Heb je een linkje naar die aanbieding?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:
Even een TVP voor mij. Ik heb momenteel een abonnement van Vodafone (via een Debitel netwerk, ergo ideaal) lopen sinds juli '05 en heb destijds geen nieuwe telefoon, maar een laptop bij het abonnement genomen. Mijn huidige telefoon is gewoon zo'n simlockvrije simpele Motorola. Nu attendeerde een vriend van mij me op een bepaalde aanbieding: Een D600 met 0 belminuten abonnement voor 150 euro (af te lossen in 2 jaar). Dan verkip ik dat nieuwe simkaartje, laat ik die telefoon simlockvrij maken voor 0 euro en dan stop ik daar gewoon mijn huidige simkaart in
.
Dat heb je zo door.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb hem!Jeeeeeuh
De rest van de dag maar is besteden voor functie gebruik
idd, zou ik ook wel willen hebben die link...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:17 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die aanbieding?
belconcurrent.nlquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:17 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die aanbieding?
Dat wil ik ook wel es weten...quote:Op zondag 19 maart 2006 02:50 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, ik heb zojuist 'even' alle 4 de D600-topics doorgelezen.
Nu vraag ik me nog een aantal dingen af:
- hoe krijg je die tijd in beeld ipv het zwarte scherm? (de "Volume-knop indrukken"-optie bedoel ik niet).
De vraag is dan natuurlijk waar wij dat ook kunnen vindenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:42 schreef Mojave het volgende:
ik heb een zip bestand van ca. 50mb gedownload met wallpapers, muziek en video's (oa. crazy frog)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |