+ dat het je ook nog je gprs kosten moet betalen????quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef Gelderland het volgende:
gratis is het nooit natuurlijk , je moet ook nog zo'n GPRS muis hebben
Dat is echt al 100x gezegd hier. Dat is iets van Samsung.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:32 schreef Dinamiet het volgende:
Hebben jullie ook dat wanneer je gebeld wordt, je ringtone eerst heel zacht gaat en na zo'n 3/4 seconden in 1x heel hard?
Volgens mij is dit niet in te stellen.. beetje jammer..
Het gaat niet per minuten maar per mb (of beter gezegd kb).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:00 schreef Gelderland het volgende:
hoeveel MB/minuten aan mp3 kan je op de D600 zetten? (en dat laten afspelen door speakerfunctie) als je hem gewoon normaal vol heb staan (niet téveel fotos en zooi etc erop)
Aanvulling: dus uitgaande van die 60 mb vrij, kan je dus ongeveer 20 mp3'tjes erop zetten van 3 mb per stukquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Het gaat niet per minuten maar per mb (of beter gezegd kb).
Ik had iets van 60 mb vrij toen ik de gsm aanschafte.
ja snap ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:27 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Aanvulling: dus uitgaande van die 60 mb vrij, kan je dus ongeveer 20 mp3'tjes erop zetten van 3 mb per stuk
Nog niet gehad, maar sms't ze altijd zo vroeg?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:09 schreef Camplo het volgende:
Hey, mn vriendin sms't mij vanochtend om 05:22 en me phone zegt dat ik hem om 04:22 binnekreeeg. D600 dus. De phone tijd staat wel goed ingesteld maar alle smsjes zegt ie een uur vroeger dan dat ik ze kreeg. Waar ligt dat aan? De phone zelf, of de SMS provider? Lijkt namelijk net of ze langs elkaar heenwerken ofzo. Iemand zelfde probleem?
Ze was toevallig wakker. En je moet ff kijken (zie dit topic) wat voor type batterij je hebt. Die kan je switchen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:25 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nog niet gehad, maar sms't ze altijd zo vroeg?
Trouwens soms gaan me batterij maar een dag mee, en nu weer 2 dagen, ik snap er geen reet meer van.
Navigatie gaat niet via GPRS maar GPS!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef Gelderland het volgende:
gratis is het nooit natuurlijk , je moet ook nog zo'n GPRS muis hebben
dat is echt wel de peperbusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dat fototoestel is echt vet!
Alleen kan ik voor 's nachts de juiste stand nog niet helemaal vinden.
Ik heb er overdag al veel vette foto's mee gemaakt.
[afbeelding]
aha handig.....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:21 schreef Badabingea het volgende:
Gewoon paar keer op de 0 rammen.
Mijn telefoon staat altijd aan, ook met opladen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:37 schreef Alessandro het volgende:
Trouwens als je hem oplaad moet je hem aanlaten en niet uitzetten. Hij gaat bij mij veel langer mee zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |