Heb je een linkje naar die aanbieding?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:
Even een TVP voor mij. Ik heb momenteel een abonnement van Vodafone (via een Debitel netwerk, ergo ideaal) lopen sinds juli '05 en heb destijds geen nieuwe telefoon, maar een laptop bij het abonnement genomen. Mijn huidige telefoon is gewoon zo'n simlockvrije simpele Motorola. Nu attendeerde een vriend van mij me op een bepaalde aanbieding: Een D600 met 0 belminuten abonnement voor 150 euro (af te lossen in 2 jaar). Dan verkip ik dat nieuwe simkaartje, laat ik die telefoon simlockvrij maken voor 0 euro en dan stop ik daar gewoon mijn huidige simkaart in
.
Dat heb je zo door.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb hem!Jeeeeeuh
De rest van de dag maar is besteden voor functie gebruik
idd, zou ik ook wel willen hebben die link...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:17 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die aanbieding?
belconcurrent.nlquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:17 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die aanbieding?
Dat wil ik ook wel es weten...quote:Op zondag 19 maart 2006 02:50 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, ik heb zojuist 'even' alle 4 de D600-topics doorgelezen.
Nu vraag ik me nog een aantal dingen af:
- hoe krijg je die tijd in beeld ipv het zwarte scherm? (de "Volume-knop indrukken"-optie bedoel ik niet).
De vraag is dan natuurlijk waar wij dat ook kunnen vindenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:42 schreef Mojave het volgende:
ik heb een zip bestand van ca. 50mb gedownload met wallpapers, muziek en video's (oa. crazy frog)
mail maar naar het adres in mijn profielquote:Op maandag 20 maart 2006 20:32 schreef Mojave het volgende:
naja ik kan via mail wel ff een adresje sturen, dus wie 't wil moet hier z'n adres ff lozen!
www.rapidshare.dequote:Op maandag 20 maart 2006 16:37 schreef Mojave het volgende:
ik ga wel even kijken of ik er iets op kan versieren.
iemand die 50mb ruimte heeft om te sharen?!![]()
Mocht ik zo nog wakker zijn dan wil ik hem wel ff uppen.quote:
Ja klopt zo''n standaard nummer wat ook prima werkt.. maar hij wil die verandering van rinkeltijd niet accepteren zonder dat voicemailbox nummer...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:13 schreef eer-ik het volgende:
dat hangt ook van je provider af, als ik naar hi bel, voicemail gewoon, kan je het daar ook instellen.
Voor andere providers weet ik het niet, en voor je voicemailboxnummer, kan je gewoon je telefoonnummer van je voicemail instellen. Ik neem aan dat dat al standaard in je telefoon geprogrammeerd stond?
Ik heb het zelf niet, maare, dit topic moet je hebben: Gratis navigatie: Nav4Allquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef eer-ik het volgende:
ohja, ik wil nog steeds wel weten of er iemand daadwerkelijk tomtom op zen D600 heeft staan, en wat er eerder gevraagd werd, over die klok in het display als je display uit is zeg maar...
Dat je niet op de volumeknop hoeft te drukken...
Jaja, maar dat is het punt hier nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef Gelderland het volgende:
gratis is het nooit natuurlijk , je moet ook nog zo'n GPRS muis hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |