En voor degene die gelijk het bestand willen downloaden met hun telefoon, ga dan naar: http://www.nav4all.com/mobile/Nav4All.jarquote:....Ik heb namelijk me nieuwe speeltje gevonden en denk misschien mensen met intresse:P
Gratis navigatie software en aansluiting op je mobiel
Kwam het tegen op www.nav4all.com
Gratis en heb hem getest en hij werkt ook nog! Vind elk straatje hier in de buurt en het is hier toch niet echt bekend. Tot 15 augustus gratis testen dus test maar raak!
Abonnement prijs na 15 augustus onbekend!
Hoe lang gebruik je het al?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:20 schreef themichel het volgende:
ik gebruik nu ook nav4all, was wel een weekje aant installerenmaar nu werkt t en t is echt relax!
Dus van gratis navigatie is weinig sprake?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:33 schreef kree het volgende:
Ik dacht dat ik gelezen had op GOT dat die software wel verbinding maakt naar hun server (via gprs?) dus het kost je wel geld als je het gebruikt.
Dat Fok geen fatsoenlijke zoek functie heeft wil niet zeggen dat andere fora dat niet hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:22 schreef Lucille het volgende:
Kan je even een linkje geven naar het Tweakers verhaal?
http://forum.fok.nl/fok/search_litequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat Fok geen fatsoenlijke zoek functie heeft wil niet zeggen dat andere fora dat niet hebben
1 seconde werk @ GoT Search
Maar 6 dagen geleden had je in ieder geval nog geen telefoon om het uberhaupt te kunnen gebruiken en had je de nav software ook niet en nu zeg je dat je het al een week of zo gebruikt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:47 schreef themichel het volgende:
ik gebruik t nu een week of zo, en heb al behoorlijk veel gebruik gemaakt van de nav software. het is directer dan tomtom, dus rechts is rechts en niet een lang verhaal als je naar rechts moet
Ik dachtg dat de i voor imode staat, maar ben niet zeker.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:23 schreef Windsurfbart het volgende:
zat even te kijken naar welke toestellen er ondersteund worden. Nu staat daar wel de Nokia 6230i nu heb ik zelf een 6230 (zonder i). Zou het dan kunnen werken op een 6230? Weet iemand het verschil?
Ik heb het net gedownload en geinstalleerd, hij maakt tijdens het installeren verbinding via GPRS, o.a. om de taalmodule te downloaden. Voor de navigatie weet ik het niet, ik heb geen GPS muis, maar hoopte dat ik het zo kon gebruiken (als een routeplanner zeg maar), maar ik geloof niet dat, dat werkt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:33 schreef kree het volgende:
Ik dacht dat ik gelezen had op GOT dat die software wel verbinding maakt naar hun server (via gprs?) dus het kost je wel geld als je het gebruikt.
Om Nav4All te installeren moet je idd via je GPRS naar http://www.nav4all.com/mobile/Nav4All.jarquote:Ik heb het net gedownload en geinstalleerd, hij maakt tijdens het installeren verbinding via GPRS, o.a. om de taalmodule te downloaden. Voor de navigatie weet ik het niet, ik heb geen GPS muis, maar hoopte dat ik het zo kon gebruiken (als een routeplanner zeg maar), maar ik geloof niet dat, dat werkt.
vandaar de link naar de makersquote:Op maandag 13 maart 2006 10:23 schreef Scorpie het volgende:
Even een tvptje, altijd handig!
Gaat het via GPRS of GPS, belangrijke informatie om te weten!!
Maar je betaald dus via GPRS voor de dienst, en je hebt je GPS-muis nodig?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vandaar de link naar de makers.
GPS is dus wel nodig nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |