hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://www.gistron.com/info.php/28073?tid=993468&sid=ffac55a1f6d545cdb147558fe86707f1
Ok bedanktquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:22 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Dat is mini SD, die kan niet in een samsung! je moet Trans Flash hebben
Het merk is SanDisk, en het type Is TransFlashquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok bedankt. Is dat een merk, of een type SD?
DANKJE DANKJEquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:04 schreef GertJanB het volgende:
Voor de Mensen die hebben zitten kloten aan hun geluidsinstellingen
Als je je oude geluidsinstellingen terug wilt, zul je em moeten resetten door deze code in te voeren: *2767*3855#
ps vergeet niet je tel nummers te backuppen want die zullen gewist worden., Bij mijn weten blijft de rest zoals fotos, muziek, smsjes etc wel op je telefoon staan!
Nope is gewoon een SD kaartje datquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:19 schreef de_Bouwer het volgende:
Kan deze kaart ook in een D600?
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_16/OFF03.HTM
hehe gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:14 schreef Axel16 het volgende:
[..]
DANKJE DANKJE![]()
![]()
. Ik was echt helemaal aan het "spacen" vanmiddag, maar nu is alles weer in orde
De toets linksonder een paar tellen ingedrukt houden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:57 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn woordenboek weer aanzet voor mijn smsjes?
hij zecht dat de bitrate ofzo niet goed is? wat is de juiste bitrate voor een mp3tje dat je op de mobiel wil zetten?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:48 schreef Koentje3 het volgende:
Help! ik heb nu die telefoon binnen, echter voor Bleutooth heb ik een SPP-poortnummer (Serial Port Profile) nodig... Waar kan ik dit vinden? kheb echt elk boekje doorgespit maar kan niets vinden![]()
Ook heb ik er een MP3tje op gezet (via USB) echter hij zecht dat hij dit niet kan afspelen?? waarom? hoe komt dit?
Daar zat ik ook mee, maar ik denk dat het via de USB langzamer gaat en dus minder schadelijk is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:48 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
hij zecht zegt dat de bitrate ofzo niet goed is? wat is de juiste bitrate voor een mp3tje dat je op de je mobiel wil zetten?
Is het niet erg slecht voor de accu als je steeds (ookal is hij halfvol) de USB-stick erin duwt, en hij dus gaat opladen??
Druk eens op 1 als je een filmpje kijkt.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:30 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik kan de filmpjes niet full-screen bekijken, is het niet mogelijk om het filmpje half te draaien en dan zo te kijken? Dan is het beeld 2x groter natuurlijk.
En iemand een idee hoe ik er spellen op kan zetten? En heeft iemand nog leuke spellen voor de D600? Want wat ik tot nu toe heb gedownload stelt niet veel voor
Ik ben nu bezig met scary movie op mijn telefoon te zetten, ik ga het zo proberenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:53 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Druk eens op 1 als je een filmpje kijkt.
FULLSCREEN![]()
![]()
![]()
Ow Thnx mennquote:Op woensdag 19 april 2006 23:53 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Druk eens op 1 als je een filmpje kijkt.
FULLSCREEN![]()
![]()
![]()
Kende ik ook nog niet, toch het boekje maar eens gaan lezen....quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:24 schreef Badabingea het volgende:
De sneltoetsen met de camera al bekend?
Bijv. de 5 voor kleur/zwar-wit/negatief.
De 0 voor het licht.
Voor elke knop iets als ik het goed heb.
Ik heb het ook van hier geleerd. Beter dan een boekjequote:Op vrijdag 21 april 2006 08:49 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Kende ik ook nog niet, toch het boekje maar eens gaan lezen....
Zie ik het nou goed op die eerste foto dat je klepje waar je acculader in gaat mist (onderaan je telefoon)?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
Vervelen, je weet!![]()
[afbeelding]
Pennen erin??? Mafketel!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:32 schreef Badabingea het volgende:
Heb hem eraf gesloopt
Want ik kreeg hem echt niet open, want dan moet ik met pennen erin steken. Leek me ook niet goed voor dat ding.
Dat scheelt qua accutijd? Of gaat dit over dat pushbericht?quote:Op maandag 24 april 2006 08:33 schreef Camplo het volgende:
Je moest hem op 900/1800 zetten.
Niet op Quad Band waar ie normaal op staat
Mmm, vreemd, daar staat die al op. Quad band heb ik niet.quote:Op maandag 24 april 2006 08:33 schreef Camplo het volgende:
Je moest hem op 900/1800 zetten.
Niet op Quad Band waar ie normaal op staat
Het lijkt me logisch dat het afscannen van 4 kanalen meer energy kost dan het afscannen van 2quote:Op maandag 24 april 2006 10:53 schreef Badabingea het volgende:
Dus triband vreet meer energie?
Waarom dan?
Waarom dan?quote:Op maandag 24 april 2006 10:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat het afscannen van 4 kanalen meer energy kost dan het afscannen van 2
Als jij 4 vrouwen in bed hebt die je allemaal in de gaten moet houden kost dat ook meer energie dan 2quote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 24 april 2006 11:45 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als jij 4 vrouwen in bed hebt die je allemaal in de gaten moet houden kost dat ook meer energy dan 2![]()
geloof me
*#1234#quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef Timmahz het volgende:
hoe kan ik zien welke versie ik op mn d600 heb staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |