En voor degene die gelijk het bestand willen downloaden met hun telefoon, ga dan naar: http://www.nav4all.com/mobile/Nav4All.jarquote:....Ik heb namelijk me nieuwe speeltje gevonden en denk misschien mensen met intresse:P
Gratis navigatie software en aansluiting op je mobiel
Kwam het tegen op www.nav4all.com
Gratis en heb hem getest en hij werkt ook nog! Vind elk straatje hier in de buurt en het is hier toch niet echt bekend. Tot 15 augustus gratis testen dus test maar raak!
Abonnement prijs na 15 augustus onbekend!
Hoe lang gebruik je het al?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:20 schreef themichel het volgende:
ik gebruik nu ook nav4all, was wel een weekje aant installerenmaar nu werkt t en t is echt relax!
Dus van gratis navigatie is weinig sprake?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:33 schreef kree het volgende:
Ik dacht dat ik gelezen had op GOT dat die software wel verbinding maakt naar hun server (via gprs?) dus het kost je wel geld als je het gebruikt.
Dat Fok geen fatsoenlijke zoek functie heeft wil niet zeggen dat andere fora dat niet hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:22 schreef Lucille het volgende:
Kan je even een linkje geven naar het Tweakers verhaal?
http://forum.fok.nl/fok/search_litequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat Fok geen fatsoenlijke zoek functie heeft wil niet zeggen dat andere fora dat niet hebben
1 seconde werk @ GoT Search
Maar 6 dagen geleden had je in ieder geval nog geen telefoon om het uberhaupt te kunnen gebruiken en had je de nav software ook niet en nu zeg je dat je het al een week of zo gebruikt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:47 schreef themichel het volgende:
ik gebruik t nu een week of zo, en heb al behoorlijk veel gebruik gemaakt van de nav software. het is directer dan tomtom, dus rechts is rechts en niet een lang verhaal als je naar rechts moet
Ik dachtg dat de i voor imode staat, maar ben niet zeker.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:23 schreef Windsurfbart het volgende:
zat even te kijken naar welke toestellen er ondersteund worden. Nu staat daar wel de Nokia 6230i nu heb ik zelf een 6230 (zonder i). Zou het dan kunnen werken op een 6230? Weet iemand het verschil?
Ik heb het net gedownload en geinstalleerd, hij maakt tijdens het installeren verbinding via GPRS, o.a. om de taalmodule te downloaden. Voor de navigatie weet ik het niet, ik heb geen GPS muis, maar hoopte dat ik het zo kon gebruiken (als een routeplanner zeg maar), maar ik geloof niet dat, dat werkt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:33 schreef kree het volgende:
Ik dacht dat ik gelezen had op GOT dat die software wel verbinding maakt naar hun server (via gprs?) dus het kost je wel geld als je het gebruikt.
Om Nav4All te installeren moet je idd via je GPRS naar http://www.nav4all.com/mobile/Nav4All.jarquote:Ik heb het net gedownload en geinstalleerd, hij maakt tijdens het installeren verbinding via GPRS, o.a. om de taalmodule te downloaden. Voor de navigatie weet ik het niet, ik heb geen GPS muis, maar hoopte dat ik het zo kon gebruiken (als een routeplanner zeg maar), maar ik geloof niet dat, dat werkt.
vandaar de link naar de makersquote:Op maandag 13 maart 2006 10:23 schreef Scorpie het volgende:
Even een tvptje, altijd handig!
Gaat het via GPRS of GPS, belangrijke informatie om te weten!!
Maar je betaald dus via GPRS voor de dienst, en je hebt je GPS-muis nodig?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vandaar de link naar de makers.
GPS is dus wel nodig nog.
Nou ja, de dienst die ze aanbieden is wel gratis (voorlopig) alleen het kost jou wel verbindingskosten ja. maar een (legalequote:Op maandag 13 maart 2006 10:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar je betaald dus via GPRS voor de dienst, en je hebt je GPS-muis nodig?
Wat een omweg...tis dus niet gratis!
Die GPS ontvanger op de site van Nav4All. Is dat een beetje een goede? Dat vroeg een vriend aan mij, maar ik heb er niet veel verstand vanquote:En een GPS muis lijkt me ook niet zo heel gek om te hebben bij satnav.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:16 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik dachtg dat de i voor imode staat, maar ben niet zeker.
Ik heb het progsel werkend op m'n 6230, echter zonder taalmodule (geeft een error, vermoedelijk wegens gebrek aan ruimte) en gps (ik heb geen gps muis).quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:23 schreef Windsurfbart het volgende:
zat even te kijken naar welke toestellen er ondersteund worden. Nu staat daar wel de Nokia 6230i nu heb ik zelf een 6230 (zonder i). Zou het dan kunnen werken op een 6230? Weet iemand het verschil?
Hoe groot is je kaart?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:16 schreef marc1982 het volgende:
iemand die 'm om zijn / haar 6230 geinstalleerd krijgt?
ik krijg hier de melding dat er onvoldoende ruimte is, terwijl dat er wel genoeg is..
kan zoveel vrij maken als ik wil, maar maakt niks uit..
alleen als je belt via het UTFS netwerk toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:16 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik dachtg dat de i voor imode staat, maar ben niet zeker.
Ja hoor, ging zonder problemen. Ik heb wat ruimte gemaakt en kon toen ook de language files installeren. Het enige dat niet lukt is om gesproken aanwijzingen te krijgen, het kreng piept alleen. Kan ook zijn dat de 6230 daar geen ondersteuning voor heeft. Overigens heb ik (nog) geen GPS muis, wel net dat ding van nav4all besteld.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:16 schreef marc1982 het volgende:
iemand die 'm om zijn / haar 6230 geinstalleerd krijgt?
ik krijg hier de melding dat er onvoldoende ruimte is, terwijl dat er wel genoeg is..
kan zoveel vrij maken als ik wil, maar maakt niks uit..
v 03.14quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:06 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ja hoor, ging zonder problemen. Ik heb wat ruimte gemaakt en kon toen ook de language files installeren. Het enige dat niet lukt is om gesproken aanwijzingen te krijgen, het kreng piept alleen. Kan ook zijn dat de 6230 daar geen ondersteuning voor heeft. Overigens heb ik (nog) geen GPS muis, wel net dat ding van nav4all besteld.
Heb je het hele geheugen leeg gemaakt? Hier is de grootte 247 kB. Welke FW versie heb je (*#0000#)? Ik geloof dat de eerdere FW versies van de 6230 een limiet van 64kB per progsel hebben.
Dat is één van oudste versies. Denk dat het daaraan ligt, volgens mij heb ik het weghalen van die berperking weleens in een changelog zien staan. Betekent dus updaten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:17 schreef marc1982 het volgende:
[..]
v 03.14
maar die 64 kb zou het best kunnen zijn ja..
en heb niet de hele kaart vrij..
zet je het er gewoon op via browser ofzo, of via nokia application installer?
ik op de laatste manier namelijk..
firmware upgraden kan toch alleen bij service point?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dat is één van oudste versies. Denk dat het daaraan ligt, volgens mij heb ik het weghalen van die berperking weleens in een changelog zien staan. Betekent dus updaten.
De kaart heeft er niks mee te maken, de 6230 gebruikt alleen een gedeelte van het interne geheugen voor midlets. Ik heb het via de browser geďnstalleerd maar zie niet in waarom het met de app installer of software als mobimb niet zou kunnen.
Ja, bij een Nokia servicepoint inderdaad. Als je geen garantie meer hebt ligt de prijs om en nabij de 20 euro.quote:Op maandag 10 april 2006 10:46 schreef marc1982 het volgende:
[..]
firmware upgraden kan toch alleen bij service point?
kost dat?
De GPS Muis? Ik heb 'm zaterdag besteld en ik had 'm dinsdag binnen (maar was pas vandaag thuis). Hij gaat dadelijk mee naar Zwitserland, kijken hoe die het doet.quote:Op maandag 10 april 2006 17:26 schreef donald_dick het volgende:
heeft iemand hem zaterdag besteld en al binnen?
Ik heb 'm besteld en binnen. Simpel dingetje dat doet wat het moet doen. Ik heb er wat mee gereden en het functioneert uitstekend. Moest wel even een gsm houdertje kopen voor in de auto.quote:Op maandag 10 april 2006 17:26 schreef donald_dick het volgende:
heeft iemand hem zaterdag besteld en al binnen?
En dat van de server laden kost dus wel geld?quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:55 schreef 18konijn het volgende:
Nee, die kaarten worden steeds van de server geladen en die moet je dan speciaal opvragen. Maar je hebt niet echt kaarten nodig bij de navigatie, met de pijlen op het scherm kom je er ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |