Heb je een linkje naar die aanbieding?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:
Even een TVP voor mij. Ik heb momenteel een abonnement van Vodafone (via een Debitel netwerk, ergo ideaal) lopen sinds juli '05 en heb destijds geen nieuwe telefoon, maar een laptop bij het abonnement genomen. Mijn huidige telefoon is gewoon zo'n simlockvrije simpele Motorola. Nu attendeerde een vriend van mij me op een bepaalde aanbieding: Een D600 met 0 belminuten abonnement voor 150 euro (af te lossen in 2 jaar). Dan verkip ik dat nieuwe simkaartje, laat ik die telefoon simlockvrij maken voor 0 euro en dan stop ik daar gewoon mijn huidige simkaart in
.
Dat heb je zo door.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb hem!Jeeeeeuh
De rest van de dag maar is besteden voor functie gebruik
idd, zou ik ook wel willen hebben die link...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:17 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die aanbieding?
belconcurrent.nlquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:17 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die aanbieding?
Dat wil ik ook wel es weten...quote:Op zondag 19 maart 2006 02:50 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, ik heb zojuist 'even' alle 4 de D600-topics doorgelezen.
Nu vraag ik me nog een aantal dingen af:
- hoe krijg je die tijd in beeld ipv het zwarte scherm? (de "Volume-knop indrukken"-optie bedoel ik niet).
De vraag is dan natuurlijk waar wij dat ook kunnen vindenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:42 schreef Mojave het volgende:
ik heb een zip bestand van ca. 50mb gedownload met wallpapers, muziek en video's (oa. crazy frog)
mail maar naar het adres in mijn profielquote:Op maandag 20 maart 2006 20:32 schreef Mojave het volgende:
naja ik kan via mail wel ff een adresje sturen, dus wie 't wil moet hier z'n adres ff lozen!
www.rapidshare.dequote:Op maandag 20 maart 2006 16:37 schreef Mojave het volgende:
ik ga wel even kijken of ik er iets op kan versieren.
iemand die 50mb ruimte heeft om te sharen?!![]()
Mocht ik zo nog wakker zijn dan wil ik hem wel ff uppen.quote:
Ja klopt zo''n standaard nummer wat ook prima werkt.. maar hij wil die verandering van rinkeltijd niet accepteren zonder dat voicemailbox nummer...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:13 schreef eer-ik het volgende:
dat hangt ook van je provider af, als ik naar hi bel, voicemail gewoon, kan je het daar ook instellen.
Voor andere providers weet ik het niet, en voor je voicemailboxnummer, kan je gewoon je telefoonnummer van je voicemail instellen. Ik neem aan dat dat al standaard in je telefoon geprogrammeerd stond?
Ik heb het zelf niet, maare, dit topic moet je hebben: Gratis navigatie: Nav4Allquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef eer-ik het volgende:
ohja, ik wil nog steeds wel weten of er iemand daadwerkelijk tomtom op zen D600 heeft staan, en wat er eerder gevraagd werd, over die klok in het display als je display uit is zeg maar...
Dat je niet op de volumeknop hoeft te drukken...
Jaja, maar dat is het punt hier nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef Gelderland het volgende:
gratis is het nooit natuurlijk , je moet ook nog zo'n GPRS muis hebben
+ dat het je ook nog je gprs kosten moet betalen????quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef Gelderland het volgende:
Dat is echt al 100x gezegd hier. Dat is iets van Samsung.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:32 schreef Dinamiet het volgende:
Hebben jullie ook dat wanneer je gebeld wordt, je ringtone eerst heel zacht gaat en na zo'n 3/4 seconden in 1x heel hard?
Volgens mij is dit niet in te stellen.. beetje jammer..
Het gaat niet per minuten maar per mb (of beter gezegd kb).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:00 schreef Gelderland het volgende:
hoeveel MB/minuten aan mp3 kan je op de D600 zetten? (en dat laten afspelen door speakerfunctie) als je hem gewoon normaal vol heb staan (niet téveel fotos en zooi etc erop)
Aanvulling: dus uitgaande van die 60 mb vrij, kan je dus ongeveer 20 mp3'tjes erop zetten van 3 mb per stukquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Het gaat niet per minuten maar per mb (of beter gezegd kb).
Ik had iets van 60 mb vrij toen ik de gsm aanschafte.
ja snap ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:27 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Aanvulling: dus uitgaande van die 60 mb vrij, kan je dus ongeveer 20 mp3'tjes erop zetten van 3 mb per stuk
Nog niet gehad, maar sms't ze altijd zo vroeg?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:09 schreef Camplo het volgende:
Hey, mn vriendin sms't mij vanochtend om 05:22 en me phone zegt dat ik hem om 04:22 binnekreeeg. D600 dus. De phone tijd staat wel goed ingesteld maar alle smsjes zegt ie een uur vroeger dan dat ik ze kreeg. Waar ligt dat aan? De phone zelf, of de SMS provider? Lijkt namelijk net of ze langs elkaar heenwerken ofzo. Iemand zelfde probleem?
Ze was toevallig wakker. En je moet ff kijken (zie dit topic) wat voor type batterij je hebt. Die kan je switchen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:25 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nog niet gehad, maar sms't ze altijd zo vroeg?
Trouwens soms gaan me batterij maar een dag mee, en nu weer 2 dagen, ik snap er geen reet meer van.
Navigatie gaat niet via GPRS maar GPS!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef Gelderland het volgende:
dat is echt wel de peperbusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dat fototoestel is echt vet!
Alleen kan ik voor 's nachts de juiste stand nog niet helemaal vinden.
Ik heb er overdag al veel vette foto's mee gemaakt.
[afbeelding]
aha handig.....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:21 schreef Badabingea het volgende:
Gewoon paar keer op de 0 rammen.
Mijn telefoon staat altijd aan, ook met opladen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:37 schreef Alessandro het volgende:
Trouwens als je hem oplaad moet je hem aanlaten en niet uitzetten. Hij gaat bij mij veel langer mee zo.
Soms niet eens een dag.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Mijn telefoon staat altijd aan, ook met opladen.
3 dagen standby tijd met sporadisch bellen vind ik niet veel
Gevonden, dankuquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:22 schreef Badabingea het volgende:
Telefoonlijstopties staat het ergens als ik het goed heb.
Dat is dan wel weer zo idd, maar dat went wel. Handig dat je kan aanklikken of je meerdere bestanden wilt verwijderen tegelijkertijd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gevonden, danku.
Wel jammer/raar dat nu alles dubbel in m'n Adreslijst staat. Ik moet nu dus handmatig alle SIM-contactpersonen verwijderen, maar dan ben ik ze wel kwijt als ik de SIM ooit in een andere telefoon zet....
Lekker over nagedacht dus (not).
Als je paar uur mp3 gaat luisteren gaat hij bij mij ook na 4 uur leeg. Als je normaal belt gaat hij bij mij dan zeker langer mee 4 a 5 dagen ongeveerquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:48 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Soms niet eens een dag.
Als ik hem oplaad en de eerste keer dat die vol is in gebruik neem is die dezelfde dag weer op.
Ik plug hem er weer uit en dan weer in (paar keer), en dan laad die weer even, dat is niet goed, maar 1 dag je telefoon kunnen gebruiken is ook niet alles
Dan heb jij dus schijnbaar wel een goede software versie erop staan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:51 schreef Alessandro het volgende:
Als je paar uur mp3 gaat luisteren gaat hij bij mij ook na 4 uur leeg. Als je normaal belt gaat hij bij mij dan zeker langer mee 4 a 5 dagen ongeveer
Ge2woon resetten als je er hinder van hebt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:21 schreef Gelderland het volgende:
ik heb ook dat geluid aan gepast (naar 0 gezet) waardoor ik nu in mijn MP3-speler het geluid niet meer uit kan zetten(hij gaat nu op z'n hardst ipv uit)
Wel iets maar veel is het nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:47 schreef eer-ik het volgende:
Scheelt het uitschakelen van de banden die je niet gebruikt ook echt veel dan?
Wat gebruiken we hier in NL?
Gewoon 900/1800?
Verder gaat die van mij een dag of 3 mee. Als ik normaal bel/sms en geen MP3 luister. Ook als ik de bouwlamp van de camera gebruik, dan gaat ie kneitersnel leeg.... Maar dat was bij men E720 ook al zo.
Blauwe tanden gaat hier 10x sneller dan usb.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:21 schreef eer-ik het volgende:
1.: Klopt. Tenminste, dat doet die van mij ook.
Met men bluetoothstick is het helemaal ellende, dan duurt het nog langer.
2 & 3 kan ik je niet mee helpen helaas...
Edit: het zijn trouwens 3 vragen ipv 2
Ook wl is last van jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
De mijne staat de laatste tijd soms ineens uit.
Heb ik hem gewoon in m'n broekzak, haal ik hem eruit en issie uit
Waar heb je dat gevonden dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:10 schreef Stievus het volgende:
Ik heb op dit moment SW #D600XAEK2 en zie dat versie D600XAFB2 nu ook uit is (sinds februari).
Deze nieuwe versie heb ik gedownload alleen hoe krijg ik die firmware geupdate op mijn foon?
Die ervaring heb ik niet.quote:Op zondag 2 april 2006 22:49 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Blauwe tanden gaat hier 10x sneller dan usb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |